Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, een paddenstoelenwinkel
Ik had nog nooit van hem gehoord totdat hij dus ineens ziek wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat kanmaar het was bijna niet te missen dacht ik.
[..]
Dat snap ik maar a Moulijn is niet zomaar een speler en b het was overal op tv en internet.
Jij hebt een regenpak dus mag niet klagenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik wel![]()
Maar geen zin, want harde wind en regen
En twee auto'squote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt een regenpak dus mag niet klagen![]()
Een kleintje voor naar het werk en een grote voor grote dingen en lange einden met Thijsquote:
Gewoon, ff boodschappen gedaan hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, tot later en veel plezier wat je ook gaat doen Flash
Vlug terug danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, ff boodschappen gedaan he
Okayquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een kleintje voor naar het werk en een grote voor grote dingen en lange einden met Thijs![]()
En eentje is ook niet echt van mij, maar van mijn opa
Gesloten wegens rijkdomquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die hebben een vroege sluitingstijd.
jaquote:
Wat voor tas hebben we het eigenlijk overquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
javoor de katse kut er heen gefietst
en nu MOET ik die tas bij de hema kopen... 2e keus
ben je nog onderweg nu dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
om je regenpak in mee te nemenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor tas hebben we het eigenlijk over
Wel goed voor de conditiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die andere was evengoed te groot nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |