Harryquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie deed jou de groetjes met die tas?
Maar zo krijg je toch wel verschillende dingenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dat is wel jammer![]()
maar soms zit ie ook vol dingen die ik echt minder lekker vind, dat is dan ook wel even slikken
van wie?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
nog steeds druk met klanten.
Wel gaaf was de uitvaart van Moulijn. Fans namen de Erasmusbrug even over! Gaaf om dat te zien!
Normaliter welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om de spelling.
Ik kwam pas laat uit bed. Ben steeds moequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is half drie bij jou? Dan is het eerder je brinner.
Fuck, correctie net te laatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kwam pas laat uit bed. Ben steeds moe
Ja, bronchitis.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:34 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Normaliter wel
Ben je ziek?
Ik bedacht ineens dat Brunch een samentrekking is van breakfast en lunch, en daar dus tussenin zit... tussen lunch en dinner heb je dan of dunch, of linnerquote:
Om op te eten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik neem morgen nog iets voor Thijs mee.
Nope, lukt niet vanaf hierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:36 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Stuart, heb je je regenpak al?
Linner is een gebruikte term hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedacht ineens dat Brunch een samentrekking is van breakfast en lunch, en daar dus tussenin zit... tussen lunch en dinner heb je dan of dunch, of linner.
Nee, om naar te kijkenquote:
Ja, precies, en alles is biologisch (ja, echt waaaaar!)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:34 schreef Trevland het volgende:
Maar zo krijg je toch wel verschillende dingen
oooh, dat is ook goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, om naar te kijken.
Bij mijn vorige bestelling bij bol.com kreeg ik een DVD van Disney met kerstdingen erop... van de week even gekeken wat het was, en ik denk dat het meer aansluit bij de tv-behoeften van Thijs dan bij die van mij.
Dat zou mij niet zo veel uit makenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, en alles is biologisch (ja, echt waaaaar!)
Je hebt het niet bedacht lieve schat. Is al oudquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, ik bedenk een nieuw woord en het is meteen gemeengoed.
dat klinkt heel heel heel erg lekkerquote:
Maar ik kende het nog niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt het niet bedacht lieve schat. Is al oud
Dat is het ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat klinkt heel heel heel erg lekker
biologisch is de grootste volksverlakkerij die je kan verzinnen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, en alles is biologisch (ja, echt waaaaar!)
Minced beef, onions, wortels, doppertjes, aardappeltjes en jusquote:
gaan we dit gesprekje nou elke keer doen als ik het over mijn groentetas heb?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
biologisch is de grootste volksverlakkerij die je kan verzinnen.
Tot zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Minced beef, onions, wortels, doppertjes, aardappeltjes en jus
Maar eigenlijk zit ik nog heel vol van de lunchquote:
Andere keer mag ook hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zit ik nog heel vol van de lunch
Neuhquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaan we dit gesprekje nou elke keer doen als ik het over mijn groentetas heb?
Niet iedereen vind een oud overleden speler van Feyenoord belangrijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |