abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 januari 2011 @ 11:40:53 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91017461
Squashen klinkt dan als goed voor je conditie, en je zal er vast ook wel wat getoneder van worden dan! *O* I say go for it, al begin je dan met 15 minuten, dat kan je ook opbouwen, toch 8-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91017620
Ik heb m'n sportschoolabonnement opgezegd. Kwam er toch niet meer. :@.

Zo'n onwijs fijne tijd gehad met Baardmans, van gistermiddag tot zonet. O+. Het was allemaal gewoon zo liefdevol en zucht. *; .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_91017632
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n sportschoolabonnement opgezegd. Kwam er toch niet meer. :@.

Zo'n onwijs fijne tijd gehad met Baardmans, van gistermiddag tot zonet. O+. Het was allemaal gewoon zo liefdevol en zucht. *; .
*smelt* O+ O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 8 januari 2011 @ 11:57:25 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91017864
Aaaahw DaDtje! O+ Hoe tof! *;
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:22:03 #105
236335 neen
schone schijn
pi_91018491
Gaat echt goed tussen jullie hè dad, leuk hoor. Lekker genieten toch O+
het lijkt niet wat het is
pi_91018521
DaD O+ wat een fijn berichtje!
pi_91018627
Ik ben even twee dagen zonder mijn lief, dus tijd om:

• Films te kijken die hij niet wil zien (Brokeback Mountain en Australia)
• Eten te eten dat hij niet lust (salade met geitenkaas, iets met champignons)
• Heel lang alleen in bad te gaan met boek en kaarsjes

Maar toch ook wel fijn dat hij vanavond weer terug is ;)

Lijstje gisteren:
7:15 twee boterhammen met kaas, optimel
10:30 krentebol met niks, cappucino
13:00 twee boterhammen met paté, karnemelk
16:00 appel en mandarijn
18:30 salade met geitenkaas/appel/walnoten en na bitterkoekjesyoghurt :9

En vandaag:
9:30 twee boterhammen met kaas/komkommer, optimel
13:00 yoghurt met kiwi en muesli en amandelen
18:00 knolselderijsoep met gerookte zalm, toast met boter
20:00 wijntje, stukje kaas
pi_91018641
Wat zijn jullie lief. O+.
pi_91018773
Razz, er staan geen champignons in je lijstje!
pi_91018951
DaD, hoe jij schrijft over je vriendje is lief O+ Lekker genieten he!
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91019080
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Razz, er staan geen champignons in je lijstje!
Nee, ik heb ze wel gehaald maar ik heb er eigenlijk geen zin in :').
pi_91020133
O: boterham filet american, halfvolle melk
T: mandarijn
L: boterham filet american
T: pakje mini crackers naturel
D: Bertolli gehaktballetjes alla pizzaiola, rauwkost salade
T: mandarijn, verse sinaasappelsap
pi_91021940
zo, heb een uurtje thuis gesport.. begin mijn spieren nu al te voelen, dus het was in ieder geval nuttig :P

met dit ding:

had er wel goede dingen over gelezen en je voelt het ook wel behoorlijk in je arm spieren.

Verder heb ik nog een soort van elastieken banden waarmee ik mijn armen en benen kan trainen.
Ook ideaal voor thuis :)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:07:30 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91022036
Oh zo'n hip 'n thigh elastiek ding dat je om je enkels vastmaakt? :D Heb ik ook wel eens gedaan, dat ziet er echt heel stom uit maar je voelt het inderdaad behoorlijk!
pi_91022292
Oh god... Een shake-weight :D

Die spoiler van gisteren betekende trouwens dat ik erachter was gekomen dat m'n ex-scharrel vrijgezel is...
Moet echt stopppen met hier posten als ik bier op heb :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91022359
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:23:04 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91022666
Ik heb appelflappen gemaakt O+ en opgegeten.

Lekker kneuterig dagje zo. En ik ben naar afleveringen van "5 jaar later" aan het kijken :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:24:35 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91022740
En hiephoi, ik mag als vaste klant van de NS op werkdagen na 19:00 voor 2,50 reizen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_91023147
Net ontdekt dat ik qua kilo's toch redelijk wat aangekomen ben de afgelopen maanden. Dus, dat wordt afvallen. Nu had ik al langer in de gaten dat ik chubbie aan het worden ben, maar ik deed nooit zo mijn best dat te minderen.
Hoe dan ook, qua kilo's lijkt ik niet veel te wegen (60) maar enkele jaartjes terug woog ik ongeveer 54, daar wil ik zeker naar terug. Buikje wordt dikker, heupen worden dikker. Dat voelt niet meer fijn.
Dus, vanaf vandaag ga ik proberen zoooooo gezond te doen. :') Nu nog een sport-iets vinden want moet iig meer gaan bewegen. -O-
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:36:26 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91023213
Welkom vencodark! Hoe oud ben je, hoe lang ben je en wat is je plan van aanpak? En lust je brocolli?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_91023292
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:36 schreef Tinkepink het volgende:
Welkom vencodark! Hoe oud ben je, hoe lang ben je en wat is je plan van aanpak? En lust je brocolli?
25, 1.66, 60 kilo dus en iig: veeeeel water drinken i.p.v. thee etc, ik zou meer moeten bewegen dus vanaf februari (als de drukte voorbij is) iets van sport gaan zoeken en proberen gezonder/minder te eten. :)
Oh en dat lust ik soms, ligt eraan hoe en met wat het klaar gemaakt is.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:42:02 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91023440
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

25, 1.66, 60 kilo dus en iig: veeeeel water drinken i.p.v. thee etc, ik zou meer moeten bewegen dus vanaf februari (als de drukte voorbij is) iets van sport gaan zoeken en proberen gezonder/minder te eten. :)
Oh en dat lust ik soms, ligt eraan hoe en met wat het klaar gemaakt is.
Dan ben je een cm groter dan ik. Vorig jaar heb ik ook een paar maanden 54 gewogen, maar dat was achteraf veel te dun. Het mooist ben ik rond de 57-58 kilo (ik weeg nu 59,5. er moeten er nu dus twee vanaf).
Was die 54 kilo toevallig toen je een jaar of 20 was? Is je lichaam niet gewoon vrouwelijker geworden?
pi_91023521
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan ben je een cm groter dan ik. Vorig jaar heb ik ook een paar maanden 54 gewogen, maar dat was achteraf veel te dun. Het mooist ben ik rond de 57-58 kilo (er moeten er nu dus twee vanaf).
Was die 54 kilo toevallig toen je een jaar of 20 was? Is je lichaam niet gewoon vrouwelijker geworden?
Rond die leeftijd was dat ja. Nou, mijn armen en benen zijn gewoon. Maar alles gaat dus bij mijn buik en heupen zitten. Dat is gewoon vervelend, wordt beetje een propje (zo voel ik me). Kreeg tijdje terug de vraag of ik zwanger was (ok, dat was een cliënt met wat stoornissen maar toch!). Ik zou me fijner voelen als ik weer een beetje dunner was.
En vrouwelijker...kan maar een dikkere buik an sich is niet speciaal vrouwelijker toch? En mijn borsten zijn niet meegegroeid. ;(
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:44:44 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91023544
Welcom vencodark! *O*

Met die lengte + dat gewicht zal het nooit heeeel erg kunnen zijn denk ik! Zal met sporten sowieso goed komen :Y) Waarom eigenlijk water ipv thee? Drink je je thee met suiker ofzoiets?
pi_91023615
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welcom vencodark! *O*

Met die lengte + dat gewicht zal het nooit heeeel erg kunnen zijn denk ik! Zal met sporten sowieso goed komen :Y) Waarom eigenlijk water ipv thee? Drink je je thee met suiker ofzoiets?
2 klontjes suiker. :@ Nu drink ik niet bijzonder veel thee op een dag, kopje of 2. Maar toch. En geen koekjes meer op mijn stage o.i.d.
Maar ik vind sporten lastig. Bedoel, sportschool is duur. -O-
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:49:30 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91023708
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Rond die leeftijd was dat ja. Nou, mijn armen en benen zijn gewoon. Maar alles gaat dus bij mijn buik en heupen zitten. Dat is gewoon vervelend, wordt beetje een propje (zo voel ik me). Kreeg tijdje terug de vraag of ik zwanger was (ok, dat was een cliënt met wat stoornissen maar toch!). Ik zou me fijner voelen als ik weer een beetje dunner was.
En vrouwelijker...kan maar een dikkere buik an sich is niet speciaal vrouwelijker toch? En mijn borsten zijn niet meegegroeid. ;(
Ik snap je wel hoor. Voel me nu ook een propje, alhoewel ik dat objectief gezien helemaal niet ben. Nouja, weer normaal eten, weer wat vaker sporten en wat regelmatiger buikspieroefeningen zullen voor mij wel voldoende zijn. Voor jou ook hoop ik.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:49:52 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91023728
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:46 schreef vencodark het volgende:

Je hoeft toch niet naar de sportschool?
pi_91023937
quote:
ja die is echt geniaal goed...

ik moest er ook steeds aan denken toen ik bezig was :')
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:57:51 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91024066
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

2 klontjes suiker. :@ Nu drink ik niet bijzonder veel thee op een dag, kopje of 2. Maar toch. En geen koekjes meer op mijn stage o.i.d.
Suiker is af te bouwen ook he! Als je dat wilt. Ik vond vroeger thee zonder suiker ook heel vies, maar ik ben van een schep naar een halve schep naar fruitthee gegaan (vooral sinaasappelthee is fijn hiervoor!) en nu lust ik alle smaakjes zonder suiker *O* Al doe ik Engelse cream tea en Indiase chai nog wel met suiker, da's anders te sterk :+

Ik vond sporten ook kut vroegahh. Maar ik heb nu een fijne sportschool gevonden waar ik danslesjes doe enzo O+ Zumba voornamelijk, maar ook wel Club Dance (is zoiets als Body Jam). Net wat je zelf leuk vind, ik vind groepslesjes altijd motiverend :Y
Qua prijs, ja... Ik betaal ongeveer 30 per maand, en omdat ik het ook echt leuk vind en dan kan gaan wanneer ik wil, vind ik dat niet te duur. Ik kan niet in jouw portemonnee kijken ;)

Wat Tink zegt is ook zo, je kunt thuis of vanuit huis al aan de slag ook! Hardlopen of thuis sporten met een (al dan niet gedownloade :+ ) DVD, of oefeningen ofzo.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:58:17 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91024092
Jeuzis, wat een ontopic post!

*geeft zichzelf schouderklopje*
pi_91024570
Sportschool hoeft inderdaad niet!

Zo heeft het zwembad waar ik heen ga korting voor mensen die < 8uur gaan zwemmen.
Binnen een straal van 20km zijn er 3 trimbanen en die zijn gratis...
Daarnaast kun je hardlopen, calisthenics oefeningen doen, fietsen of shake-weighten :D

Kun je anders via je uni/hogeschool niet goedkoper ergens terecht?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:14:04 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91024723
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_91024779
Wtf, weggelopen? :? .
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:16:34 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91024798
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wtf, weggelopen? :? .
Ja gewoon alles eruit gehaald (zoals je wel eens ziet op tv) en naar huis gegaan :N.
Niet meer actief op Fok!
pi_91024898
Wtf :{. Had ze er ook nog een goede reden voor? Gaat alles wel goed met haar nu?

Vriendje was weer lief en gezellig enzo :). Alleen wilde ik vanavond uit eten maar hij moet huiswerk maken (we zouden een maand geleden uit eten vanwege 4.5 jaar samen, maar ging niet door omdat mijn cursus uitliep).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_91025059
Jee Vik! Wat heftig! En Mark zijn zussen krijgen haar niet terug naar het ziekenhuis? Ze heeft toch nog nazorg nodig? Pfff. Sterkte voor Mark!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:25:08 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_91025144
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja gewoon alles eruit gehaald (zoals je wel eens ziet op tv) en naar huis gegaan :N.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_91025177
Oeh studenten krijgen ook iets vanwege de vertragingen in december. Ik mag gratis reizen op de zondagen in januari. En dat is fijn, want ik zou 2x op zondag met de trein moeten :+. -

quote:
Met een weekabonnement kun je in januari iedere zondag van 04.00 tot maandag 04.00 uur gratis in de 2e klas reizen. De actie is alleen geldig in NS treinen. Deze actie geldt alleen voor abonnementhouders en niet voor meereizende personen.
http://ns.nl/cs/Satellite(...)nten?p=1160724828566
pi_91025400
Jeetje Viking :o en nu?

Lijstje voor vandaag:
O+L: poffertjes :@ en 2 boterhammen
T: milk&fruit
D: zelfgemaakte pizza
T: appeltaart en ws nog wel iets van nootje ivm visite

SPOILER
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_91025493
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jeetje.. -O- Waarom?

:*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:39:38 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91025716
Kennen jullie dat? A vertelt iets aan B, B vertelt iets aan C, C vertelt iets aan D en uiteindelijk is het een heel ander verhaal geworden dan het origineel van A. Het bleek dus wat anders te liggen dan we eerst dachten. Ze is maandag geopereerd (kortgeleden op dodag al eens, vandaar de verwarring mijnerzijds) en vrijdag mocht ze naar huis. Zei ze. En dat mocht op zich ook wel, maar na navraag bleek het advies wel te zijn om nog wat langer te blijven. En zij had niks over dat advies gezegd, maar Nachtwachts zwager die haar ophaalde was argwanend dat ze zo snel naar huis mocht en ging het nog eens navragen (want je moet toch wel een week blijven na zo'n operatie). Dus het valt allemaal mee. Gelukkig :).

Edit: oh, de drains zitten er nog wel in begrijp ik. Raar verhaal hoor.
Niet meer actief op Fok!
pi_91025904
Gelukkig maar! :)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_91026013
In ieder geval hoop ik dat zijn moeder snel opknapt!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:55:24 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_91026242
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:45 schreef Goodbye het volgende:
Gelukkig maar! :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_91026987
quote:
:D _O_
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_91027190
Pff, wat een verhaal voor Nachtwacht. Ook al klopt er geen zak van het verhaal, je schrikt je toch helemaal rot :X Fijn dat het iig niet zo dramatisch was als het leek.

Ik ben ook even gaan meten:

Borst: 110
Taille: 86
Heupen: 119.5

Dus nog 'even' 10 cm van mijn kont af en dan ben ik de perfecte zandloper O+ :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_91028250
Raar verhaal idd, Vik, maar gelukkig minder erg dan het eerst leek.

M'n telefoonabonnement loopt af en ik weet ook al welke telefoon ik wil, maar ik vind het echt zo lastig om uit te zoeken waar ik nu het goedkoopste abonnement krijg... Beslissingen nemen is ook al niet m'n sterkste punt. :').
pi_91028342
Wat een verhaal Vik... Gelukkig valt het uitijndelijk mee.

Nederlandse TV zuigt! Ik moet naar de NDR kijken om HSV-Ajax te kijken :(
Die Verhoeven :') Serieus, hoe kun je zo dik zijn als profvoetballer... Z'n poging om te duiken leek meer op het ter aarde storten van een olifant :D Jhon van BurgerKing zou zich nog rot schamen!
pi_91028373
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Raar verhaal idd, Vik, maar gelukkig minder erg dan het eerst leek.

M'n telefoonabonnement loopt af en ik weet ook al welke telefoon ik wil, maar ik vind het echt zo lastig om uit te zoeken waar ik nu het goedkoopste abonnement krijg... Beslissingen nemen is ook al niet m'n sterkste punt. :').
www.studentmobiel.nl

Ze zijn vaak erg goedkoop, snel en goede service...
pi_91028511
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:45 schreef progje het volgende:

[..]

www.studentmobiel.nl

Ze zijn vaak erg goedkoop, snel en goede service...
Ah, daar had ik inderdaad al iets gevonden, maar ik wist niet in hoeverre die site betrouwbaar is. Komt trouwens op precies hetzelfde neer als www.gsmwijzer.nl.
pi_91028553
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:19 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, wat een verhaal voor Nachtwacht. Ook al klopt er geen zak van het verhaal, je schrikt je toch helemaal rot :X Fijn dat het iig niet zo dramatisch was als het leek.

Ik ben ook even gaan meten:

Borst: 110
Taille: 86
Heupen: 119.5

Dus nog 'even' 10 cm van mijn kont af en dan ben ik de perfecte zandloper O+ :P
Oeh ja :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_91028595
Gut, ik heb me weer totaal niet aan mijn planning gehouden :') Ik ben er niet voor gemaakt, geloof ik. Wel alles netjes en gezond gehouden, dus ik vind het wel prima!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:49:53 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91028612
http://www.gayworld.be/ho(...)of-miss-anne-lister/

Hier ga ik straks naar kijken! :9. Ik O+ de BBC met hun geweldige series O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_91028622
gayworld.be B-)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:51:30 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91028691
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef Goodbye het volgende:
gayworld.be B-)
B-) .
Niet meer actief op Fok!
pi_91028804
Maar verder heb je helemaal gelijk, de BBC O+ Heb je de serie Pride & Prejudice gezien? Zoveel beter dan de film *; En met de echte Mr Darcy (Colin Firth)!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:55:32 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91028867
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:53 schreef Goodbye het volgende:
Maar verder heb je helemaal gelijk, de BBC O+ Heb je de serie Pride & Prejudice gezien? Zoveel beter dan de film *; En met de echte Mr Darcy (Colin Firth)!
Nee, ik ken vooral de 'lesbische series' van de BBC ( :') ): Tipping the Velvet, Portrait of a Marriage...
Heb wel Wuthering Heights in de kast liggen, though.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:01:35 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91029120
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:44 schreef V1z0R het volgende:
uitijndelijk
Srsly. Uitijndelijk? :{
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_91029201
Sorry, was afgeleid want voetbal...
pi_91029437
waarom installeer je niet gewoon zo'n spellingscontrole tool?
pi_91029902
Die is dus kaduuk :{
pi_91029954
Beste manier om te SOG-en..
Je lijstje aanpassen :') (Jaa, ik was al wel 5 min. aan de slag hoor!)

O: boterham filet american, halfvolle melk
T: mandarijn
L: boterham filet american
T: pakje mini crackers naturel verse groentesoep
D: Bertolli gehaktballetjes alla pizzaiola, rauwkost salade
T: mandarijn, verse sinaasappelsap
pi_91030471
Gaat de goede kant op met je lijstjes Swietje ^O^
pi_91031216
Ja, hier ben ik best tevreden over. Dankje :)
pi_91034189
dat dance central van xbox xintec is geniaal en nog best vermoeiend ook.. sta te hijgen nu :') _O-
pi_91034831
en weer biertjes drinken in het brouwcafe! De boel stroomt hier aardig onder! :o maar gelukkig zit ons huisje hoog en droog.. O+
Ja doei.
pi_91034881
Ik heb net eindelijk the Shawshank redemption gekeken en ik vind hem tof :). Snap de oscarnominaties nu wel. Toch erg, hij ligt al meer dan een jaar bij mn ouders in de kast en ik had hem nog nooit gezien :').

Moet je veel voor school doen Swietje? Wel een mooi lijstje :Y.
pi_91035224
stoofvlees staat op O+ (voor morgen) :9
pi_91035745
Lijstje:

O: 1x geroosterd brood met boter en ham en 1x geroosterd brood met 1/3 groentenomelet
L: 2/3 groentenomelet
T: optimelvla/griekse yoghurt, blauwe bessen
T: wodka, bakje light chips
T: 3 kleine toastjes met filet a. en ui
D: Thaise groenten met kip en kokos, beetje rijst en 1 klein loempiaatje en 1 garnaal in krokant jasje. :9
pi_91035918
Zo weer terug. Het waaide behoorlijk hard aan de noordzee. En ik heb een rondje om de wereld gelopen, het museum bracht je langs een aantal plaatsen die op de 8 graden lijn liggen...dus ik ben in switzerland, sardinie, niger, kameroen, antartica, alaska en duitsland geweest vandaag. Tof museum!

Nu lekker thuis, met een chippie op de bank, straks kaasfonduen en een film kijken..
pi_91036237
Klinkt als een fijne dag samen, Jag. Mooi zo. :*.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:41:33 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91036364
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net eindelijk the Shawshank redemption gekeken en ik vind hem tof :). Snap de oscarnominaties nu wel. Toch erg, hij ligt al meer dan een jaar bij mn ouders in de kast en ik had hem nog nooit gezien :').

Moet je veel voor school doen Swietje? Wel een mooi lijstje :Y.
:o Nu pas?!
Toffe film hè? :).

Mijn film was ook leuk, maar het is allemaal een beetje veel van hetzelfde. Ik ben iig blij dat ik in deze tijd leef en zelf mag kiezen met wie ik samenleef ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_91036478
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o Nu pas?!
Toffe film hè? :).

Mijn film was ook leuk, maar het is allemaal een beetje veel van hetzelfde. Ik ben iig blij dat ik in deze tijd leef en zelf mag kiezen met wie ik samenleef ^O^.
Ja echt nu pas :'). Heb wel ooit de laatste 10 minuten gezien, dat was wel jammer want die herinnerde ik me nog prima.

Ik ben echt in een bui om heel veel geld uit te geven. Heb besloten een nieuwe camera te willen, maar ik wil een dure en diefstalgevoelig en wel erg duur luxeproduct voor een student enzo. Maar ik wil O+.

Ik heb ook wel opeens heel veel geld voor mijn doen, afgelopen maanden gespaard voor vakantie en periode zonder baantje, en het ziet ernaar uit dat ik 2 baantjes heb straks. En de dure reis gaat niet door omdat ze vertrekken op het moment dat ik nog een project op de uni heb. Al zou het verstandig zijn om het op te sparen voor mijn studie in het buitenland plannen. Of om mijn master te financieren zonder stufi.
pi_91036902
yessssssssssssssssssssssss

de band die wij graag op onze bruiloft willen kan op die datum *O*
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:53:32 #175
331 Merel
Be here now.
pi_91036932
Lijstje:

O/L - lunchen met m'n broertje, geen idee meer wat voor broodje ik had maar het was lekker :9
D - runderworstje en spruitjes :9

Lijkt weinig, maar ik was laat wakker en het waren heeeeel veel spruitjes :)

En ik heb een bijzonder goed humeur O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:59:16 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91037263
O+ Merel?

Mijn daglijstje
o. havermout
t. kwart pomelo
l. kip tandoori met sperziebonen, brocolli en een beetje rijst + klein schaaltje dubbelvla
t. kwart pomelo + 2 wortels
d. chili con carne + glas tequilla + 2 stukjes pure chocolade
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:00:13 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91037308
Merel heeft vast allemaal lieve sms'jes gehad O+.

Ik heb ook een tophumeur. Malibu O+.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:03:36 #178
331 Merel
Be here now.
pi_91037503
Neehoor! Wel een paar, maar niet lief, gewoon neutraal en dat is gewoon oké :) En dat draagt wel bij aan m'n goede humeur maar is niet alles. Het is gewoon een fijne dag!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:04:51 #179
331 Merel
Be here now.
pi_91037581
Ben niet verliefd, gewoon even blij met hoe m'n leventje gaat ofzo :@

Is morgen vast wel weer over ;)
pi_91038307
mmm gegrilde kip :9
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:27:32 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91038583
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:04 schreef Merel het volgende:

Nounounounou, scepticus, geniet er van! And that is an order! (8> :7
pi_91038921
lijstje van vandaag:

O: allbran+sinasappelsap
L: broodje tja sieuw
T: 50 gr. zalm en 2 eieren
D: sushi en 2 stukken spekkoek toe
T: 1/2 bak kwark met lijnzaad
pi_91038965
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:04 schreef Merel het volgende:

}:|

Maar blij dat je nu gelukkig bent :).
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:54:38 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91039993
Iemand die ook naar Oo zoek naar Zorro kijkt? Ik kan het topic niet vinden.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:03:03 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91040438
Al gevonden. Stomme nieuwe subfora.
Niet meer actief op Fok!
pi_91042360
hihi, dat xbox kinetic is erg leuk en voor mij een goede manier om 's avonds nog wat beweging te krijgen :D
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:43:12 #187
331 Merel
Be here now.
pi_91042583
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Iemand die ook naar Oo zoek naar Zorro kijkt? Ik kan het topic niet vinden.
Ja ik! Heerlijk programma :)
pi_91042628
Is het vreemd dat ik de kriebels krijg als (vrijgezelle) jongens willen afspreken (terwijl ze weten dat ik een vriend heb) of zeggen dat ik er leuk uitzie? :@ Ik schiet meteen in de verdediging op een of andere manier, ben dan opeens heel erg op mn hoede.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:49:56 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91042861
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:44 schreef Chicolate het volgende:
Is het vreemd dat ik de kriebels krijg als (vrijgezelle) jongens willen afspreken (terwijl ze weten dat ik een vriend heb) of zeggen dat ik er leuk uitzie? :@ Ik schiet meteen in de verdediging op een of andere manier, ben dan opeens heel erg op mn hoede.
Hoe bedoel je, de kriebels? Vind je het juist leuk of vervelend?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:51:55 #190
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91042950
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:38 schreef progje het volgende:
hihi, dat xbox kinetic is erg leuk en voor mij een goede manier om 's avonds nog wat beweging te krijgen :D
Lijkt me zo leuk! Maarja, wij hebben al een (oude) playstation, een wii en 2x ds. Lijkt me wel voldoende :') Helemaal omdat ik eigenlijk niet wil dat mijn kinderen veel computerspelletjes spelen.
pi_91042999
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Lijkt me zo leuk! Maarja, wij hebben al een (oude) playstation, een wii en 2x ds. Lijkt me wel voldoende :') Helemaal omdat ik eigenlijk niet wil dat mijn kinderen veel computerspelletjes spelen.
hihi, is wat overkill inderdaad

Ik heb ook een wii gehad (verkocht laatst) maar ik vind dit wel veel leuker en ook een stuk actiever.
Echt sta de hele tijd te springen en weet ik wat allemaal :')
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:56:23 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91043172
Ja, maar dat had ik ook in het begin met de wii... Alles went ;).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_91043321
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, de kriebels? Vind je het juist leuk of vervelend?
Vervelend. Alle alarmbellen gaan rinkelen en ik voel me direct niet meer op mn gemak. (btw het gaat om een msn gesprek. Misschien vat ik dingen verkeerd op).
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:01:37 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91043453
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Vervelend. Alle alarmbellen gaan rinkelen en ik voel me direct niet meer op mn gemak. (btw het gaat om een msn gesprek. Misschien vat ik dingen verkeerd op).
Maar waarom heb je er dan problemen mee? Ik vind het wel leuk als ik sjans heb eigenlijk :@
Ik ga er niet op in, maar het is wel goed voor mijn ego :')

Heb je het gevoel dat je ze iets verplicht bent? Of voel je je schuldig ofzo?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:01:43 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91043458
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nie zo heeel gek als ik velen uit dit topic moet geloven mbt de bedoelingen van manspersonen :') :D

Plus ik heb dat ook wel een beetje! Ik denk wel eens, leuk zo'n egoboost B-) maar als het dan daadwerkelijk gebeurt en ik heb het door ben ik er heul ongemakkelijk onder :')
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:02:09 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91043484
Ik zat voor de gein eens te checken hoe lang ik onderweg ben als ik vanaf hier met de trein naar Parijs ga en ik ben gewoon langer onderweg naar Friesland :') :o.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:05:47 #197
331 Merel
Be here now.
pi_91043662
Hebben jullie enig idee hoe ik de het quick reply-veld weer terugkrijg in de mobiele layout? Hij is opeens verdwenen en dit post helemaal niet lekker :{
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:08:45 #198
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_91043817
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat voor de gein eens te checken hoe lang ik onderweg ben als ik vanaf hier met de trein naar Parijs ga en ik ben gewoon langer onderweg naar Friesland :') :o.
Mooi hè, die HSL. :)
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:10:49 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91043951
Kan je helaas niet helpen Merel.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:11:14 #200
78654 Viking84