*smelt*quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n sportschoolabonnement opgezegd. Kwam er toch niet meer..
Zo'n onwijs fijne tijd gehad met Baardmans, van gistermiddag tot zonet.. Het was allemaal gewoon zo liefdevol en zucht.
.
Nee, ik heb ze wel gehaald maar ik heb er eigenlijk geen zin inquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Razz, er staan geen champignons in je lijstje!
25, 1.66, 60 kilo dus en iig: veeeeel water drinken i.p.v. thee etc, ik zou meer moeten bewegen dus vanaf februari (als de drukte voorbij is) iets van sport gaan zoeken en proberen gezonder/minder te eten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:36 schreef Tinkepink het volgende:
Welkom vencodark! Hoe oud ben je, hoe lang ben je en wat is je plan van aanpak? En lust je brocolli?
Dan ben je een cm groter dan ik. Vorig jaar heb ik ook een paar maanden 54 gewogen, maar dat was achteraf veel te dun. Het mooist ben ik rond de 57-58 kilo (ik weeg nu 59,5. er moeten er nu dus twee vanaf).quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
25, 1.66, 60 kilo dus en iig: veeeeel water drinken i.p.v. thee etc, ik zou meer moeten bewegen dus vanaf februari (als de drukte voorbij is) iets van sport gaan zoeken en proberen gezonder/minder te eten.
Oh en dat lust ik soms, ligt eraan hoe en met wat het klaar gemaakt is.
Rond die leeftijd was dat ja. Nou, mijn armen en benen zijn gewoon. Maar alles gaat dus bij mijn buik en heupen zitten. Dat is gewoon vervelend, wordt beetje een propje (zo voel ik me). Kreeg tijdje terug de vraag of ik zwanger was (ok, dat was een cliënt met wat stoornissen maar toch!). Ik zou me fijner voelen als ik weer een beetje dunner was.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan ben je een cm groter dan ik. Vorig jaar heb ik ook een paar maanden 54 gewogen, maar dat was achteraf veel te dun. Het mooist ben ik rond de 57-58 kilo (er moeten er nu dus twee vanaf).
Was die 54 kilo toevallig toen je een jaar of 20 was? Is je lichaam niet gewoon vrouwelijker geworden?
2 klontjes suiker.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welcom vencodark!![]()
Met die lengte + dat gewicht zal het nooit heeeel erg kunnen zijn denk ik! Zal met sporten sowieso goed komenWaarom eigenlijk water ipv thee? Drink je je thee met suiker ofzoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |