Olijven in martini en broccoli in de malibu... Lijkt me logischquote:
wel gevuld met aardappelen, linzen, wortel, etc. En er komt vast no wel wat bij en gisteren veel gegeten, en mijn L is aardig grootquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef V1z0R het volgende:
Alleen maar soep als D PerrNetjes KingMalibu!
Leuk beroep heb je trouwens
Sowieso: die afvalprogramma's, ik walg ervanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef Ciske- het volgende:
Gisteren iemand 'Help mijn kind is te dik' gekeken?
Was bizar
Die ouders met snackbarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef Ciske- het volgende:
Gisteren iemand 'Help mijn kind is te dik' gekeken?
Was bizar
Idd. En lades vol snoep waar ze de hele dag uit mogen snaaienquote:
Toen jij jong was bestonden er nog niet eens tv'squote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef loveli het volgende:
En meer voeding dan opvoeding.
Ik had voor het eerst een tv op m'n kamer toen ik 24 was
En de worst zat gewoon nog in echte darm.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen jij jong was bestonden er nog niet eens tv's.
(ik refereer even aan je 'waar is de tijd gebleven dat mensen met kerst boerenkool met een kuiltje voor de jus aten?'-post)
De zogenaamde vakantietv stond door het jaar heen op mijn kamer vanaf mijn 10e/11e, zoiets. Had alle zenders, maar geen afstandsbediening dus als ik dan Sex Court of Heisse Liebe im Wüstensand (quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef Phaidra het volgende:
Ha, ik had wel rond mijn 12e een tv op de kamer!![]()
Dat het een zwart/wit schermpje was van 15x15 cm dat alleen ned. 1-3 kon ontvangen, laat ik er even buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |