ik ook nietquote:
oh dat zou ik ook wel willenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
even maar eens gaan liggen![]()
het sjouwen met de boodschappen was niet zo goed voor me rug
oh klinkt lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
Witte kool en gekruide kip uit de wok...zal ik het proberen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:03 schreef Trevland het volgende:
Zo weer thuis![]()
en heb ook al een treinkaartje voor morgen
Ik bedacht me net dat ik er beter misschien nog 2 extra had kunnen halen voor volgende maand, kijk ik wel of er dan nog wat zijnquote:
Ik pak de auto wel... auto is ongeveer 2 uur, trein-bus-lopen is 2 uur 21 minutenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:03 schreef Trevland het volgende:
Zo weer thuis![]()
en heb ook al een treinkaartje voor morgen
de aanbieding is geldig tot dit weekendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat ik er beter misschien nog 2 extra had kunnen halen voor volgende maand, kijk ik wel of er dan nog wat zijn
Ik wou dat ik een auto had, dan was ik er met ruim een uur er, nu een reistijd van 2 uur en 40 minquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik pak de auto wel... auto is ongeveer 2 uur, trein-bus-lopen is 2 uur 21 minuten.
Jammer, is dan vast wel een andere actiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de aanbieding is geldig tot dit weekend![]()
en je kan ze 'inleveren' tot 13 maart
nee dat is deze actiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een auto had, dan was ik er met ruim een uur er, nu een reistijd van 2 uur en 40 min
[..]
Jammer, is dan vast wel een andere actie
misschien welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel dan is er vast wel weer een andere actie ergens van
en dat is erg omdat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo halen we dit weekend nooit topic 2500.
Het dan waarschijnlijk weer gebeurt op een moment dat ik niet oplet, en ik om het topic niet te missen, na het slotje een tvp moet plaatsenquote:
dit is voor maandag of dinsdagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
oh klinkt lekker
maar wat is er met de snert gebeurd ??
oeh dat is lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dit is voor maandag of dinsdag
Ik las in eerste instantie 'Mexicaanse Griep'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh dat is lekker
wij eten vanavond mexicaanse wraps
sjonge sjongequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie 'Mexicaanse Griep'.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
oeh dat is lekker
wij eten vanavond mexicaanse wraps
vanavond wrapsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij eten vanavond bloemkool en morgen snert en dan maandag of dinsdag die groene kool uit de wok en de andere dag bietjes...
brrrr bietjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij eten vanavond bloemkool en morgen snert en dan maandag of dinsdag die groene kool uit de wok en de andere dag bietjes...
dinsdag krijgen wij weer een groentetas, dus dan kijk ik dan wel weer verderquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
vanavond wraps
morgen quiche bij marijke
maandag weet ik nog niet dan haal ik weer nieuwe aanbiedingen bij de groenteboer
ja, ik hou er ook niet vanquote:
Ik ben heel benieuwt maar Marijke haar kookkunstenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanavond wraps
morgen quiche bij marijke
maandag weet ik nog niet dan haal ik weer nieuwe aanbiedingen bij de groenteboer
en toch maak je zequote:
ja, ze zijn wel erg gezond en ze zaten in de groetetas van afgelopen weekquote:
oooh is dat tofquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dinsdag krijgen wij weer een groentetas, dus dan kijk ik dan wel weer verder![]()
en quiche
Wie deed jou de groetjes met die tas?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ze zijn wel erg gezond en ze zaten in de groetetas van afgelopen week![]()
quote:
aah okee dan nog ik eet et nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ze zijn wel erg gezond en ze zaten in de groetetas van afgelopen week![]()
oh, dat is wel jammerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oooh is dat tof
dat doen ze bij ons niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |