Ja, ik dacht dat je met eten alles wel kon bereiken. Maar nu zie en voel ik hoe m'n lichaam verandert en dat was met alleen gezonder eten echt nooit gelukt. Bovendien wíl ik helemaal niet altijd gezond eten, maar dan moet je nu eenmaal wel sportenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik weet nog van een half jaar geleden dat jij juist woog, en niet sportte. Hardlopen deed je niet aan, andere sporten vond je niet leuk..Grappig hoe dat verandert.
Volgens mij is taille gewoon het smalste punt van je lichaam. Je hoort ook wel eens over een 'hoge taille', bij mij zit het smalste punt bijv direct onder de onderste rib. Altijd, ongeacht gewicht, zit ie daar bij mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gewoon over mn kont dus? Het maakt niet heel veel uit bij mij waar ik het meetlint daar hou
Ik dacht dat je taille exact tussen je onderste rib en je heupbot zat?
Ik heb een heel kort bovenlichaamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Volgens mij is taille gewoon het smalste punt van je lichaam. Je hoort ook wel eens over een 'hoge taille', bij mij zit het smalste punt bijv direct onder de onderste rib. Altijd, ongeacht gewicht, zit ie daar bij mij.
Ik heb dezelfde bouw als jij uniek. Als ik veel train wordt het m, s, s.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wij zijn precies andersom gebouwd...
Boven L, midden M en beneden S
Blond en donker
Hoeveel verschil kan je hebben ook
Je had je jezelf toen eens moeten horen, mevrouw Koppigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je met eten alles wel kon bereiken. Maar nu zie en voel ik hoe m'n lichaam verandert en dat was met alleen gezonder eten echt nooit gelukt. Bovendien wíl ik helemaal niet altijd gezond eten, maar dan moet je nu eenmaal wel sporten.
Hoef ik niet na te denken over kleding ruilen met jouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wij zijn precies andersom gebouwd...
Boven L, midden M en beneden S
Blond en donker
Hoeveel verschil kan je hebben ook
I knowwwwwwwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je had je jezelf toen eens moeten horen, mevrouw Koppig
Grapjasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En nu ophangen, heb je hun te pakken
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest wel, ivm een jurkje op topvintage.
Voor de bovenkant moet ik S hebben, voor de taille M en voor het bilgedeelte L. Nou.. het is stretch, dus ik ga maar voor de M. Gedoe.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:46 schreef Viking84 het volgende:....en dan ga ik ook met gewichtjes kloten tijdens het tandenpoetsen
).....
Zo'n groot hoofd op zo'n klein vrouwtjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn hoofd is best wel groot hoor(59 oid)
Mijn pols is 15.5 weet niet waar jij je armen meetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo'n groot hoofd op zo'n klein vrouwtje
M'n armen zijn 45, maar geen flauw idee of dat veel is...
Waarom is de ene kant van zo'n meetlint 1 kleur en de andere kant allemaal kleurtjes?
Ik ben nog nooit in een sauna geweest. Wel in een stoomcabine en wist niet hoe snel ik er weer uit moest. Toch is het hip om naar de sauna te gaan, dus ik ga toch een keer. Met vrouwelijk schoon. En dan samen in het zwembadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef V1z0R het volgende:
Vorig jaar voor het eerst in een sauna geweest maar dat is niets voor mij...
M'n huid was wel fijn voor het eerst in m'n leven
Heb je nu alles gemeten wat er te meten valt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nog nooit naar een sauna geweest en dat houd ik ook lekker zo. Lijkt me helemaal niks.
En mijn polsen zijn 15 en mn hoofd 58. Weten we dat ook weer.
Nee, enkels en bovenbenen durf ik niet aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je nu alles gemeten wat er te meten valt?.
Ja daar zag ik de eerste keer nogal tegen opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga binnen een paar maanden met mn moeder naar een sauna. Lijkt me echt heerlijk, warm en ontspannen (ik heb het bijna altijd koud. en mijn handen/voeten zijn sowieso altijd koud). Ik vind het 'geen kleren' alleen wat minder
.
Inderdaad, dat stinkt!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
Iksauna's. Ga ook best vaak. Het liefst alleen. Een beetje lezen, uitrusten, slapen en dan na een paar uur weer opgefrist naar huis. Badpakkensauna's ga ik neit heen. Die vind ik vies.
Dat is ook lelijk!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, kaal is tegenwoordig helemaal in bij de 50+-ers. Lelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat is ook lelijk!
XM, dat naakt lopen vergeet je heel snel. Iedereen is het immers...
Dat was ook mijn grootste struikelblok maar was gewoon even overheen zetten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:
Dit werd vorig jaar al voorspeld. Dat een epidemie in golven komt (en dat elke golf heftiger is, maar daarvan hoop ik dan toch dat ze ongelijk krijgen). Toch hoop ik dat ze het kunnen beperken tot de eilanden, dit virus is met name gevaarlijk voor gezonde mensen (ipv voor oude, zieke mensen).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)reigt-in-europa.html
Ik houd niet zo van dit soort berichten.
In de url staat dat het een viking is. Maar wat hangt er voor het gezicht van die ander?quote:
Ja maar dan zit 'ie aan de verkeerde kantquote:
Hoezo? Andere poppetje trekt aan de andere vlecht. Dus 't vrouwke kijkt je aan sort of.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dan zit 'ie aan de verkeerde kant. En anders is het geen doggy style meer.
Ik heb nog nooit doggy style gedaan, dus ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:20 schreef V1z0R het volgende:
Doggy-style ben je niet verplicht aan de haren te trekken Vik!
Klinkt alsof je er ervaring mee hebt! Care to share?quote:Vooral vrouwen met extensions hebben er een hekel aan...
ja, ze kijkt in de camera, om het zo maar te zeggen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo? Andere poppetje trekt aan de andere vlecht. Dus 't vrouwke kijkt je aan sort of.
Leuk. Wat hebbie gehad?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uit eten geweest met vriendje, lekker ende fijn!
een nieuwjaarswafel, dun, opgerold. Eten ze in Noord-Nederland, en blijkbaar ook in Noord-Duitsland. Normale mensen eten ze gevuld met slagroom, maar ik lust geen slagroom, dus gewoon eigelnijk een dunne wafel met anijssmaak...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Swietje het volgende:
Wat is nou weer een kniepertje... zucht, af en toe voel ik me echt dom.
Nice!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef Merel het volgende:
Even tussendoor, niet bijgelezen, maar ik vond deze net:
[ afbeelding ]
wel opgerold!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef V1z0R het volgende:
* Iets met oost-indisch mompelt *
Vik, dat is trouwens de reden dat je na een ONS je voor het ontbijt uit de voeten maakt...
Op een zondagochtend uitgekafferd worden omdat haar bed er uit ziet alsof er een langharige poedel in vermoord is...
Knieperties ken je niet Swietje? Rolletjes (waar je slagroom in doet met O&N) maar dan niet opgerold...
En een oudejaarswafel is plat, uitgerold omdat het jaar voorbij is en er bekend is wat er gebeurd is. Een nieuwjaarswafel is opgerold omdat het nog onbekend is wat het nieuwe jaar gaat brengen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een nieuwjaarswafel, dun, opgerold. Eten ze in Noord-Nederland, en blijkbaar ook in Noord-Duitsland. Normale mensen eten ze gevuld met slagroom, maar ik lust geen slagroom, dus gewoon eigelnijk een dunne wafel met anijssmaak...
Hetzelfde als altijdquote:
en gevuld, om het nieuwe jaar gevuld in te gaan, oid. Deze was dus rond. Maar, de Duitse smaken wat anders dan de Nederlandse,iets knapperiger.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En een oudejaarswafel is plat, uitgerold omdat het jaar voorbij is en er bekend is wat er gebeurd is. Een nieuwjaarswafel is opgerold omdat het nog onbekend is wat het nieuwe jaar gaat brengen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd![]()
![]()
Bij onze vaste Griek, hun eigen schotel (wat voor mij inhoud: een suzuki, een souvlaki, tatjes, Griekse salade en tzaziki), met achteraf een dame blanche met warme chocoladesaus
Wij doen altijd een schotel voor 2, waarvan ik dan een deel van 'mijn' eten aan het vriendje doorpaasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Alleen nooit een dame blanche, want onze Griek doet je bord zo vol dat je er drie dagen van kunt eten.
Ik heb een hele leuke Duutser...Die vandaag een deadline heeft, normaal gesproken kaas-o-fiel is, en dat iets doen sloeg nou niet persé op seks. Daar had hij, tot nu toe, vandaag geen tijd voor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:45 schreef V1z0R het volgende:
Wat voor Duutser heb jij eigenlijk Jagar?!
Hij eet geen vlees, kan een hele dag doorbrengen met z'n meid zonder iets te doen en een diner met veel kaas overslaan... Hij lust wel bier?
Kniepertie is plat, rollegie = opgerold!
maar jij komt dan ook vast uit de randstad...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef Swietje het volgende:
Ik ken dat helemaal niet.. zo'n kniepertje, nooit van gehoord!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke Duutser...Die vandaag een deadline heeft, normaal gesproken kaas-o-fiel is, en dat iets doen sloeg nou niet persé op seks. Daar had hij, tot nu toe, vandaag geen tijd voor.
Oh, en hij lust ook bier.
Klopt.. maar toch. Zondequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar jij komt dan ook vast uit de randstad...
Volgens mij ken jij te weinig Duitsers. Ik woon in Duitsland en vind ze juist zeer gedreven en ambitieus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben stiekem wel jaloers op zulke gedreven personen, komt alleen niet overeen met de Duitsers die ik gewend ben
Veel plezier nog dit weekend trouwens, hoop dat hij een leuke verrassing voor je heeft!
Kan ik me voorstellen. Hoe lang was het vliegen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ik zit zo te genieten van die top gear special. Die omgeving! Brings back memories
.
2 uur naar Madrid en dan nog ongeveer 12 uur naar Lima.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Hoe lang was het vliegen?
Hmm, nog maar eens over nadenken danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
2 uur naar Madrid en dan nog ongeveer 12 uur naar Lima.
90% van mijn vrienden zijn Duits, en m'n vriend ook, en ik ben het met je eens! Hier bestaat geen 6-jes cultuur zoals in Nederland, bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij te weinig Duitsers. Ik woon in Duitsland en vind ze juist zeer gedreven en ambitieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |