Gedreven en ambitieus herken ik wel hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij te weinig Duitsers. Ik woon in Duitsland en vind ze juist zeer gedreven en ambitieus.
Wie zegt dat mijn man niet van kaas houdt en geen sexuele ransaap isquote:
Jij in ieder geval nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn man niet van kaas houdt en geen sexuele ransaap is![]()
quote:Werken als Dimi & Dimi = Niks doen of darten of spelletjes doen(doorhalen wat niet van toepassing is) anno 2003
Eh..quote:
Wij plannen een reis naar Peru, heb je nog tips voor must sees? We gaan sowieso de Inca Trail en een jungletocht doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ik zit zo te genieten van die top gear special. Die omgeving! Brings back memories
.
Gaaf! Met welke organisatie ga je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef Phaidra het volgende:
* zwaait!
[..]
Wij plannen een reis naar Peru, heb je nog tips voor must sees? We gaan sowieso de Inca Trail en een jungletocht doen.
Sexy woman! Vanwege de naam!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef Phaidra het volgende:
* zwaait!
[..]
Wij plannen een reis naar Peru, heb je nog tips voor must sees? We gaan sowieso de Inca Trail en een jungletocht doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sexy woman! Vanwege de naam!HihihiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*noteertVenus in pocketformaat
Š loveli
Oh ja, die link heb ik nog!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of lees onze vakantieblog nog "even" na.
We hebben geen spoilertags gebruikt. Dus op eigen risico.quote:
Zelfde als julliequote:
Je eigen ervaring is toch altijd andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
We hebben geen spoilertags gebruikt. Dus op eigen risico.
quote:
Ja, het was onze eerste 'ver weg' reis, dus wij hebben er wel voor gekozen om alles te laten regelen. Het was geen rondreis, want we begonnen in Lima en eindigden in La Paz. Vanaf daar begon onze terugreis, weliswaar wel met overstap in Lima.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zelfde als jullie. Hadden jullie een rondreis? Wij laten een deel regelen (waaronder dus inca trail & jungle, zie het niet zitten om dat zelf te doen) en verder zien we wel ter plekke. Wel een ruwe planning met wat we willen zien en hoe lang we ergens willen blijven, da's wel handig.
Zandsurfen oid.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef Phaidra het volgende:
* zwaait!
[..]
Ja, dat snap ik wel. Ik heb een reis ook nog nooit zelf geregeld, maar wel al vaker ver weg geweest en ik denk dat het geen probleem zal zijn. Mijn eerste indruk van de organisatie is ook goed, na mijn mail werd ik snel gebeld om wat dingen te bespreken en aan het eind van de dag had ik een offerte binnen! Dit weekend even puzzelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het was onze eerste 'ver weg' reis, dus wij hebben er wel voor gekozen om alles te laten regelen. Het was geen rondreis, want we begonnen in Lima en eindigden in La Paz. Vanaf daar begon onze terugreis, weliswaar wel met overstap in Lima.
Prima organisatie trouwens, goede ervaring!
Ik ook (320 km/h), en beseffen dat ik je opmerking over stro begreep was het dieptepuntquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef V1z0R het volgende:
Weten wat sommige mannen in de sauna doen was wel een verrijking loveli?
Verdomme! Ik wil ook ooit 320Km/u gereden hebben!
Warum hast du eine Maske aufquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook (320 km/h), en beseffen dat ik je opmerking over stro begreep was het dieptepunt
Et tu, ...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Warum hast du eine Maske auf. Oid.
Jeej voor hardlopen en Oké eten!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef neen het volgende:
[..]
Zandsurfen oid.
Tevens tvp, nog hardgelopen vandaag en oké gegeten. Verder weinig te zeggen. Zondag weer lopen en wegen, phuhh.
Ze doen niet moeilijk als je de offerte aangepast wilt hebben, dus puzzel er op los, vraag dingen na, laat dingen opnieuw uitrekenen, etc.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Ik heb een reis ook nog nooit zelf geregeld, maar wel al vaker ver weg geweest en ik denk dat het geen probleem zal zijn. Mijn eerste indruk van de organisatie is ook goed, na mijn mail werd ik snel gebeld om wat dingen te bespreken en aan het eind van de dag had ik een offerte binnen! Dit weekend even puzzelen.
Dat is goed om te weten, bedankt!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze doen niet moeilijk als je de offerte aangepast wilt hebben, dus puzzel er op los, vraag dingen na, laat dingen opnieuw uitrekenen, etc.
Ja, dat bedoelde ik ook! Om het zweet van zijn voorhoofd te vegenquote:
bij die eerste wil ik heel graag mee. Ik heb wel wat adresjes in Alaska. Heb ik een jaartje gewoond...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil heel graag nog eens een reis maken van Canada via Alaska naar Siberie en dan naar huis. En dan zo min mogelijk per vliegtuig.
Op twee staat een korte trip naar Japan.
Als derde zou ik de de Zijderoute graag willen volgen. In een oude camper.
En op de vierde plek staat een rondreis door Zuid-Amerika.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik ook niet.quote:
Ja vast!quote:
En je knie?quote:
Mmmm, gaat iets beter lijkt het, maar voel 'm nog wel. Misschien ook kwestie van gewenning aan de nieuwe fietshouding. We'll see.quote:
Misschien kom ik daar nog eens op terug.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bij die eerste wil ik heel graag mee. Ik heb wel wat adresjes in Alaska. Heb ik een jaartje gewoond...
Serendipityquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:27 schreef Merel het volgende:
Hoop dat je knie blijft meewerken dan
Ik zit Serendipity te kijken, zo'n heerlijke film
Dat heb ik echt al zo lang niet meer gedaanquote:
Aw, jammer! Gaat het binnenkort wel weer in je schema passen of hou je het voorlopig bij fitness?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al zo lang niet meer gedaanBeetje ongunstige tijdstippen bij mijn sportschool. Nouja, er is één tijdstip wanneer ik wel kan, maar die instructrice vind ik echt verschrikkelijk
Ik ben vooral aan het fitnessen de laatste tijd, maar Mr Gb loopt daar dan ook rond, dus dat vind ik wel gezelligquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw, jammer! Gaat het binnenkort wel weer in je schema passen of hou je het voorlopig bij fitness?
Ik heb laatst moeten fitnessen omdat de les vol zat en nu heb ik spierpijnHet zou voor mij dus niet slecht zijn om meer te fitnessen. Maar het is zo saaaai
Ahja dat maakt het beterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben vooral aan het fitnessen de laatste tijd, maar Mr Gb loopt daar dan ook rond, dus dat vind ik wel gezelligEn af en toe een lesje Bodypump er bij, dat vind ik ook echt leuk!
![]()
Misschien dat ik eens maandagavond 9 uur ga proberen, geen idee of die les druk of rustig is!
Ga dan nooit Revolutionary Road kijken, ik kwam echt half depressief uit die bioscoopzaalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:23 schreef anna82 het volgende:
Goodmorning!
Aan mijn hoofdpijn te merken hadden we gister iets eerder de kroeg moeten verlatenwel een erg gezellige avond gehad!
En inderdaad, Serendipity, sowieso films die goed aflopen
. Ik word altijd zo naar van deprimerende films waarin het iedereen slecht vergaat.
Mooie hoofdrolspeelster iddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga dan nooit Revolutionary Road kijken, ik kwam echt half depressief uit die bioscoopzaal![]()
![]()
Wel een mooie film, though
Jaaaaa, en op de één of andere manier gaat me dat wel goed af. Voordeel er van is dat je vooral met spierkracht bezig bent en dan krijg ik maar een klein beetje een rood hoofd. Als ik iets doe voor mijn conditie (doe ik tijdens fitnessen natuurlijk wel) dan word ik echt zo rood:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahja dat maakt het beterIk wil ook wel gaan Body Pumpen denk ik! Nouja, Club Power zoals dat bij ons nu heet
Heb wel eens een lesje gedaan en da's ook flink auwa kweken
Ik zat je op te wachten, Vikquote:
Ik ben uit de zaal gelopen bij die filmquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef Viking84 het volgende:
.
Atonement is ook een erg mooie film trouwens. Het boek vond ik niet om doorheen te komen, maar de film....
Been there, done that, had a voetontsteking!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:25 schreef Viking84 het volgende:
Is hardlopen niks voor je, Maria? [/hardloopgoeroe]
Omdat je hem te saai vond?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben uit de zaal gelopen bij die film
Zoooooooooo traag.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat je hem te saai vond?.
90 % van de film vond ik een average liefdesdrama, maar het einde maakte ontzettend veel goed. En omdat ik nu weet hoe 'ie afloopt, kan ik de rest vd film ook meer waarderen.
klopt.. maar ik moet echte eerst weer even iets aan mijn conditie doen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:33 schreef Goodbye het volgende:
Als je squash leuk vind moet je dat gewoon doen. Kwaad kan het sowieso niet en dan doe je ten minste iets, toch?
*smelt*quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n sportschoolabonnement opgezegd. Kwam er toch niet meer..
Zo'n onwijs fijne tijd gehad met Baardmans, van gistermiddag tot zonet.. Het was allemaal gewoon zo liefdevol en zucht.
.
Nee, ik heb ze wel gehaald maar ik heb er eigenlijk geen zin inquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Razz, er staan geen champignons in je lijstje!
25, 1.66, 60 kilo dus en iig: veeeeel water drinken i.p.v. thee etc, ik zou meer moeten bewegen dus vanaf februari (als de drukte voorbij is) iets van sport gaan zoeken en proberen gezonder/minder te eten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:36 schreef Tinkepink het volgende:
Welkom vencodark! Hoe oud ben je, hoe lang ben je en wat is je plan van aanpak? En lust je brocolli?
Dan ben je een cm groter dan ik. Vorig jaar heb ik ook een paar maanden 54 gewogen, maar dat was achteraf veel te dun. Het mooist ben ik rond de 57-58 kilo (ik weeg nu 59,5. er moeten er nu dus twee vanaf).quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
25, 1.66, 60 kilo dus en iig: veeeeel water drinken i.p.v. thee etc, ik zou meer moeten bewegen dus vanaf februari (als de drukte voorbij is) iets van sport gaan zoeken en proberen gezonder/minder te eten.
Oh en dat lust ik soms, ligt eraan hoe en met wat het klaar gemaakt is.
Rond die leeftijd was dat ja. Nou, mijn armen en benen zijn gewoon. Maar alles gaat dus bij mijn buik en heupen zitten. Dat is gewoon vervelend, wordt beetje een propje (zo voel ik me). Kreeg tijdje terug de vraag of ik zwanger was (ok, dat was een cliënt met wat stoornissen maar toch!). Ik zou me fijner voelen als ik weer een beetje dunner was.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan ben je een cm groter dan ik. Vorig jaar heb ik ook een paar maanden 54 gewogen, maar dat was achteraf veel te dun. Het mooist ben ik rond de 57-58 kilo (er moeten er nu dus twee vanaf).
Was die 54 kilo toevallig toen je een jaar of 20 was? Is je lichaam niet gewoon vrouwelijker geworden?
2 klontjes suiker.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welcom vencodark!![]()
Met die lengte + dat gewicht zal het nooit heeeel erg kunnen zijn denk ik! Zal met sporten sowieso goed komenWaarom eigenlijk water ipv thee? Drink je je thee met suiker ofzoiets?
Ik snap je wel hoor. Voel me nu ook een propje, alhoewel ik dat objectief gezien helemaal niet ben. Nouja, weer normaal eten, weer wat vaker sporten en wat regelmatiger buikspieroefeningen zullen voor mij wel voldoende zijn. Voor jou ook hoop ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rond die leeftijd was dat ja. Nou, mijn armen en benen zijn gewoon. Maar alles gaat dus bij mijn buik en heupen zitten. Dat is gewoon vervelend, wordt beetje een propje (zo voel ik me). Kreeg tijdje terug de vraag of ik zwanger was (ok, dat was een cliënt met wat stoornissen maar toch!). Ik zou me fijner voelen als ik weer een beetje dunner was.
En vrouwelijker...kan maar een dikkere buik an sich is niet speciaal vrouwelijker toch? En mijn borsten zijn niet meegegroeid.
Je hoeft toch niet naar de sportschool?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:46 schreef vencodark het volgende:
Maar ik vind sporten lastig. Bedoel, sportschool is duur.
ja die is echt geniaal goed...quote:
Suiker is af te bouwen ook he! Als je dat wilt. Ik vond vroeger thee zonder suiker ook heel vies, maar ik ben van een schep naar een halve schep naar fruitthee gegaan (vooral sinaasappelthee is fijn hiervoor!) en nu lust ik alle smaakjes zonder suikerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
2 klontjes suiker.Nu drink ik niet bijzonder veel thee op een dag, kopje of 2. Maar toch. En geen koekjes meer op mijn stage o.i.d.
Maar ik vind sporten lastig. Bedoel, sportschool is duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja gewoon alles eruit gehaald (zoals je wel eens ziet op tv) en naar huis gegaanquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja gewoon alles eruit gehaald (zoals je wel eens ziet op tv) en naar huis gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
http://ns.nl/cs/Satellite(...)nten?p=1160724828566quote:Met een weekabonnement kun je in januari iedere zondag van 04.00 tot maandag 04.00 uur gratis in de 2e klas reizen. De actie is alleen geldig in NS treinen. Deze actie geldt alleen voor abonnementhouders en niet voor meereizende personen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Jeetje..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja gewoon alles eruit gehaald (zoals je wel eens ziet op tv) en naar huis gegaan.
www.studentmobiel.nlquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Raar verhaal idd, Vik, maar gelukkig minder erg dan het eerst leek.
M'n telefoonabonnement loopt af en ik weet ook al welke telefoon ik wil, maar ik vind het echt zo lastig om uit te zoeken waar ik nu het goedkoopste abonnement krijg... Beslissingen nemen is ook al niet m'n sterkste punt..
Ah, daar had ik inderdaad al iets gevonden, maar ik wist niet in hoeverre die site betrouwbaar is. Komt trouwens op precies hetzelfde neer als www.gsmwijzer.nl.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:45 schreef progje het volgende:
[..]
www.studentmobiel.nl
Ze zijn vaak erg goedkoop, snel en goede service...
Oeh jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:19 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, wat een verhaal voor Nachtwacht. Ook al klopt er geen zak van het verhaal, je schrikt je toch helemaal rotFijn dat het iig niet zo dramatisch was als het leek.
Ik ben ook even gaan meten:
Borst: 110
Taille: 86
Heupen: 119.5
Dus nog 'even' 10 cm van mijn kont af en dan ben ik de perfecte zandloper![]()
Nee, ik ken vooral de 'lesbische series' van de BBC (quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:53 schreef Goodbye het volgende:
Maar verder heb je helemaal gelijk, de BBCHeb je de serie Pride & Prejudice gezien? Zoveel beter dan de film
En met de echte Mr Darcy (Colin Firth)!
Srsly. Uitijndelijk?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net eindelijk the Shawshank redemption gekeken en ik vind hem tof. Snap de oscarnominaties nu wel. Toch erg, hij ligt al meer dan een jaar bij mn ouders in de kast en ik had hem nog nooit gezien
.
Moet je veel voor school doen Swietje? Wel een mooi lijstje.
Ja echt nu pasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]Nu pas?!
Toffe film hč?.
Mijn film was ook leuk, maar het is allemaal een beetje veel van hetzelfde. Ik ben iig blij dat ik in deze tijd leef en zelf mag kiezen met wie ik samenleef.
Nounounounou, scepticus, geniet er van! And that is an order!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:04 schreef Merel het volgende:
Ben niet verliefd, gewoon even blij met hoe m'n leventje gaat ofzo
Is morgen vast wel weer over
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:04 schreef Merel het volgende:
Ben niet verliefd, gewoon even blij met hoe m'n leventje gaat ofzo
Is morgen vast wel weer over
Ja ik! Heerlijk programmaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Iemand die ook naar Oo zoek naar Zorro kijkt? Ik kan het topic niet vinden.
Hoe bedoel je, de kriebels? Vind je het juist leuk of vervelend?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:44 schreef Chicolate het volgende:
Is het vreemd dat ik de kriebels krijg als (vrijgezelle) jongens willen afspreken (terwijl ze weten dat ik een vriend heb) of zeggen dat ik er leuk uitzie?Ik schiet meteen in de verdediging op een of andere manier, ben dan opeens heel erg op mn hoede.
Lijkt me zo leuk! Maarja, wij hebben al een (oude) playstation, een wii en 2x ds. Lijkt me wel voldoendequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:38 schreef progje het volgende:
hihi, dat xbox kinetic is erg leuk en voor mij een goede manier om 's avonds nog wat beweging te krijgen
hihi, is wat overkill inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lijkt me zo leuk! Maarja, wij hebben al een (oude) playstation, een wii en 2x ds. Lijkt me wel voldoendeHelemaal omdat ik eigenlijk niet wil dat mijn kinderen veel computerspelletjes spelen.
Vervelend. Alle alarmbellen gaan rinkelen en ik voel me direct niet meer op mn gemak. (btw het gaat om een msn gesprek. Misschien vat ik dingen verkeerd op).quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, de kriebels? Vind je het juist leuk of vervelend?
Maar waarom heb je er dan problemen mee? Ik vind het wel leuk als ik sjans heb eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vervelend. Alle alarmbellen gaan rinkelen en ik voel me direct niet meer op mn gemak. (btw het gaat om een msn gesprek. Misschien vat ik dingen verkeerd op).
Nie zo heeel gek als ik velen uit dit topic moet geloven mbt de bedoelingen van manspersonenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vervelend. Alle alarmbellen gaan rinkelen en ik voel me direct niet meer op mn gemak. (btw het gaat om een msn gesprek. Misschien vat ik dingen verkeerd op).
Mooi hč, die HSL.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat voor de gein eens te checken hoe lang ik onderweg ben als ik vanaf hier met de trein naar Parijs ga en ik ben gewoon langer onderweg naar Friesland![]()
.
is het na 2000 uur ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn ouders hebben hier gegeten en het was gezellig!
Recept van 't vriendjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof PF![]()
Ik vind langsgaan bij mn mams of haar op bezoek hebben ook superfijn, vooral nu ik uit huis ben en ze niet meer achter mn broek aanzit dat ik dingen op moet ruimen![]()
Wat zat er in die portobello's?
Ik weet me totaal geen houding te geven. En vind het ongemakkelijk dat ik gespreksonderwerpen probeer te ontwijken. Recht in het gezicht zeggen dat ik geen zin heb om af te spreken vind ik te bruut als het verder een prima gozer is die misschien niets ermee bedoeld. Dus probeer ik het gesprek kunstmatig op andere onderwerpen te brengen, of stil te laten vallen. En ook een schuldgevoel ja, dat ik iemand misschien zonder reden niet vertrouw.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar waarom heb je er dan problemen mee? Ik vind het wel leuk als ik sjans heb eigenlijk![]()
Ik ga er niet op in, maar het is wel goed voor mijn ego
Heb je het gevoel dat je ze iets verplicht bent? Of voel je je schuldig ofzo?
Mijn mams heeft nog steeds commentaar op mijn hygienequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof PF![]()
Ik vind langsgaan bij mn mams of haar op bezoek hebben ook superfijn, vooral nu ik uit huis ben en ze niet meer achter mn broek aanzit dat ik dingen op moet ruimen![]()
Wat zat er in die portobello's?
Ben wel benieuwd wat jij erg veel geld vindt. (Aangezien ik volgende week ook tweede jaars ben en ook in Adam in een gelijksoortig huis woont vind ik ons wel te vergelijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja echt nu pas. Heb wel ooit de laatste 10 minuten gezien, dat was wel jammer want die herinnerde ik me nog prima.
Ik ben echt in een bui om heel veel geld uit te geven. Heb besloten een nieuwe camera te willen, maar ik wil een dure en diefstalgevoelig en wel erg duur luxeproduct voor een student enzo. Maar ik wil.
Ik heb ook wel opeens heel veel geld voor mijn doen, afgelopen maanden gespaard voor vakantie en periode zonder baantje, en het ziet ernaar uit dat ik 2 baantjes heb straks. En de dure reis gaat niet door omdat ze vertrekken op het moment dat ik nog een project op de uni heb. Al zou het verstandig zijn om het op te sparen voor mijn studie in het buitenland plannen. Of om mijn master te financieren zonder stufi.
Ja in het begin deden ze dat ook nog bij mij. Nu was het enige wat mijn vader zei: Ha, de vertrouwde chaos. Had je wel op ons gerekend dat we langs kwamen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn mams heeft nog steeds commentaar op mijn hygiene. Volgende keer dat ze langskomt zorg ik dat de afwas iig gedaan is
.
PF: je vriendje klinkt tof. Heb je ook een foto misschien?En leuk dat je ouders naar je kamer kwamen en het eten lekker vonden!
Ik vind 900-1200 erg veel geld. Maar voor een vakantie heb ik het ervoor over, voor een camera weet ik nog niet. Ik vind altijd dat ik veel geld heb op het moment dat ik >1000 op mn spaarrekening heb.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jij erg veel geld vindt. (Aangezien ik volgende week ook tweede jaars ben en ook in Adam in een gelijksoortig huis woont vind ik ons wel te vergelijkenMet de rest probeer ik niet eens eens )
Gewoon eerlijk zijn. Zeggen dat je hem een prima gozer vindt maar dat je je er ongemakkelijk bij voelt met hem af te spreken. En heb je online sjans? Dat kan je toch gewoon wegklikken? Maar dit is natuurlijk allemaal makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet me totaal geen houding te geven. En vind het ongemakkelijk dat ik gespreksonderwerpen probeer te ontwijken. Recht in het gezicht zeggen dat ik geen zin heb om af te spreken vind ik te bruut als het verder een prima gozer is die misschien niets ermee bedoeld. Dus probeer ik het gesprek kunstmatig op andere onderwerpen te brengen, of stil te laten vallen. En ook een schuldgevoel ja, dat ik iemand misschien zonder reden niet vertrouw.
En sjans vind ik alleen leuk als het irl is en ik weg kan lopen als ik het niet leuk meer vind.
Ah.. Oké nee >1000 is bij mij ook veel geld. Ik heb vrienden van mijn leeftijd met >20.000 spaargeldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind 900-1200 erg veel geld. Maar voor een vakantie heb ik het ervoor over, voor een camera weet ik nog niet. Ik vind altijd dat ik veel geld heb op het moment dat ik >1000 op mn spaarrekening heb.
Oh en ik ben derdejaars. Moet dit jaar mn papiertje gaan halen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ah.. Oké nee >1000 is bij mij ook veel geld. Ik heb vrienden van mijn leeftijd met >20.000 spaargeld!! (Die dus nog bezig zijn met hun opleiding he..) Oké het is er maar een dat ik weet, maar toch!!
Hmm.. Ja thuis wonen en niet zo veel uitgeven.. Nu is het wat minder want hij heeft een bwm 5 serie gekochtquote:
Wow dat is pas echt veel. Zou ik niet kunnen, zo rond de 1000 heb ik meestal een doel verzonnen en geef ik het weer uit. Ook omdat ik het zinloos vind om te sparen voor na mn studie, tegen die tijd zijn mn inkomsten zoveel hoger dat het minder waard lijkt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ah.. Oké nee >1000 is bij mij ook veel geld. Ik heb vrienden van mijn leeftijd met >20.000 spaargeld!! (Die dus nog bezig zijn met hun opleiding he..) Oké het is er maar een dat ik weet, maar toch!!
Nou, als jij een nieuwe camera zou kopen voor veel euro's zouden dat volgens mij best wel euro's well spend zijn omdat jij dat volgens mij wel leuk vind dus geen impuls aankoop ofzo. Dus als je denkt er geen spijt van te krijgen gewoon doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow dat is pas echt veel. Zou ik niet kunnen, zo rond de 1000 heb ik meestal een doel verzonnen en geef ik het weer uit. Ook omdat ik het zinloos vind om te sparen voor na mn studie, tegen die tijd zijn mn inkomsten zoveel hoger dat het minder waard lijkt.
O jij wintquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef neen het volgende:
Ik heb nog 30,18 euro op dit moment. Waarom krijgen studenten geen 13e maand stufi?
Ik kan niet rood staanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O jij wint(Reken je je rood staan mee? )
Dat is waarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef neen het volgende:
Ik heb nog 30,18 euro op dit moment. Waarom krijgen studenten geen 13e maand stufi?
[..]
Nou, als jij een nieuwe camera zou kopen voor veel euro's zouden dat volgens mij best wel euro's well spend zijn omdat jij dat volgens mij wel leuk vind dus geen impuls aankoop ofzo. Dus als je denkt er geen spijt van te krijgen gewoon doen
Ach, wat hebben we nou allemaal nodig? Heb jij een telefoon nodig en een computer? Of is het gewoon handig om te hebben. In mijn geval heb ik de meeste dingen die ik heb eigenlijk niet echt nodig maar goed, het is er wel en dat vind ik ook wel fijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik vraag me af of ik zo'n dure camera wel nķdig heb. Of mijn huidige, of een minder dure, niet ook alles kan wat ik ermee wil. En dan moet ik ook helemaal duurdere inboedelverzekering enzo afsluiten omdat het anders niet gedekt is bij brand etc. En als het gejat wordt, is het wel meteen een heleboel geld weg.
Ik zeg doenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:04 schreef progje het volgende:
mmm sms van vrienden of ik mee ga stappen in het altijd spannende Hilversum
wat zal ik eens doen
SPOILER: niet lezen, vage sentimentaliteitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door neen op 09-01-2011 00:14:54 ]het lijkt niet wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik heb nog nooit sherry geproefd!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Indiaantje, ik dacht er over om de ketjap een keer te vervangen door sherry, wat denk jij?
Dank u, voor de statistiekenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
0% van de mannen waarmee ik gezoend heb is een (oud-)collega en 0% van de mannen waarmee ik gezoend heb heet Erik.
En nu?.
2% is collegaquote:Op zondag 9 januari 2011 00:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
0% van de mannen waarmee ik gezoend heb is een (oud-)collega en 0% van de mannen waarmee ik gezoend heb heet Erik.
En nu?.
De tel kwijt, dat heb ik met auto'squote:Op zondag 9 januari 2011 00:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om percentages uit te kunnen rekenen zou ik eerst moeten weten met hoeveel jongens/mannen ik gezoend heb.. Niet dat het er zoveel zijn hoor. Ik ben gewoon de tel ergens kwijtgeraakt.
Ik zag net op tv wel iets over het likken van een pad waar je dan stoned van wordtquote:Op zondag 9 januari 2011 00:34 schreef loveli het volgende:
Wie heeft er ook weleens een kikker gekust?
Dat niet. Wel mn kat/konijn. Maar dat telt niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:34 schreef loveli het volgende:
Wie heeft er ook weleens een kikker gekust?
Ik ben wel netjes hoor wat dat betreft, ik ga normaliter niet zomaar met iemand zoenen. Naar m'n ouders heb ik in ieder geval nog nooit iemand meegenomen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:30 schreef loveli het volgende:
Toen ik zo oud was als neen had ik met 0,25 keer zoveel mensen gezoend, denk ik.
Als je je de laatste nog maar herinnert.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
En bedankt Merel. Nu probeer ik ze me te herinneren..
Ja, dat ja... Maar ik ben de tel allang kwijtquote:Op zondag 9 januari 2011 00:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
En bedankt Merel. Nu probeer ik ze me te herinneren..
Lijstje maken van vrienden/collega's die interesse hebben/hadden. Ben je langer bezig...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:48 schreef Merel het volgende:
Daarom ging ik dus dat lijstje ook maken. Zo'n leuke puberbezigheidAl stond er toen bar weinig op m'n lijstje hoor.
Oh ja hoor, de ouders van m'n beste vriend en m'n een-na-beste vriend weten zeker dat we voor elkaar bestemd zijn. En ik ben altijd bang dat vreemde mensen denken dat m'n broertje m'n vriendje is.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:54 schreef neen het volgende:
En hebben jullie ook wel eens gehad dat een vriend gewoon een vriend was maar dat anderen dan denken van "nou, dat is toch een leuke gast voor je" ofzo?
Hier wel dus, m'n ouders zien in een vriendin van me toch zo'n leuke schoondochter. En altijd als ik met haar ergens ben wordt er gevraagd of wij een stelletje zijn
Herkenbaar. Een nichtje (tiener) van me wil me koppelen aan een goede vriend van me (ze is niet de eerste, helaas) en vrienden van m'n ouders hebben geprobeerd mij uit te nodigen voor hun 40-jarig huwelijksjubileum, zodat ik subtiel aan hun zoon gekopppeld kon worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:54 schreef neen het volgende:
En hebben jullie ook wel eens gehad dat een vriend gewoon een vriend was maar dat anderen dan denken van "nou, dat is toch een leuke gast voor je" ofzo?
Hier wel dus, m'n ouders zien in een vriendin van me toch zo'n leuke schoondochter. En altijd als ik met haar ergens ben wordt er gevraagd of wij een stelletje zijn
Hahaha, ja ze denken soms ook dat mijn broertje mijn vriendje is, veel mensen denken ook dat hij ouder is dan dat ik ben.. Ach jaquote:Op zondag 9 januari 2011 00:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh ja hoor, de ouders van m'n beste vriend en m'n een-na-beste vriend weten zeker dat we voor elkaar bestemd zijn. En ik ben altijd bang dat vreemde mensen denken dat m'n broertje m'n vriendje is.
Oh ja, dat heb ik ook wel met m'n zus als ik met haar uit eten ga ofzoquote:Op zondag 9 januari 2011 00:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hahaha, ja ze denken soms ook dat mijn broertje mijn vriendje is, veel mensen denken ook dat hij ouder is dan dat ik ben.. Ach ja!
Precies hetzelfde hier. Op vakantie kregen we ongevraagd tweepersoonsbedden enzo. Heel fijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hahaha, ja ze denken soms ook dat mijn broertje mijn vriendje is, veel mensen denken ook dat hij ouder is dan dat ik ben.. Ach ja!
Als je een hotel boekt is dat wel normaal volgens mij, tenzij je vraagt van niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Op vakantie kregen we ongevraagd tweepersoonsbedden enzo. Heel fijn.
Nee, dat niet, maar ik weet zeker dat ik er minstens eentje vergeet en ik kom gewoon níet op z'n naam.quote:
Ja, ze horen zo wijd popjequote:Op zondag 9 januari 2011 01:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
GB & Co ik heb de laarzen!! Zitten ze bij jullie boven ook zo belachelijk wijd??
-edit-
En ze komen helemaal niet over mijn knieën!
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ze horen zo wijd popjeHeb je wel gekeken voor je ze bestelde?
![]()
En bij mij komen ze wel ongeveer tot aan mijn knieën, maar ik ben dan ook een dwerg
Nee, die van mij had ik begin december al (besteld in septemberquote:Op zondag 9 januari 2011 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zijn jullie massaal aan het shoppen ladies?
Ja dusquote:Op zondag 9 januari 2011 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zijn jullie massaal aan het shoppen ladies?
Zonder jouw commentaar dacht ik: ja!quote:Op zondag 9 januari 2011 10:32 schreef Merel het volgende:
Even eerlijk, horizontale strepen ja of nee?
[ afbeelding ]
Gisteren gekocht, eigenlijk vooral omdat ik trots was dat ik er geen buikje in hebMaar nu ik net in de spiegel kijk lijken m'n boobies veel kleiner en m'n heupen veel groter. Dat was in het pashokje helemaal niet zo!
Hij kan nog terug. Wat vinden jullie? Eerlijk!
Ik zeg: houden. Hij is leuk!quote:Op zondag 9 januari 2011 10:32 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren gekocht, eigenlijk vooral omdat ik trots was dat ik er geen buikje in hebMaar nu ik net in de spiegel kijk lijken m'n boobies veel kleiner en m'n heupen veel groter. Dat was in het pashokje helemaal niet zo!
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, die van mij had ik begin december al (besteld in september).
En nu heeft PF ze voor 50% minder in de sale
Vind hem leuk!quote:Op zondag 9 januari 2011 10:32 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, H&M. Op omoda kijk ik nu al niet meer uit zelfbeschermingquote:Op zondag 9 januari 2011 10:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]o'moda?
Naja laat maar ookmag alleen nog lage schoenen heb echt 6 paar laarzen staan die ik alleen onder jurkjes/rokjes draag
Ja, dat probeerde ik dus ook te zeggenquote:Op zondag 9 januari 2011 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet hoe het normaal bij je is met borsten en heupen, maar afgaande op de foto zonder jouw commentaar zeg ik dat je 'm moet houden.
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, H&M. Op omoda kijk ik nu al niet meer uit zelfbescherming
iPhonepost?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:04 schreef Merel het volgende:
En hoe gar het nu in de liefde Vik? Of wilde je dat lieer voor jezelf houden?
Handigquote:Op zondag 9 januari 2011 11:07 schreef Merel het volgende:
Ja ik heb sinds ik verhuisd ben geen internet thuis. Inmiddels wel installatiepakket binnen, maar de brief met de codes die ik nodig heb nog niet
We hadden stapelbedden in een 8-persoonskamer gereserveerd. Dat slaapt een stuk beter dan een tweepersoonsbed a 1.20/1.40 breed. Waarvan 1x eentje die schuin naar binnen loopt en kraakt zodra je een teen beweegt (ja ik heb letterlijk een teen bewogen en het bed maakte herrie). Probeer maar eens lekker te slapen als je poging doet niet in het gat te vallen (ik hoef niet zo nodig lepeltje te liggen met mn broertje). En dan heb ik het nog niet over de kermis tegenover ons raam, de lantaarnpaal voor het raam en de kroeg onder onze kamer waar mensen ruzie kregen. Rond 4 uur 's nachts ben ik op de grond gaan liggen en verbazend genoeg lag dat beter. Gelukkig was dat maar 1 nachtquote:Op zondag 9 januari 2011 01:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als je een hotel boekt is dat wel normaal volgens mij, tenzij je vraagt van niet?
Dat kan ze toch zien aan dat gele envelopje? Nu ben ik ook nieuwsgierig!quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat kan ze toch zien aan dat gele envelopje? Nu ben ik ook nieuwsgierig!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |