Gedreven en ambitieus herken ik wel hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij te weinig Duitsers. Ik woon in Duitsland en vind ze juist zeer gedreven en ambitieus.
Wie zegt dat mijn man niet van kaas houdt en geen sexuele ransaap isquote:
Jij in ieder geval nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn man niet van kaas houdt en geen sexuele ransaap is![]()
quote:Werken als Dimi & Dimi = Niks doen of darten of spelletjes doen(doorhalen wat niet van toepassing is) anno 2003
Eh..quote:
Wij plannen een reis naar Peru, heb je nog tips voor must sees? We gaan sowieso de Inca Trail en een jungletocht doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ik zit zo te genieten van die top gear special. Die omgeving! Brings back memories
.
Gaaf! Met welke organisatie ga je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef Phaidra het volgende:
* zwaait!
[..]
Wij plannen een reis naar Peru, heb je nog tips voor must sees? We gaan sowieso de Inca Trail en een jungletocht doen.
Sexy woman! Vanwege de naam!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef Phaidra het volgende:
* zwaait!
[..]
Wij plannen een reis naar Peru, heb je nog tips voor must sees? We gaan sowieso de Inca Trail en een jungletocht doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sexy woman! Vanwege de naam!HihihiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*noteertVenus in pocketformaat
© loveli
Oh ja, die link heb ik nog!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of lees onze vakantieblog nog "even" na.
We hebben geen spoilertags gebruikt. Dus op eigen risico.quote:
Zelfde als julliequote:
Je eigen ervaring is toch altijd andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
We hebben geen spoilertags gebruikt. Dus op eigen risico.
quote:
Ja, het was onze eerste 'ver weg' reis, dus wij hebben er wel voor gekozen om alles te laten regelen. Het was geen rondreis, want we begonnen in Lima en eindigden in La Paz. Vanaf daar begon onze terugreis, weliswaar wel met overstap in Lima.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zelfde als jullie. Hadden jullie een rondreis? Wij laten een deel regelen (waaronder dus inca trail & jungle, zie het niet zitten om dat zelf te doen) en verder zien we wel ter plekke. Wel een ruwe planning met wat we willen zien en hoe lang we ergens willen blijven, da's wel handig.
Zandsurfen oid.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef Phaidra het volgende:
* zwaait!
[..]
Ja, dat snap ik wel. Ik heb een reis ook nog nooit zelf geregeld, maar wel al vaker ver weg geweest en ik denk dat het geen probleem zal zijn. Mijn eerste indruk van de organisatie is ook goed, na mijn mail werd ik snel gebeld om wat dingen te bespreken en aan het eind van de dag had ik een offerte binnen! Dit weekend even puzzelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het was onze eerste 'ver weg' reis, dus wij hebben er wel voor gekozen om alles te laten regelen. Het was geen rondreis, want we begonnen in Lima en eindigden in La Paz. Vanaf daar begon onze terugreis, weliswaar wel met overstap in Lima.
Prima organisatie trouwens, goede ervaring!
Ik ook (320 km/h), en beseffen dat ik je opmerking over stro begreep was het dieptepuntquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef V1z0R het volgende:
Weten wat sommige mannen in de sauna doen was wel een verrijking loveli?
Verdomme! Ik wil ook ooit 320Km/u gereden hebben!
Warum hast du eine Maske aufquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook (320 km/h), en beseffen dat ik je opmerking over stro begreep was het dieptepunt
Et tu, ...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Warum hast du eine Maske auf. Oid.
Jeej voor hardlopen en Oké eten!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef neen het volgende:
[..]
Zandsurfen oid.
Tevens tvp, nog hardgelopen vandaag en oké gegeten. Verder weinig te zeggen. Zondag weer lopen en wegen, phuhh.
Ze doen niet moeilijk als je de offerte aangepast wilt hebben, dus puzzel er op los, vraag dingen na, laat dingen opnieuw uitrekenen, etc.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Ik heb een reis ook nog nooit zelf geregeld, maar wel al vaker ver weg geweest en ik denk dat het geen probleem zal zijn. Mijn eerste indruk van de organisatie is ook goed, na mijn mail werd ik snel gebeld om wat dingen te bespreken en aan het eind van de dag had ik een offerte binnen! Dit weekend even puzzelen.
Dat is goed om te weten, bedankt!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze doen niet moeilijk als je de offerte aangepast wilt hebben, dus puzzel er op los, vraag dingen na, laat dingen opnieuw uitrekenen, etc.
Ja, dat bedoelde ik ook! Om het zweet van zijn voorhoofd te vegenquote:
bij die eerste wil ik heel graag mee. Ik heb wel wat adresjes in Alaska. Heb ik een jaartje gewoond...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil heel graag nog eens een reis maken van Canada via Alaska naar Siberie en dan naar huis. En dan zo min mogelijk per vliegtuig.
Op twee staat een korte trip naar Japan.
Als derde zou ik de de Zijderoute graag willen volgen. In een oude camper.
En op de vierde plek staat een rondreis door Zuid-Amerika.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik ook niet.quote:
Ja vast!quote:
En je knie?quote:
Mmmm, gaat iets beter lijkt het, maar voel 'm nog wel. Misschien ook kwestie van gewenning aan de nieuwe fietshouding. We'll see.quote:
Misschien kom ik daar nog eens op terug.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bij die eerste wil ik heel graag mee. Ik heb wel wat adresjes in Alaska. Heb ik een jaartje gewoond...
Serendipityquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:27 schreef Merel het volgende:
Hoop dat je knie blijft meewerken dan
Ik zit Serendipity te kijken, zo'n heerlijke film
Dat heb ik echt al zo lang niet meer gedaanquote:
Aw, jammer! Gaat het binnenkort wel weer in je schema passen of hou je het voorlopig bij fitness?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al zo lang niet meer gedaanBeetje ongunstige tijdstippen bij mijn sportschool. Nouja, er is één tijdstip wanneer ik wel kan, maar die instructrice vind ik echt verschrikkelijk
Ik ben vooral aan het fitnessen de laatste tijd, maar Mr Gb loopt daar dan ook rond, dus dat vind ik wel gezelligquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw, jammer! Gaat het binnenkort wel weer in je schema passen of hou je het voorlopig bij fitness?
Ik heb laatst moeten fitnessen omdat de les vol zat en nu heb ik spierpijnHet zou voor mij dus niet slecht zijn om meer te fitnessen. Maar het is zo saaaai
Ahja dat maakt het beterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben vooral aan het fitnessen de laatste tijd, maar Mr Gb loopt daar dan ook rond, dus dat vind ik wel gezelligEn af en toe een lesje Bodypump er bij, dat vind ik ook echt leuk!
![]()
Misschien dat ik eens maandagavond 9 uur ga proberen, geen idee of die les druk of rustig is!
Ga dan nooit Revolutionary Road kijken, ik kwam echt half depressief uit die bioscoopzaalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:23 schreef anna82 het volgende:
Goodmorning!
Aan mijn hoofdpijn te merken hadden we gister iets eerder de kroeg moeten verlatenwel een erg gezellige avond gehad!
En inderdaad, Serendipity, sowieso films die goed aflopen
. Ik word altijd zo naar van deprimerende films waarin het iedereen slecht vergaat.
Mooie hoofdrolspeelster iddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga dan nooit Revolutionary Road kijken, ik kwam echt half depressief uit die bioscoopzaal![]()
![]()
Wel een mooie film, though
Jaaaaa, en op de één of andere manier gaat me dat wel goed af. Voordeel er van is dat je vooral met spierkracht bezig bent en dan krijg ik maar een klein beetje een rood hoofd. Als ik iets doe voor mijn conditie (doe ik tijdens fitnessen natuurlijk wel) dan word ik echt zo rood:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahja dat maakt het beterIk wil ook wel gaan Body Pumpen denk ik! Nouja, Club Power zoals dat bij ons nu heet
Heb wel eens een lesje gedaan en da's ook flink auwa kweken
Ik zat je op te wachten, Vikquote:
Ik ben uit de zaal gelopen bij die filmquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef Viking84 het volgende:
.
Atonement is ook een erg mooie film trouwens. Het boek vond ik niet om doorheen te komen, maar de film....
Been there, done that, had a voetontsteking!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:25 schreef Viking84 het volgende:
Is hardlopen niks voor je, Maria? [/hardloopgoeroe]
Omdat je hem te saai vond?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben uit de zaal gelopen bij die film
Zoooooooooo traag.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat je hem te saai vond?.
90 % van de film vond ik een average liefdesdrama, maar het einde maakte ontzettend veel goed. En omdat ik nu weet hoe 'ie afloopt, kan ik de rest vd film ook meer waarderen.
klopt.. maar ik moet echte eerst weer even iets aan mijn conditie doen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:33 schreef Goodbye het volgende:
Als je squash leuk vind moet je dat gewoon doen. Kwaad kan het sowieso niet en dan doe je ten minste iets, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |