Ik heel veel, maar wel naar mensen die ik kenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:05 schreef V1z0R het volgende:
Fok!-players
Ik stuur bijna nooit PM's trouwens...
Hoezoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:06 schreef Goodbye het volgende:
Is die TT serieus?![]()
Want dan gaat het z'n doel een beetje voorbij, zeg maar
Nog steeds een Pief naamtopicquote:
muesli met yoghurt...mmmmquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:20 schreef Viking84 het volgende:
En ik moet op zoek naar een nieuw ontbijt. De bramen en frambozen hangen me de keel uit. Maar of ik nou zo'n zin heb in Brinta?(het moet iets vloeibaar zijn iig).
het meeste ga ik nog eten hoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef V1z0R het volgende:
18 PM's sinds 2004
Moet altijd googelen wat je gegeten hebt Jagar
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Oh ik snap het al. Het is wederom een Pief-TT
. Damn.
ribonogwattes. Ditquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Rioblata soep kent google niet eens
Of moet het Ribollita zijn?
Wauw, dan zijn sinds gisteravond meer dan 10% van je PM's van mij afkomstigquote:
Ziet er lekker uit! Die hele site trouwensquote:
dan had je of eerder, of minder moeten eten!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Irritant dit: moet tot 12:45 wachten tot m'n eten voldoende is weggezakt. Beetje zinloos zo.
Vraagt ze na de decemberdagenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu je er toch bent: hoe gaat het afvaltechnisch gesproken?.
Ik had gister een vriend van me aan de lijnquote:
Hmf, wel een teken dat de cursus nodig isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een faal. Ik krijg ondersteuning vanuit de universiteit voor m'n faalangst en perfectionisme van een soort psycholoog-maar-dan-anders. Vanmiddag heb ik weer een sessie en ik moest een soort opdracht voorbereiden. Nu zit ik me dus aldoor druk te maken of ik dat wel goed heb gedaan..
De ironiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een faal. Ik krijg ondersteuning vanuit de universiteit voor m'n faalangst en perfectionisme van een soort psycholoog-maar-dan-anders. Vanmiddag heb ik weer een sessie en ik moest een soort opdracht voorbereiden. Nu zit ik me dus aldoor druk te maken of ik dat wel goed heb gedaan..
Ja nu weten we het wel. Pas op hoor, anders open ik nooit meer een nieuwe!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Sorry Vik, maar wat een TT-faal.
Als het zo bedoeld was, was het nog wel grappig geweest.
quote:
Hey, ik zag het net pas.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel. Pas op hoor, anders open ik nooit meer een nieuwe!
En je zei net: als het met opzet was geweest, was het nog wel grappig geweest.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hey, ik zag het net pas.
Sorry, het was gewoon te grappig.
Heeft Mark een middagje vrij?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef Viking84 het volgende:
Er zit hier iemand heel dol te zijn op mij: kopjes geven, wassen, proberen op schoot te komen....
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef V1z0R het volgende:
Alleen maar soep als D PerrNetjes KingMalibu!
Leuk beroep heb je trouwens
Cola light!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoe heb je dat gedaan KM? Door Malibu te drinken?. Ik ga zo weer even wat cola halen om met m'n restantje Malibu te mixen
Cola light iddquote:
Haha. nee mn eetpatroon totaal omgegooid, ben qua eten best een bourgondier, lust ook veel. maar heb toch voormezelf de keuze gemaakt om mn eetpatroon aan te passen. tot minder hoeveelheden. qua portie's. maar wel verantwoordquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoe heb je dat gedaan KM? Door Malibu te drinken?. Ik ga zo weer even wat cola halen om met m'n restantje Malibu te mixen
malibu met sinaasappelsap....mmmmquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cola light idd.
Gewone cola is te lekker om te mixen en ik heb daar ook al genoeg van gehad de laatste tijd.
Het is zó lekker maar jeetje, wat is m'n buik opgeblazen the day after.
Kun je ook pina colada met sinaasappelsap mengen toch? (pina colada is wat goedkoper dan Malibuquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
malibu met sinaasappelsap....mmmm
Hmmm. nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
malibu met sinaasappelsap....mmmm
Nee, met rum.quote:
Enige dat ik wel lekker vind is een Cointreaupolitain, soort cocktail:quote:
Olijven in martini en broccoli in de malibu... Lijkt me logischquote:
wel gevuld met aardappelen, linzen, wortel, etc. En er komt vast no wel wat bij en gisteren veel gegeten, en mijn L is aardig grootquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef V1z0R het volgende:
Alleen maar soep als D PerrNetjes KingMalibu!
Leuk beroep heb je trouwens
Sowieso: die afvalprogramma's, ik walg ervanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef Ciske- het volgende:
Gisteren iemand 'Help mijn kind is te dik' gekeken?
Was bizar
Die ouders met snackbarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef Ciske- het volgende:
Gisteren iemand 'Help mijn kind is te dik' gekeken?
Was bizar
Idd. En lades vol snoep waar ze de hele dag uit mogen snaaienquote:
Toen jij jong was bestonden er nog niet eens tv'squote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef loveli het volgende:
En meer voeding dan opvoeding.
Ik had voor het eerst een tv op m'n kamer toen ik 24 was
En de worst zat gewoon nog in echte darm.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen jij jong was bestonden er nog niet eens tv's.
(ik refereer even aan je 'waar is de tijd gebleven dat mensen met kerst boerenkool met een kuiltje voor de jus aten?'-post)
De zogenaamde vakantietv stond door het jaar heen op mijn kamer vanaf mijn 10e/11e, zoiets. Had alle zenders, maar geen afstandsbediening dus als ik dan Sex Court of Heisse Liebe im Wüstensand (quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef Phaidra het volgende:
Ha, ik had wel rond mijn 12e een tv op de kamer!![]()
Dat het een zwart/wit schermpje was van 15x15 cm dat alleen ned. 1-3 kon ontvangen, laat ik er even buiten.
Kan me geen blondje herinneren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef V1z0R het volgende:
Vik![]()
Vond dat domme blondje van Sex Court trouwens
Een moeder die voetbal wil zien en een vader die dat niet wil?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Phaidra het volgende:
We hadden al best snel een tweede tv (zw/wit) omdat mijn moeder voetbal wilde zien en mijn vader echt niet mee wilde kijken. Zat mijn vader bij de gewone tv naar een documentaire te kijken (toen discovery channel nog interessant was) of een western, en verderop in de kamer zat mijn moeder naar voetbal te kijken.
Die in dat blauwe latex pakje, bij wie ze hun hand op de kont moesten leggen bij het afleggen van de eedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan me geen blondje herinneren.
Meh, kan die film niet vinden. Moet overal registreren, ja doei, dan maar niet.
Haha, ja hij had er echt een hekel aan. Mijn moeder nam dus altijd de tv mee naar beneden, zal wel een prestige-kwestie geweest zijn. Blijkbaar won mijn vader de discussie want hij zat in kleur op de bank, terwijl mijn moeder aan de eetkamertafel naar zwart/wit voetbal zat te kijken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een moeder die voetbal wil zien en een vader die dat niet wil?. Dat is een unicum!
Onze tweede tv werd daar idd ook vaak voor gebruikt (vader die dan op mijn kamer ging kijken)
Ik vind Worstenland veul leuker!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh. NiemandslandDat kan ook natuurlijk!
nee hoor, bij mij thuis net zo!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een moeder die voetbal wil zien en een vader die dat niet wil?. Dat is een unicum!
Onze tweede tv werd daar idd ook vaak voor gebruikt (vader die dan op mijn kamer ging kijken)
Oeh, is dat een single collega?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O - bosvruchtenyoghurt
L - champignonnensoep, boterham paté, boterham ham, beker melk
T - appel, banaan, beker vivit
D - sushi en de nodige alcoholische versnaperingen
En oh help, ik heb lichtelijk het vermoeden dat er weer een andere collega is die een oogje op me heeftIk krijg wel heel veel aandacht de laatste tijd. Maar misschien vindt ie me gewoon wel aardig, dat kan ook
Ik blijf niet bezig zeg!
Ik weet niet wat ze hier in de koffie doen tegenwoordig dat het zo in de lucht hangtquote:
Fijn toch, ik heb ook zo'n werkplek gehad. Maar volgens mij was ik toen ook single, dus misschien dat je er dan meer op let?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze hier in de koffie doen tegenwoordig dat het zo in de lucht hangtMisschien verbeeld ik het me ook wel omdat ik zelf zo in de love mood ben
^^quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijn toch, ik heb ook zo'n werkplek gehad. Maar volgens mij was ik toen ook single, dus misschien dat je er dan meer op let?
Lekker, ik heb deze week ook panne(quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef Chicolate het volgende:
Ik bak pannenkoeken. Eindelijk. Hoop wel dat ze op tijd klaar zijn, en dat mn beslag minder mislukt is dan het lijkt
. Want moet vanavond nog naar sport enzo.
Wat doe jij allemaal met je vriend?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:13 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
Lijstje:
Productief dagje geweest![]()
O: yoghurt sinaasappel
T: water
L: 2 boterhammen filet AM
T: 2 boterhammen jam en kontje chocopasta
D: Beenham met sausje (nog te bedenken) en griekse salade
T: nootjes/chips/ijs 1 van de drie als ik trek heb
Gisteravond ipv bakje ijs toch een ijslollie op, had geen zin om op te staan
Goede panneN!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker, ik heb deze week ook panne()koeken gegeten! Het belangrijkste in mijn ogen is altijd een goede pan!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal met je vriend?
Mijn pan is super goedkoop, maar met een perfecte anti aanbaklaag die je zelfs met een schuurspons kan schoonmaken. Heb er al eerder pannenkoeken mee gebakken. Deze keer worden ze niet zo geweldig, ik was te ongeduldig en had geen weegschaal dus mn beslag is te dunquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker, ik heb deze week ook panne()koeken gegeten! Het belangrijkste in mijn ogen is altijd een goede pan!
Lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
He wish
Oh nee toch niet geloof ik
Heb aan je gedachtheb litchi's en druifjes
Dequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef Swietje het volgende:
Lijstje
O: boterham met stukje rookworst, halfvolle melk
T: één evergreen crunchy appel - peer koek
T: activia start (125ml)
T: twee mandarijntjes
D: chili con carne, rijst, handje tortilla chips, rauwkost
T: verse sinaasappelsap
als je er zo ontevreden over bent, waarom doe je het dan? Zelfdestructie, heet dat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef Swietje het volgende:
Lijstje
O: boterham met stukje rookworst, halfvolle melk
T: één evergreen crunchy appel - peer koek
T: activia start (125ml)
T: twee mandarijntjes
D: chili con carne, rijst, handje tortilla chips, rauwkost
T: verse sinaasappelsap
Inderdaad. Ik stond half 12 op ging ontbijtenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Deis vanwege het ontbreken van je lunch?
quote:Dear jagärtrut,
Of course you can use me as a reference for this application (which I however prefer to
consider as a belonging to some sort of Plan B). Give my regards to the Duutser. I am
looking forward to seeing you here with us soon.
Best,
M.
Dat de functie die je ambieert beneden je niveau is?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:46 schreef Jagärtrut het volgende:
emaitlje van een professor, die ook het hoofd is voor het phd programma waarvoor ik gesolliciteerd heb. Hint hij nu ergens naar, of niet?
[..]
ik denk meer aan die phd positie. daarvan moet ik deze maand ergens uitsluitsel krijgen....En ik vroeg hem dus naar een referentie voor een andere baan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat de functie die je ambieert beneden je niveau is?
Die laatste zin misschien wel ja, of zie je hem voor iets anders binnenkort?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:46 schreef Jagärtrut het volgende:
emaitlje van een professor, die ook het hoofd is voor het phd programma waarvoor ik gesolliciteerd heb. Hint hij nu ergens naar, of niet?
[..]
Vooral dat 'give my regards to the Duutser' jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die laatste zin misschien wel ja, of zie je hem voor iets anders binnenkort?
Het ziet er trouwens wel heel komisch uit zo, dear Jagärtrut en give my regards to the Duutser.
Dat de Duutser mee moet komen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oki, dan zit het wel goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk meer aan die phd positie. daarvan moet ik deze maand ergens uitsluitsel krijgen....En ik vroeg hem dus naar een referentie voor een andere baan.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en ik heb dingen voor elkaar gekregen!! Qua studie! Het ziet er opeens rooskleurig uit!!!
hij heeft wel vaker gehint dat hij graag wil dat ik daar kom promoveren. Dus, hij ziet liever dat mijn sollicitatie naar een andere baan plan B is en promoveren plan A.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Dit stukje snap ik alleen niet: "which I however prefer to consider as a belonging to some sort of Plan B"
Zo lees ik het ook Jagär!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hij heeft wel vaker gehint dat hij graag wil dat ik daar kom promoveren. Dus, hij ziet liever dat mijn sollicitatie naar een andere baan plan B is en promoveren plan A.
Ik ben benieuwd, en vind het spannend. Zeker omdat ik niet zeker weet of ik het wel wil...
Plan A of plan B?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hij heeft wel vaker gehint dat hij graag wil dat ik daar kom promoveren. Dus, hij ziet liever dat mijn sollicitatie naar een andere baan plan B is en promoveren plan A.
Ik ben benieuwd, en vind het spannend. Zeker omdat ik niet zeker weet of ik het wel wil...
plan A. En plan B is ook niet echt een baan waar ik enthousiast over ben, maar tis beter dan dode mensen tellen..quote:
Oh boy, en ik maar denken dat mijn baan niet leuk isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
plan A. En plan B is ook niet echt een baan waar ik enthousiast over ben, maar tis beter dan dode mensen tellen..
Ruilen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh boy, en ik maar denken dat mijn baan niet leuk is
Ik weiger het, voor mij blijven het pannekoekenquote:
Gek genoeg ziet het er in het echt helemaal niet peervrouw uit bij jou.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn maten slaan ook nergens op. Maar goed. Het zij zo.
Ik ben ook écht geen peer. Ik heb een zandloperfiguur. Het komt echt door m'n dikke kont. En die zit gelukkig alleen aan de achterkantquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gek genoeg ziet het er in het echt helemaal niet peervrouw uit bij jou.
Taille dunste, borst/heup dikste (dus laatste bij veel mensen rond dijbeen).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb 90-73-96, beetje vierkant dus
Of is het bij het dunste gedeelte? Dan 90-69-96
Nee 60 is modellenmaat. Meeste mensen hebben tussen de 70 en 80 (dacht ik).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat is normaal voor een taillemaat? 60?
Dat hoop ik niet, want ik zit er 20 boven en ik vind mezelf toch echt niet moddervet rond m'n taille.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat is normaal voor een taillemaat? 60?
Gewoon over mn kont dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Taille dunste, borst/heup dikste (dus laatste bij veel mensen rond dijbeen).
Ik krijg jurkjes meestal boven niet dicht dus had het idee dat ik boven het gemiddelde zat? Maar kan het mis hebben, zal misschien m'n borstkast zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee 60 is modellenmaat. Meeste mensen hebben tussen de 70 en 80 (dacht ik).
Hahaha, taille maakt bij jou niet zo uit? Zou denk ik over je navel meten?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef V1z0R het volgende:
Waar moet je meten? Borst snap ik nog maar taille en kont dan?
Dat laatste is so truequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, jij heb iig een heerlijke kont
Mooie curves heb jij gewoon!! besef dat nou eens!
Mijn heupen van 87 is niet echt vrouwelijk te noemen.
Het is echt NOOIT goed
En nu ophangen, heb je hun te pakkenquote:
Ik vind dat meten juist wel leuk. Wegen iets minderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef Viking84 het volgende:
Dat meten. Waarom zou je dat in godsnaam doen?
Ik meet niet, ik weeg niet... ik sport 3 á 4 keer per week, let op m'n eten en meer kan ik toch niet doen.
Waar jij nu zin in hebt... veel kwaad kan het niet mits niet al te zwaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:39 schreef Tinkepink het volgende:
Waar heb je trouwens lachgas voor nodig Pf? Je gaat er hoger van praten en er was nog iets mee, maar het werkt toch heel kort?
Verder vraag ik me af wat wijsheid is: eergisteren voor de laatste keer getraind. Vannacht 4 uurtjes halfslaap in de auto en vliegtuig en 2,5 echte slaap in bed. Heeft het zin om te gaan trainen of verknal ik mijn ritme dan helemaal? Of helpt het juist om weer in een normaal ritme te komen?
Om ballonnen mee te vullen of mag dat ook al niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:39 schreef Tinkepink het volgende:
Waar heb je trouwens lachgas voor nodig Pf? Je gaat er hoger van praten en er was nog iets mee, maar het werkt toch heel kort?
Verder vraag ik me af wat wijsheid is: eergisteren voor de laatste keer getraind. Vannacht 4 uurtjes halfslaap in de auto en vliegtuig en 2,5 echte slaap in bed. Heeft het zin om te gaan trainen of verknal ik mijn ritme dan helemaal? Of helpt het juist om weer in een normaal ritme te komen?
ik weet nog van een half jaar geleden dat jij juist woog, en niet sportte. Hardlopen deed je niet aan, andere sporten vond je niet leuk..Grappig hoe dat verandert.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik meet niet, ik weeg niet... ik sport 3 á 4 keer per week, let op m'n eten en meer kan ik toch niet doen.
Mijn hoofd is best wel groot hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef V1z0R het volgende:
Hoofd 62
Heb dus een dikker hoofd dan modellen hun taille hebben?!
Omdat het niet om de kilo's gaat maar om de centimeters? En je op die manier goed kunt volgen of je afvalt (als je dat wilt) of op gewicht blijft? Ik gebruik het om te volgens welke lichaamsdelen een beetje extra training nodig hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik ben wel aardig tevreden, denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat meten juist wel leuk. Wegen iets minder![]()
Maar op zich heb je wel gelijk, ga maar gewoon lekker zo door als je nu doet!
Wij zijn precies andersom gebouwd...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest wel, ivm een jurkje op topvintage.
Voor de bovenkant moet ik S hebben, voor de taille M en voor het bilgedeelte L. Nou.. het is stretch, dus ik ga maar voor de M. Gedoe.
Oja. Lachgas was dat spul dat in slagroomflessen zat en helium gebruik je voor ballonnen.quote:
Ja, ik dacht dat je met eten alles wel kon bereiken. Maar nu zie en voel ik hoe m'n lichaam verandert en dat was met alleen gezonder eten echt nooit gelukt. Bovendien wíl ik helemaal niet altijd gezond eten, maar dan moet je nu eenmaal wel sportenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik weet nog van een half jaar geleden dat jij juist woog, en niet sportte. Hardlopen deed je niet aan, andere sporten vond je niet leuk..Grappig hoe dat verandert.
Volgens mij is taille gewoon het smalste punt van je lichaam. Je hoort ook wel eens over een 'hoge taille', bij mij zit het smalste punt bijv direct onder de onderste rib. Altijd, ongeacht gewicht, zit ie daar bij mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gewoon over mn kont dus? Het maakt niet heel veel uit bij mij waar ik het meetlint daar hou
Ik dacht dat je taille exact tussen je onderste rib en je heupbot zat?
Ik heb een heel kort bovenlichaamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Volgens mij is taille gewoon het smalste punt van je lichaam. Je hoort ook wel eens over een 'hoge taille', bij mij zit het smalste punt bijv direct onder de onderste rib. Altijd, ongeacht gewicht, zit ie daar bij mij.
Ik heb dezelfde bouw als jij uniek. Als ik veel train wordt het m, s, s.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wij zijn precies andersom gebouwd...
Boven L, midden M en beneden S
Blond en donker
Hoeveel verschil kan je hebben ook
Je had je jezelf toen eens moeten horen, mevrouw Koppigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je met eten alles wel kon bereiken. Maar nu zie en voel ik hoe m'n lichaam verandert en dat was met alleen gezonder eten echt nooit gelukt. Bovendien wíl ik helemaal niet altijd gezond eten, maar dan moet je nu eenmaal wel sporten.
Hoef ik niet na te denken over kleding ruilen met jouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wij zijn precies andersom gebouwd...
Boven L, midden M en beneden S
Blond en donker
Hoeveel verschil kan je hebben ook
I knowwwwwwwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je had je jezelf toen eens moeten horen, mevrouw Koppig
Grapjasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En nu ophangen, heb je hun te pakken
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest wel, ivm een jurkje op topvintage.
Voor de bovenkant moet ik S hebben, voor de taille M en voor het bilgedeelte L. Nou.. het is stretch, dus ik ga maar voor de M. Gedoe.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:46 schreef Viking84 het volgende:....en dan ga ik ook met gewichtjes kloten tijdens het tandenpoetsen
).....
Zo'n groot hoofd op zo'n klein vrouwtjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn hoofd is best wel groot hoor(59 oid)
Mijn pols is 15.5 weet niet waar jij je armen meetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo'n groot hoofd op zo'n klein vrouwtje
M'n armen zijn 45, maar geen flauw idee of dat veel is...
Waarom is de ene kant van zo'n meetlint 1 kleur en de andere kant allemaal kleurtjes?
Ik ben nog nooit in een sauna geweest. Wel in een stoomcabine en wist niet hoe snel ik er weer uit moest. Toch is het hip om naar de sauna te gaan, dus ik ga toch een keer. Met vrouwelijk schoon. En dan samen in het zwembadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef V1z0R het volgende:
Vorig jaar voor het eerst in een sauna geweest maar dat is niets voor mij...
M'n huid was wel fijn voor het eerst in m'n leven
Heb je nu alles gemeten wat er te meten valt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nog nooit naar een sauna geweest en dat houd ik ook lekker zo. Lijkt me helemaal niks.
En mijn polsen zijn 15 en mn hoofd 58. Weten we dat ook weer.
Nee, enkels en bovenbenen durf ik niet aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je nu alles gemeten wat er te meten valt?.
Ja daar zag ik de eerste keer nogal tegen opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga binnen een paar maanden met mn moeder naar een sauna. Lijkt me echt heerlijk, warm en ontspannen (ik heb het bijna altijd koud. en mijn handen/voeten zijn sowieso altijd koud). Ik vind het 'geen kleren' alleen wat minder
.
Inderdaad, dat stinkt!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
Iksauna's. Ga ook best vaak. Het liefst alleen. Een beetje lezen, uitrusten, slapen en dan na een paar uur weer opgefrist naar huis. Badpakkensauna's ga ik neit heen. Die vind ik vies.
Dat is ook lelijk!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, kaal is tegenwoordig helemaal in bij de 50+-ers. Lelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat is ook lelijk!
XM, dat naakt lopen vergeet je heel snel. Iedereen is het immers...
Dat was ook mijn grootste struikelblok maar was gewoon even overheen zetten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:
Dit werd vorig jaar al voorspeld. Dat een epidemie in golven komt (en dat elke golf heftiger is, maar daarvan hoop ik dan toch dat ze ongelijk krijgen). Toch hoop ik dat ze het kunnen beperken tot de eilanden, dit virus is met name gevaarlijk voor gezonde mensen (ipv voor oude, zieke mensen).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)reigt-in-europa.html
Ik houd niet zo van dit soort berichten.
In de url staat dat het een viking is. Maar wat hangt er voor het gezicht van die ander?quote:
Ja maar dan zit 'ie aan de verkeerde kantquote:
Hoezo? Andere poppetje trekt aan de andere vlecht. Dus 't vrouwke kijkt je aan sort of.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dan zit 'ie aan de verkeerde kant. En anders is het geen doggy style meer.
Ik heb nog nooit doggy style gedaan, dus ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:20 schreef V1z0R het volgende:
Doggy-style ben je niet verplicht aan de haren te trekken Vik!
Klinkt alsof je er ervaring mee hebt! Care to share?quote:Vooral vrouwen met extensions hebben er een hekel aan...
ja, ze kijkt in de camera, om het zo maar te zeggen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo? Andere poppetje trekt aan de andere vlecht. Dus 't vrouwke kijkt je aan sort of.
Leuk. Wat hebbie gehad?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uit eten geweest met vriendje, lekker ende fijn!
een nieuwjaarswafel, dun, opgerold. Eten ze in Noord-Nederland, en blijkbaar ook in Noord-Duitsland. Normale mensen eten ze gevuld met slagroom, maar ik lust geen slagroom, dus gewoon eigelnijk een dunne wafel met anijssmaak...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Swietje het volgende:
Wat is nou weer een kniepertje... zucht, af en toe voel ik me echt dom.
Nice!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef Merel het volgende:
Even tussendoor, niet bijgelezen, maar ik vond deze net:
[ afbeelding ]
wel opgerold!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef V1z0R het volgende:
* Iets met oost-indisch mompelt *
Vik, dat is trouwens de reden dat je na een ONS je voor het ontbijt uit de voeten maakt...
Op een zondagochtend uitgekafferd worden omdat haar bed er uit ziet alsof er een langharige poedel in vermoord is...
Knieperties ken je niet Swietje? Rolletjes (waar je slagroom in doet met O&N) maar dan niet opgerold...
En een oudejaarswafel is plat, uitgerold omdat het jaar voorbij is en er bekend is wat er gebeurd is. Een nieuwjaarswafel is opgerold omdat het nog onbekend is wat het nieuwe jaar gaat brengen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een nieuwjaarswafel, dun, opgerold. Eten ze in Noord-Nederland, en blijkbaar ook in Noord-Duitsland. Normale mensen eten ze gevuld met slagroom, maar ik lust geen slagroom, dus gewoon eigelnijk een dunne wafel met anijssmaak...
Hetzelfde als altijdquote:
en gevuld, om het nieuwe jaar gevuld in te gaan, oid. Deze was dus rond. Maar, de Duitse smaken wat anders dan de Nederlandse,iets knapperiger.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En een oudejaarswafel is plat, uitgerold omdat het jaar voorbij is en er bekend is wat er gebeurd is. Een nieuwjaarswafel is opgerold omdat het nog onbekend is wat het nieuwe jaar gaat brengen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd![]()
![]()
Bij onze vaste Griek, hun eigen schotel (wat voor mij inhoud: een suzuki, een souvlaki, tatjes, Griekse salade en tzaziki), met achteraf een dame blanche met warme chocoladesaus
Wij doen altijd een schotel voor 2, waarvan ik dan een deel van 'mijn' eten aan het vriendje doorpaasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Alleen nooit een dame blanche, want onze Griek doet je bord zo vol dat je er drie dagen van kunt eten.
Ik heb een hele leuke Duutser...Die vandaag een deadline heeft, normaal gesproken kaas-o-fiel is, en dat iets doen sloeg nou niet persé op seks. Daar had hij, tot nu toe, vandaag geen tijd voor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:45 schreef V1z0R het volgende:
Wat voor Duutser heb jij eigenlijk Jagar?!
Hij eet geen vlees, kan een hele dag doorbrengen met z'n meid zonder iets te doen en een diner met veel kaas overslaan... Hij lust wel bier?
Kniepertie is plat, rollegie = opgerold!
maar jij komt dan ook vast uit de randstad...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef Swietje het volgende:
Ik ken dat helemaal niet.. zo'n kniepertje, nooit van gehoord!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke Duutser...Die vandaag een deadline heeft, normaal gesproken kaas-o-fiel is, en dat iets doen sloeg nou niet persé op seks. Daar had hij, tot nu toe, vandaag geen tijd voor.
Oh, en hij lust ook bier.
Klopt.. maar toch. Zondequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar jij komt dan ook vast uit de randstad...
Volgens mij ken jij te weinig Duitsers. Ik woon in Duitsland en vind ze juist zeer gedreven en ambitieus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben stiekem wel jaloers op zulke gedreven personen, komt alleen niet overeen met de Duitsers die ik gewend ben
Veel plezier nog dit weekend trouwens, hoop dat hij een leuke verrassing voor je heeft!
Kan ik me voorstellen. Hoe lang was het vliegen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ik zit zo te genieten van die top gear special. Die omgeving! Brings back memories
.
2 uur naar Madrid en dan nog ongeveer 12 uur naar Lima.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Hoe lang was het vliegen?
Hmm, nog maar eens over nadenken danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
2 uur naar Madrid en dan nog ongeveer 12 uur naar Lima.
90% van mijn vrienden zijn Duits, en m'n vriend ook, en ik ben het met je eens! Hier bestaat geen 6-jes cultuur zoals in Nederland, bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij te weinig Duitsers. Ik woon in Duitsland en vind ze juist zeer gedreven en ambitieus.
Gedreven en ambitieus herken ik wel hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij te weinig Duitsers. Ik woon in Duitsland en vind ze juist zeer gedreven en ambitieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |