quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
oeh dat is lekker
wij eten vanavond mexicaanse wraps
vanavond wrapsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij eten vanavond bloemkool en morgen snert en dan maandag of dinsdag die groene kool uit de wok en de andere dag bietjes...
brrrr bietjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij eten vanavond bloemkool en morgen snert en dan maandag of dinsdag die groene kool uit de wok en de andere dag bietjes...
dinsdag krijgen wij weer een groentetas, dus dan kijk ik dan wel weer verderquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
vanavond wraps
morgen quiche bij marijke
maandag weet ik nog niet dan haal ik weer nieuwe aanbiedingen bij de groenteboer
ja, ik hou er ook niet vanquote:
Ik ben heel benieuwt maar Marijke haar kookkunstenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanavond wraps
morgen quiche bij marijke
maandag weet ik nog niet dan haal ik weer nieuwe aanbiedingen bij de groenteboer
en toch maak je zequote:
ja, ze zijn wel erg gezond en ze zaten in de groetetas van afgelopen weekquote:
oooh is dat tofquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dinsdag krijgen wij weer een groentetas, dus dan kijk ik dan wel weer verder![]()
en quiche
Wie deed jou de groetjes met die tas?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ze zijn wel erg gezond en ze zaten in de groetetas van afgelopen week![]()
quote:
aah okee dan nog ik eet et nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ze zijn wel erg gezond en ze zaten in de groetetas van afgelopen week![]()
oh, dat is wel jammerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oooh is dat tof
dat doen ze bij ons niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |