is het na 2000 uur ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vervelend. Alle alarmbellen gaan rinkelen en ik voel me direct niet meer op mn gemak. (btw het gaat om een msn gesprek. Misschien vat ik dingen verkeerd op).
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn ouders hebben hier gegeten en het was gezellig!
Recept van 't vriendjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof PF![]()
Ik vind langsgaan bij mn mams of haar op bezoek hebben ook superfijn, vooral nu ik uit huis ben en ze niet meer achter mn broek aanzit dat ik dingen op moet ruimen![]()
Wat zat er in die portobello's?
Ik weet me totaal geen houding te geven. En vind het ongemakkelijk dat ik gespreksonderwerpen probeer te ontwijken. Recht in het gezicht zeggen dat ik geen zin heb om af te spreken vind ik te bruut als het verder een prima gozer is die misschien niets ermee bedoeld. Dus probeer ik het gesprek kunstmatig op andere onderwerpen te brengen, of stil te laten vallen. En ook een schuldgevoel ja, dat ik iemand misschien zonder reden niet vertrouw.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar waarom heb je er dan problemen mee? Ik vind het wel leuk als ik sjans heb eigenlijk![]()
Ik ga er niet op in, maar het is wel goed voor mijn ego
Heb je het gevoel dat je ze iets verplicht bent? Of voel je je schuldig ofzo?
Mijn mams heeft nog steeds commentaar op mijn hygienequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof PF![]()
Ik vind langsgaan bij mn mams of haar op bezoek hebben ook superfijn, vooral nu ik uit huis ben en ze niet meer achter mn broek aanzit dat ik dingen op moet ruimen![]()
Wat zat er in die portobello's?
Ben wel benieuwd wat jij erg veel geld vindt. (Aangezien ik volgende week ook tweede jaars ben en ook in Adam in een gelijksoortig huis woont vind ik ons wel te vergelijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja echt nu pas. Heb wel ooit de laatste 10 minuten gezien, dat was wel jammer want die herinnerde ik me nog prima.
Ik ben echt in een bui om heel veel geld uit te geven. Heb besloten een nieuwe camera te willen, maar ik wil een dure en diefstalgevoelig en wel erg duur luxeproduct voor een student enzo. Maar ik wil.
Ik heb ook wel opeens heel veel geld voor mijn doen, afgelopen maanden gespaard voor vakantie en periode zonder baantje, en het ziet ernaar uit dat ik 2 baantjes heb straks. En de dure reis gaat niet door omdat ze vertrekken op het moment dat ik nog een project op de uni heb. Al zou het verstandig zijn om het op te sparen voor mijn studie in het buitenland plannen. Of om mijn master te financieren zonder stufi.
Ja in het begin deden ze dat ook nog bij mij. Nu was het enige wat mijn vader zei: Ha, de vertrouwde chaos. Had je wel op ons gerekend dat we langs kwamen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn mams heeft nog steeds commentaar op mijn hygiene. Volgende keer dat ze langskomt zorg ik dat de afwas iig gedaan is
.
PF: je vriendje klinkt tof. Heb je ook een foto misschien?En leuk dat je ouders naar je kamer kwamen en het eten lekker vonden!
Ik vind 900-1200 erg veel geld. Maar voor een vakantie heb ik het ervoor over, voor een camera weet ik nog niet. Ik vind altijd dat ik veel geld heb op het moment dat ik >1000 op mn spaarrekening heb.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jij erg veel geld vindt. (Aangezien ik volgende week ook tweede jaars ben en ook in Adam in een gelijksoortig huis woont vind ik ons wel te vergelijkenMet de rest probeer ik niet eens eens )
Gewoon eerlijk zijn. Zeggen dat je hem een prima gozer vindt maar dat je je er ongemakkelijk bij voelt met hem af te spreken. En heb je online sjans? Dat kan je toch gewoon wegklikken? Maar dit is natuurlijk allemaal makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet me totaal geen houding te geven. En vind het ongemakkelijk dat ik gespreksonderwerpen probeer te ontwijken. Recht in het gezicht zeggen dat ik geen zin heb om af te spreken vind ik te bruut als het verder een prima gozer is die misschien niets ermee bedoeld. Dus probeer ik het gesprek kunstmatig op andere onderwerpen te brengen, of stil te laten vallen. En ook een schuldgevoel ja, dat ik iemand misschien zonder reden niet vertrouw.
En sjans vind ik alleen leuk als het irl is en ik weg kan lopen als ik het niet leuk meer vind.
Ah.. Oké nee >1000 is bij mij ook veel geld. Ik heb vrienden van mijn leeftijd met >20.000 spaargeldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind 900-1200 erg veel geld. Maar voor een vakantie heb ik het ervoor over, voor een camera weet ik nog niet. Ik vind altijd dat ik veel geld heb op het moment dat ik >1000 op mn spaarrekening heb.
Oh en ik ben derdejaars. Moet dit jaar mn papiertje gaan halen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ah.. Oké nee >1000 is bij mij ook veel geld. Ik heb vrienden van mijn leeftijd met >20.000 spaargeld!! (Die dus nog bezig zijn met hun opleiding he..) Oké het is er maar een dat ik weet, maar toch!!
Hmm.. Ja thuis wonen en niet zo veel uitgeven.. Nu is het wat minder want hij heeft een bwm 5 serie gekochtquote:
Wow dat is pas echt veel. Zou ik niet kunnen, zo rond de 1000 heb ik meestal een doel verzonnen en geef ik het weer uit. Ook omdat ik het zinloos vind om te sparen voor na mn studie, tegen die tijd zijn mn inkomsten zoveel hoger dat het minder waard lijkt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ah.. Oké nee >1000 is bij mij ook veel geld. Ik heb vrienden van mijn leeftijd met >20.000 spaargeld!! (Die dus nog bezig zijn met hun opleiding he..) Oké het is er maar een dat ik weet, maar toch!!
Nou, als jij een nieuwe camera zou kopen voor veel euro's zouden dat volgens mij best wel euro's well spend zijn omdat jij dat volgens mij wel leuk vind dus geen impuls aankoop ofzo. Dus als je denkt er geen spijt van te krijgen gewoon doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow dat is pas echt veel. Zou ik niet kunnen, zo rond de 1000 heb ik meestal een doel verzonnen en geef ik het weer uit. Ook omdat ik het zinloos vind om te sparen voor na mn studie, tegen die tijd zijn mn inkomsten zoveel hoger dat het minder waard lijkt.
O jij wintquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef neen het volgende:
Ik heb nog 30,18 euro op dit moment. Waarom krijgen studenten geen 13e maand stufi?
Ik kan niet rood staanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O jij wint(Reken je je rood staan mee? )
Dat is waarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef neen het volgende:
Ik heb nog 30,18 euro op dit moment. Waarom krijgen studenten geen 13e maand stufi?
[..]
Nou, als jij een nieuwe camera zou kopen voor veel euro's zouden dat volgens mij best wel euro's well spend zijn omdat jij dat volgens mij wel leuk vind dus geen impuls aankoop ofzo. Dus als je denkt er geen spijt van te krijgen gewoon doen
Ach, wat hebben we nou allemaal nodig? Heb jij een telefoon nodig en een computer? Of is het gewoon handig om te hebben. In mijn geval heb ik de meeste dingen die ik heb eigenlijk niet echt nodig maar goed, het is er wel en dat vind ik ook wel fijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik vraag me af of ik zo'n dure camera wel nódig heb. Of mijn huidige, of een minder dure, niet ook alles kan wat ik ermee wil. En dan moet ik ook helemaal duurdere inboedelverzekering enzo afsluiten omdat het anders niet gedekt is bij brand etc. En als het gejat wordt, is het wel meteen een heleboel geld weg.
Ik zeg doenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:04 schreef progje het volgende:
mmm sms van vrienden of ik mee ga stappen in het altijd spannende Hilversum
wat zal ik eens doen
SPOILER: niet lezen, vage sentimentaliteitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door neen op 09-01-2011 00:14:54 ]het lijkt niet wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik heb nog nooit sherry geproefd!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Indiaantje, ik dacht er over om de ketjap een keer te vervangen door sherry, wat denk jij?
Dank u, voor de statistiekenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
0% van de mannen waarmee ik gezoend heb is een (oud-)collega en 0% van de mannen waarmee ik gezoend heb heet Erik.
En nu?.
2% is collegaquote:Op zondag 9 januari 2011 00:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
0% van de mannen waarmee ik gezoend heb is een (oud-)collega en 0% van de mannen waarmee ik gezoend heb heet Erik.
En nu?.
De tel kwijt, dat heb ik met auto'squote:Op zondag 9 januari 2011 00:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om percentages uit te kunnen rekenen zou ik eerst moeten weten met hoeveel jongens/mannen ik gezoend heb.. Niet dat het er zoveel zijn hoor. Ik ben gewoon de tel ergens kwijtgeraakt.
Ik zag net op tv wel iets over het likken van een pad waar je dan stoned van wordtquote:Op zondag 9 januari 2011 00:34 schreef loveli het volgende:
Wie heeft er ook weleens een kikker gekust?
Dat niet. Wel mn kat/konijn. Maar dat telt niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:34 schreef loveli het volgende:
Wie heeft er ook weleens een kikker gekust?
Ik ben wel netjes hoor wat dat betreft, ik ga normaliter niet zomaar met iemand zoenen. Naar m'n ouders heb ik in ieder geval nog nooit iemand meegenomen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:30 schreef loveli het volgende:
Toen ik zo oud was als neen had ik met 0,25 keer zoveel mensen gezoend, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |