Oeh jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:19 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, wat een verhaal voor Nachtwacht. Ook al klopt er geen zak van het verhaal, je schrikt je toch helemaal rotFijn dat het iig niet zo dramatisch was als het leek.
Ik ben ook even gaan meten:
Borst: 110
Taille: 86
Heupen: 119.5
Dus nog 'even' 10 cm van mijn kont af en dan ben ik de perfecte zandloper![]()
Nee, ik ken vooral de 'lesbische series' van de BBC (quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:53 schreef Goodbye het volgende:
Maar verder heb je helemaal gelijk, de BBCHeb je de serie Pride & Prejudice gezien? Zoveel beter dan de film
En met de echte Mr Darcy (Colin Firth)!
Srsly. Uitijndelijk?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net eindelijk the Shawshank redemption gekeken en ik vind hem tof. Snap de oscarnominaties nu wel. Toch erg, hij ligt al meer dan een jaar bij mn ouders in de kast en ik had hem nog nooit gezien
.
Moet je veel voor school doen Swietje? Wel een mooi lijstje.
Ja echt nu pasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]Nu pas?!
Toffe film hè?.
Mijn film was ook leuk, maar het is allemaal een beetje veel van hetzelfde. Ik ben iig blij dat ik in deze tijd leef en zelf mag kiezen met wie ik samenleef.
Nounounounou, scepticus, geniet er van! And that is an order!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:04 schreef Merel het volgende:
Ben niet verliefd, gewoon even blij met hoe m'n leventje gaat ofzo
Is morgen vast wel weer over
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:04 schreef Merel het volgende:
Ben niet verliefd, gewoon even blij met hoe m'n leventje gaat ofzo
Is morgen vast wel weer over
Ja ik! Heerlijk programmaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Iemand die ook naar Oo zoek naar Zorro kijkt? Ik kan het topic niet vinden.
Hoe bedoel je, de kriebels? Vind je het juist leuk of vervelend?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:44 schreef Chicolate het volgende:
Is het vreemd dat ik de kriebels krijg als (vrijgezelle) jongens willen afspreken (terwijl ze weten dat ik een vriend heb) of zeggen dat ik er leuk uitzie?Ik schiet meteen in de verdediging op een of andere manier, ben dan opeens heel erg op mn hoede.
Lijkt me zo leuk! Maarja, wij hebben al een (oude) playstation, een wii en 2x ds. Lijkt me wel voldoendequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:38 schreef progje het volgende:
hihi, dat xbox kinetic is erg leuk en voor mij een goede manier om 's avonds nog wat beweging te krijgen
hihi, is wat overkill inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lijkt me zo leuk! Maarja, wij hebben al een (oude) playstation, een wii en 2x ds. Lijkt me wel voldoendeHelemaal omdat ik eigenlijk niet wil dat mijn kinderen veel computerspelletjes spelen.
Vervelend. Alle alarmbellen gaan rinkelen en ik voel me direct niet meer op mn gemak. (btw het gaat om een msn gesprek. Misschien vat ik dingen verkeerd op).quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, de kriebels? Vind je het juist leuk of vervelend?
Maar waarom heb je er dan problemen mee? Ik vind het wel leuk als ik sjans heb eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vervelend. Alle alarmbellen gaan rinkelen en ik voel me direct niet meer op mn gemak. (btw het gaat om een msn gesprek. Misschien vat ik dingen verkeerd op).
Nie zo heeel gek als ik velen uit dit topic moet geloven mbt de bedoelingen van manspersonenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vervelend. Alle alarmbellen gaan rinkelen en ik voel me direct niet meer op mn gemak. (btw het gaat om een msn gesprek. Misschien vat ik dingen verkeerd op).
Mooi hè, die HSL.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat voor de gein eens te checken hoe lang ik onderweg ben als ik vanaf hier met de trein naar Parijs ga en ik ben gewoon langer onderweg naar Friesland![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |