trevquote:

Goedemiddag, lekker geslapen?quote:

Hey STquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemiddag, lekker geslapen?

quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:01 schreef Trevland het volgende:
Hey ST![]()
Op zich wel, misschien maar niet meer zo vroeg naar bedis wel lang geleden dat ik tot half 1 heb geslapen

Shop zequote:
Normaal zou ik geen nee zeggen maar als ontbijt liever nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
brood met carpaccio, pijnboompitjes en oude kaas en een kom met snert

Ja, zo wordt je wel beterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erg hemaar ja sliep ook pas rond half 4
vanavond/aankomende nacht maar niet later dan half 2

Dat bedacht ik me ook dat dit niet heel goed is voor mijn lijfquote:

nope, ze zijn nu even samen in de stad, daarna moeten we nog boodschappen doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
sugarsnoetje![]()
![]()
Is meneer taart al begonnen met de homemade snert???

Dat heb ik echt noooooooitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook dat dit niet heel goed is voor mijn lijfMaar soms heb je dat je met iemand in gesprek bent en de tijd helemaal vergeet

Pannenkoeken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef Toekito het volgende:
Muck gaat zo weg maar heeft wel iets gekookt voor me. Ben benieuwd. Zo lief

Nee morgen wordt het mooi weerquote:

quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom je nog even hier huishouden? Krijg je een kom met snert

Nee, ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee he??? Hahaha jij niet
Kom je morgen ook even langs???

die moet je toch niet opwarmen, of ben ik gek?quote:

Ik vind het wel weer mooi geweest met huishouden eigenlijk... veel te inspannend in het weekendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom je nog even hier huishouden? Krijg je een kom met snert

Kan wel hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
die moet je toch niet opwarmen, of ben ik gek?

Nee, ik ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom jij dat zou doen

Neequote:
Dat valt me wel een beetje van je tegen .....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer mooi geweest met huishouden eigenlijk... veel te inspannend in het weekend.

ja kan maar dan zijn ze toch niet zo lekker als vers!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan wel hoor.
Even om en om bakken in de koekenpan of 30 seconden in de magnetron.

Wat een domperquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben weer chagrijnig na mijn pot korfbal... 9-1 verloren

Ergens heen waar de zon schijnt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom ga ik zo ook met de auto weg

Uhuh, en zoenenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee![]()
gekkie
we gingen toch knuffen
![]()
[..]
Dat valt me wel een beetje van je tegen .....

Nou dan kan je net zo goed thuisblijvenquote:

Maar de kapper en de hema komen ook niet hier heenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan kan je net zo goed thuisblijven

herkenbaar.. neem je ook even de brillenmaker mee? die we hans anders noemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar de kapper en de hema komen ook niet hier heen

Dan doe je toch iets niet goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar de kapper en de hema komen ook niet hier heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |