Ik kan niet rood staanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O jij wint(Reken je je rood staan mee? )
Dat is waarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef neen het volgende:
Ik heb nog 30,18 euro op dit moment. Waarom krijgen studenten geen 13e maand stufi?
[..]
Nou, als jij een nieuwe camera zou kopen voor veel euro's zouden dat volgens mij best wel euro's well spend zijn omdat jij dat volgens mij wel leuk vind dus geen impuls aankoop ofzo. Dus als je denkt er geen spijt van te krijgen gewoon doen
Ach, wat hebben we nou allemaal nodig? Heb jij een telefoon nodig en een computer? Of is het gewoon handig om te hebben. In mijn geval heb ik de meeste dingen die ik heb eigenlijk niet echt nodig maar goed, het is er wel en dat vind ik ook wel fijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik vraag me af of ik zo'n dure camera wel nódig heb. Of mijn huidige, of een minder dure, niet ook alles kan wat ik ermee wil. En dan moet ik ook helemaal duurdere inboedelverzekering enzo afsluiten omdat het anders niet gedekt is bij brand etc. En als het gejat wordt, is het wel meteen een heleboel geld weg.
Ik zeg doenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:04 schreef progje het volgende:
mmm sms van vrienden of ik mee ga stappen in het altijd spannende Hilversum
wat zal ik eens doen
SPOILER: niet lezen, vage sentimentaliteitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door neen op 09-01-2011 00:14:54 ]het lijkt niet wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik heb nog nooit sherry geproefd!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Indiaantje, ik dacht er over om de ketjap een keer te vervangen door sherry, wat denk jij?
Dank u, voor de statistiekenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
0% van de mannen waarmee ik gezoend heb is een (oud-)collega en 0% van de mannen waarmee ik gezoend heb heet Erik.
En nu?.
2% is collegaquote:Op zondag 9 januari 2011 00:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
0% van de mannen waarmee ik gezoend heb is een (oud-)collega en 0% van de mannen waarmee ik gezoend heb heet Erik.
En nu?.
De tel kwijt, dat heb ik met auto'squote:Op zondag 9 januari 2011 00:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om percentages uit te kunnen rekenen zou ik eerst moeten weten met hoeveel jongens/mannen ik gezoend heb.. Niet dat het er zoveel zijn hoor. Ik ben gewoon de tel ergens kwijtgeraakt.
Ik zag net op tv wel iets over het likken van een pad waar je dan stoned van wordtquote:Op zondag 9 januari 2011 00:34 schreef loveli het volgende:
Wie heeft er ook weleens een kikker gekust?
Dat niet. Wel mn kat/konijn. Maar dat telt niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:34 schreef loveli het volgende:
Wie heeft er ook weleens een kikker gekust?
Ik ben wel netjes hoor wat dat betreft, ik ga normaliter niet zomaar met iemand zoenen. Naar m'n ouders heb ik in ieder geval nog nooit iemand meegenomen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:30 schreef loveli het volgende:
Toen ik zo oud was als neen had ik met 0,25 keer zoveel mensen gezoend, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |