*smelt*quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n sportschoolabonnement opgezegd. Kwam er toch niet meer..
Zo'n onwijs fijne tijd gehad met Baardmans, van gistermiddag tot zonet.. Het was allemaal gewoon zo liefdevol en zucht.
.
Nee, ik heb ze wel gehaald maar ik heb er eigenlijk geen zin inquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Razz, er staan geen champignons in je lijstje!
25, 1.66, 60 kilo dus en iig: veeeeel water drinken i.p.v. thee etc, ik zou meer moeten bewegen dus vanaf februari (als de drukte voorbij is) iets van sport gaan zoeken en proberen gezonder/minder te eten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:36 schreef Tinkepink het volgende:
Welkom vencodark! Hoe oud ben je, hoe lang ben je en wat is je plan van aanpak? En lust je brocolli?
Dan ben je een cm groter dan ik. Vorig jaar heb ik ook een paar maanden 54 gewogen, maar dat was achteraf veel te dun. Het mooist ben ik rond de 57-58 kilo (ik weeg nu 59,5. er moeten er nu dus twee vanaf).quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
25, 1.66, 60 kilo dus en iig: veeeeel water drinken i.p.v. thee etc, ik zou meer moeten bewegen dus vanaf februari (als de drukte voorbij is) iets van sport gaan zoeken en proberen gezonder/minder te eten.
Oh en dat lust ik soms, ligt eraan hoe en met wat het klaar gemaakt is.
Rond die leeftijd was dat ja. Nou, mijn armen en benen zijn gewoon. Maar alles gaat dus bij mijn buik en heupen zitten. Dat is gewoon vervelend, wordt beetje een propje (zo voel ik me). Kreeg tijdje terug de vraag of ik zwanger was (ok, dat was een cliënt met wat stoornissen maar toch!). Ik zou me fijner voelen als ik weer een beetje dunner was.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan ben je een cm groter dan ik. Vorig jaar heb ik ook een paar maanden 54 gewogen, maar dat was achteraf veel te dun. Het mooist ben ik rond de 57-58 kilo (er moeten er nu dus twee vanaf).
Was die 54 kilo toevallig toen je een jaar of 20 was? Is je lichaam niet gewoon vrouwelijker geworden?
2 klontjes suiker.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welcom vencodark!![]()
Met die lengte + dat gewicht zal het nooit heeeel erg kunnen zijn denk ik! Zal met sporten sowieso goed komenWaarom eigenlijk water ipv thee? Drink je je thee met suiker ofzoiets?
Ik snap je wel hoor. Voel me nu ook een propje, alhoewel ik dat objectief gezien helemaal niet ben. Nouja, weer normaal eten, weer wat vaker sporten en wat regelmatiger buikspieroefeningen zullen voor mij wel voldoende zijn. Voor jou ook hoop ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rond die leeftijd was dat ja. Nou, mijn armen en benen zijn gewoon. Maar alles gaat dus bij mijn buik en heupen zitten. Dat is gewoon vervelend, wordt beetje een propje (zo voel ik me). Kreeg tijdje terug de vraag of ik zwanger was (ok, dat was een cliënt met wat stoornissen maar toch!). Ik zou me fijner voelen als ik weer een beetje dunner was.
En vrouwelijker...kan maar een dikkere buik an sich is niet speciaal vrouwelijker toch? En mijn borsten zijn niet meegegroeid.
Je hoeft toch niet naar de sportschool?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:46 schreef vencodark het volgende:
Maar ik vind sporten lastig. Bedoel, sportschool is duur.
ja die is echt geniaal goed...quote:
Suiker is af te bouwen ook he! Als je dat wilt. Ik vond vroeger thee zonder suiker ook heel vies, maar ik ben van een schep naar een halve schep naar fruitthee gegaan (vooral sinaasappelthee is fijn hiervoor!) en nu lust ik alle smaakjes zonder suikerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
2 klontjes suiker.Nu drink ik niet bijzonder veel thee op een dag, kopje of 2. Maar toch. En geen koekjes meer op mijn stage o.i.d.
Maar ik vind sporten lastig. Bedoel, sportschool is duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja gewoon alles eruit gehaald (zoals je wel eens ziet op tv) en naar huis gegaanquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja gewoon alles eruit gehaald (zoals je wel eens ziet op tv) en naar huis gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
http://ns.nl/cs/Satellite(...)nten?p=1160724828566quote:Met een weekabonnement kun je in januari iedere zondag van 04.00 tot maandag 04.00 uur gratis in de 2e klas reizen. De actie is alleen geldig in NS treinen. Deze actie geldt alleen voor abonnementhouders en niet voor meereizende personen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Jeetje..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja gewoon alles eruit gehaald (zoals je wel eens ziet op tv) en naar huis gegaan.
www.studentmobiel.nlquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Raar verhaal idd, Vik, maar gelukkig minder erg dan het eerst leek.
M'n telefoonabonnement loopt af en ik weet ook al welke telefoon ik wil, maar ik vind het echt zo lastig om uit te zoeken waar ik nu het goedkoopste abonnement krijg... Beslissingen nemen is ook al niet m'n sterkste punt..
Ah, daar had ik inderdaad al iets gevonden, maar ik wist niet in hoeverre die site betrouwbaar is. Komt trouwens op precies hetzelfde neer als www.gsmwijzer.nl.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:45 schreef progje het volgende:
[..]
www.studentmobiel.nl
Ze zijn vaak erg goedkoop, snel en goede service...
Oeh jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:19 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, wat een verhaal voor Nachtwacht. Ook al klopt er geen zak van het verhaal, je schrikt je toch helemaal rotFijn dat het iig niet zo dramatisch was als het leek.
Ik ben ook even gaan meten:
Borst: 110
Taille: 86
Heupen: 119.5
Dus nog 'even' 10 cm van mijn kont af en dan ben ik de perfecte zandloper![]()
Nee, ik ken vooral de 'lesbische series' van de BBC (quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:53 schreef Goodbye het volgende:
Maar verder heb je helemaal gelijk, de BBCHeb je de serie Pride & Prejudice gezien? Zoveel beter dan de film
En met de echte Mr Darcy (Colin Firth)!
Srsly. Uitijndelijk?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net eindelijk the Shawshank redemption gekeken en ik vind hem tof. Snap de oscarnominaties nu wel. Toch erg, hij ligt al meer dan een jaar bij mn ouders in de kast en ik had hem nog nooit gezien
.
Moet je veel voor school doen Swietje? Wel een mooi lijstje.
Ja echt nu pasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]Nu pas?!
Toffe film hè?.
Mijn film was ook leuk, maar het is allemaal een beetje veel van hetzelfde. Ik ben iig blij dat ik in deze tijd leef en zelf mag kiezen met wie ik samenleef.
Nounounounou, scepticus, geniet er van! And that is an order!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:04 schreef Merel het volgende:
Ben niet verliefd, gewoon even blij met hoe m'n leventje gaat ofzo
Is morgen vast wel weer over
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:04 schreef Merel het volgende:
Ben niet verliefd, gewoon even blij met hoe m'n leventje gaat ofzo
Is morgen vast wel weer over
Ja ik! Heerlijk programmaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Iemand die ook naar Oo zoek naar Zorro kijkt? Ik kan het topic niet vinden.
Hoe bedoel je, de kriebels? Vind je het juist leuk of vervelend?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:44 schreef Chicolate het volgende:
Is het vreemd dat ik de kriebels krijg als (vrijgezelle) jongens willen afspreken (terwijl ze weten dat ik een vriend heb) of zeggen dat ik er leuk uitzie?Ik schiet meteen in de verdediging op een of andere manier, ben dan opeens heel erg op mn hoede.
Lijkt me zo leuk! Maarja, wij hebben al een (oude) playstation, een wii en 2x ds. Lijkt me wel voldoendequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:38 schreef progje het volgende:
hihi, dat xbox kinetic is erg leuk en voor mij een goede manier om 's avonds nog wat beweging te krijgen
hihi, is wat overkill inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lijkt me zo leuk! Maarja, wij hebben al een (oude) playstation, een wii en 2x ds. Lijkt me wel voldoendeHelemaal omdat ik eigenlijk niet wil dat mijn kinderen veel computerspelletjes spelen.
Vervelend. Alle alarmbellen gaan rinkelen en ik voel me direct niet meer op mn gemak. (btw het gaat om een msn gesprek. Misschien vat ik dingen verkeerd op).quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, de kriebels? Vind je het juist leuk of vervelend?
Maar waarom heb je er dan problemen mee? Ik vind het wel leuk als ik sjans heb eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vervelend. Alle alarmbellen gaan rinkelen en ik voel me direct niet meer op mn gemak. (btw het gaat om een msn gesprek. Misschien vat ik dingen verkeerd op).
Nie zo heeel gek als ik velen uit dit topic moet geloven mbt de bedoelingen van manspersonenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vervelend. Alle alarmbellen gaan rinkelen en ik voel me direct niet meer op mn gemak. (btw het gaat om een msn gesprek. Misschien vat ik dingen verkeerd op).
Mooi hè, die HSL.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat voor de gein eens te checken hoe lang ik onderweg ben als ik vanaf hier met de trein naar Parijs ga en ik ben gewoon langer onderweg naar Friesland![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |