Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Graagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan wel wat bitterballen voor je bakken!
Kan nog dikkerquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de sale nog steeds duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur
Toastjes met wat saladequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snapte je zin dit keer. Maar wat?
Ik heb hier komkommersaladequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, bitterballen![]()
Nee. Komkommer is veel lekkerder![]()
Echt. Heus. Nee, ECHT!
NEE. Komkommer!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toastjes met wat salade
[..]
Ik heb hier komkommersalade
Voor schoenen geef ik rond de 150 pond uit en een spijkerbroek tussen de 100 en 200 pondquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat dus.
Broek van 75 eurie vind ik al veel.
Eveneens schoenen voor die prijs.
Nee dank je, mijn vorige TT werd ook al verkrachtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan hem wel wat minder verkapt maken voor je hoor.
wtfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor schoenen geef ik rond de 150 pond uit en een spijkerbroek tussen de 100 en 200 pond
Klinkt goed Sugarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had vet lekkere gebakken rijst met rode spitskool en runderreepjes en kerrie gemaakt
* suikertaartje valt van de bankquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor schoenen geef ik rond de 150 pond uit en een spijkerbroek tussen de 100 en 200 pond
En dan sambalsaus er overheenquote:
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje valt van de bank
* DaMart vangt suikertaartje op in zijn armen en legt haar weer zachtjes terug op de bank.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje valt van de bank
Doe even normaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Mijn jas was £595 maar dat is wel echt lamswol
wtfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Kom je zondag ook?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal ik hem zondag maar even meenemen?
Mijn jas was 35 euroquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Kan ook wel voor minder maar ik kijk alleen naar duur en koop meestal 7 for all mankindquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Die nieuwe schoenen van mij waren ook 190 euro![]()
Maar een spijkerbroek moet echt wel voor minder kunnen hoor
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart vangt suikertaartje op in zijn armen en legt haar weer zachtjes terug op de bank.
Ik had in Hongarije wittekoolbladeren gevuld met vlees en rijstquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had vet lekkere gebakken rijst met rode spitskool en runderreepjes en kerrie gemaakt
Joh, dat gaat toch meer dan 1 winter meequote:
Oooh, nou ja, ik vond deze mooi en heb deze gekocht bij Aquascutumquote:
Dat doet het hier ook maar dan als nog f'ing duurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, dat gaat toch meer dan 1 winter mee
Klinkt ook goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had in Hongarije wittekoolbladeren gevuld met vlees en rijstWas erg lekker. Had een tante van iemand gemaakt
We hebben er met 14 man 2 dagen van gegeten
Ja, maar tijdloos en kwaliteit enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doet het hier ook maar dan als nog f'ing duur
bij wat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nou ja, ik vond deze mooi en heb deze gekocht bij Aquascutum
Mijn jas was ook ruim 80 euro en is ook van top kwaliteitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar tijdloos en kwaliteit enzo
Staat op FB in foto map 'just me'quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bij wat?
wat voor jas is het dan?
Als ik niet meer de longen uit mijn lijf hoest, is dat wel de bedoeling ja. Maar ik kijk dan echt even hoe ik me voel. Vandaag gaat op zich wel beter, maar dat dacht ik van de week ook, en toen haalde ik het hoesten een dag later ruimschoots inquote:
Ja natuurlijk, want ik vroeg gister ofzo nog of je ook wilde komenquote:
Ik geef aan alles veel geld uit geloof ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn jas was ook ruim 80 euro en is ook van top kwaliteit
Dat kosten dat soort dingen gewoon. Ik kocht laatst een pasjeshouder voor mijn vader van Mont Blanc en dat was ook zomaar iets van £110 dus het zal wel goed zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef aan alles veel geld uit geloof ik
Mijn portemonnee was bijv. ook £130 maar die is van Mulberry
Big spender dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef aan alles veel geld uit geloof ik
Mijn portemonnee was bijv. ook £130 maar die is van Mulberry
Ohquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja natuurlijk, want ik vroeg gister ofzo nog of je ook wilde komen![]()
Het is geen bontjas hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Op weke jas lijkt de jouwe het meest stu?![]()
Ik draag nooit een sjaal maar heb er wel een maar heb ik geen foto vanquote:
maar het is ook wel eens winter hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik draag nooit een sjaal maar heb er wel een maar heb ik geen foto van
Het moet wel heeeeel koud zijn wil ik een sjaal dragenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar het is ook wel eens winter hoor
Ik wou al zeggen, het is niet mogelijk dat je er geen hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik draag nooit een sjaal maar heb er wel een maar heb ik geen foto van
Blijkbaar niet, hij draagt niet eens een sjaaaaaaaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer. Is het daar niet koud dan?
Wat een homoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, hij draagt niet eens een sjaaaaaaaal
Ja, hihi..lief.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon. Cijfertjes leren![]()
En Polelitie
![]()
Nee, meestal iets warmer dan in NL en in de tube is het altijd warmquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer. Is het daar niet koud dan?
Sacha weet ik niet, Marcel tegen 1 uur geloof ik en Trev tegen half 1 en met Thijs lijkt mij persoonlijk niet zo handig, maar mag welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja, eventjes, met Thijs dan wel![]()
Of misschien als hij slaapt.
Hoe laat komt iedereen eigenlijk?
Ja, heb het dus welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, het is niet mogelijk dat je er geen hebt
Ik heb ook Hunter welliesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ook
[..]
Ik kon het ook niet geloven dat je er geen had, want zelfs ik heb er eentje
Oh, komt Sacha ook?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sacha weet ik niet, Marcel tegen 1 uur geloof ik en Trev tegen half 1 en met Thijs lijkt mij persoonlijk niet zo handig, maar mag wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2011 22:18:31 ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
* Stuart vliegt vrijdagochtend 11 februari naar Amsterdam en vliegt zondagavond 13 februari weer terug
Komt Marijke morgen nog bij jou?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
ja ik kom ook en ik neem je beker mee sugarpie
No way manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die leggen het af tegen mijn Dunlop thermo laarzen
dan kom ik helemaal even, kan ik je dit weekend toch nog zoenenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
ja ik kom ook en ik neem je beker mee sugarpie
Dat is een week te laat!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
* Stuart vliegt vrijdagochtend 11 februari naar Amsterdam en vliegt zondagavond 13 februari weer terug
wanneer ben jij in godsnaam in -39?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar heb jij ook warme voeten bij -39?
Nope, niet eens bij -1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar heb jij ook warme voeten bij -39?
Geen idee maar dan zorg ik wel dat ik mijn laarzen aan hebquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wanneer ben jij in godsnaam in -39?
Zie je wel dat mijn laarzen beter zijnquote:
Geen idee joh, ik heb gewoon een merken tik en dan kijk ik nergens anders naarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee maar dan zorg ik wel dat ik mijn laarzen aan heb
[..]
Zie je wel dat mijn laarzen beter zijn
Dat blijktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee joh, ik heb gewoon een merken tik en dan kijk ik nergens anders naar
Mja. Dingen kosten geldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
KUTVAKANTIES
schoftige dure shizzles
zoenenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan kom ik helemaal even, kan ik je dit weekend toch nog zoenen
nee ik zet em klaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ik je dan zondag nog even een smsje sturen?
Pleasurequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:GXfpXjTU4ysm1M:http://i198.photobucket.c(...)o.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
wie nou weerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Achja, in v&a sc zitten ze nogal lullig over me te doen.
Gewoon negeren, dat soort mensen is het niet waard om je druk over te maken. Zolang je dat doet, hebben zij er plezier vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Helaas heb je dat somsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil het daar wel even vol baggeren hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe maar, ga je gang.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het daar wel even vol baggeren hoor
Laat hem tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Loveless85
En ook nog datgeen waar ik mee zit.
Druk eens op de 'stop volgen'-knop in die SC, sluit het venster en blijf lekker hier. Veel beter voor je gemoedsrust.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan daar echt slecht tegen hoor
Tot daar waar het begintquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zie het niet, hoe ver moet ik terug?
Ik wil ook op vakantie. Naar Australiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kap er mee (met die vakanties) kijk volgende week nog wel een keer ofzo
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil ook op vakantie. Naar Australie
Loveless is lievvvvvquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Loveless85
Te laatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet zo snel op je pik getrapt zijn joh
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaquote:
Woohooquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik heb een echte merk-tent
Een echte Hottentottenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik heb een echte merk-tent
Hoe stop je volgen op mobiel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Druk eens op de 'stop volgen'-knop in die SC, sluit het venster en blijf lekker hier. Veel beter voor je gemoedsrust.
hahahaha..dat kan met de mijne nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo![]()
Ik zou geloof ik heel lui voor het gemak kiezen. Zo'n tentje dat je in de lucht gooit en dat dan staat
Geeft niets, komt allemaal goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahahaha..dat kan met de mijne niet
Why am I not surprised?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Loveless85
O ja, dat is wat lastiger in de mobiele layout... dan blijft niet meer op het topic klikken over.quote:
Winterswijk is voor mij altijd heel ver zeg maar. Ik heb in NL altijd in NH gewoondquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt redelijk, ik weet alleen geen andere camping zaak hier in de buurt
Echt nietquote:
Is hier nog geen 15 km vandaan, heb je een beetje het idee waar ik woonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Winterswijk is voor mij altijd heel ver zeg maar. Ik heb in NL altijd in NH gewoond
Topic is vol inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
Topic is bijna vol, dan ben je gelijk klaar met volgen, vraari![]()
er zitten daar ook veel te veel vrouwen
Jawel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt niet
[..]
Is hier nog geen 15 km vandaan, heb je een beetje het idee waar ik woon
Stop er ook voorlopig mee, v&a.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, dat is wat lastiger in de mobiele layout... dan blijft niet meer op het topic klikken over.
Ik weet dat het vanaf de zijlijn makkelijk roepen is, maar negeren werkt vaak echt stukken beter dan je er enorm druk over te blijven maken.
Wow, ver weg dus van waar ik in NL meestal verblijfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt niet
[..]
Is hier nog geen 15 km vandaan, heb je een beetje het idee waar ik woon
goezzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stop er ook voorlopig mee, v&a.
Hou het wel hierbij
Je hebt gelijk ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stop er ook voorlopig mee, v&a.
Hou het wel hierbij
Het is even wennen maar dat komt goedquote:
Ja hoiquote:
Zijn maar een paar uurtjes per dag alleen ben ik dan hyperactiefquote:
Topgearquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
paar minuutjes topgear
kwartier reclame
paar minuutjes topgear
kwartier reclame
etc
Ik heb vandaag niet veel geFOK!t.quote:
Ik mis je nu alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet veel geFOK!t.En morgen avond ben ik sowieso weg, morgen middag ook even. En dan ben ik er zondag pas weer.
Mis me niet teveel he?
vast niet zo erg als bij VOH....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
paar minuutjes topgear
kwartier reclame
paar minuutjes topgear
kwartier reclame
etc
Doe maar nietquote:
Dat het een gatre kuttyfushoerezender is met veel te veel reclamequote:
Soms wel jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat het een gatre kuttyfushoerezender is met veel te veel reclame
Incognitoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Koen? Nah. Ik had hem niet herkend
nieuw, niet zelf bedachtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Koen? Nah. Ik had hem niet herkend
Gelijke monniken, gelijke kappen, toch? Stuart in V&A, ik hierquote:
Ik zou best aan je willen denken, maar ik ben met andere dingen bezig.quote:
en ik ben overalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelijke monniken, gelijke kappen, toch? Stuart in V&A, ik hierLijkt me leuk, een soort uitwisselingsprogramma
Dat was niet mijn idee, en volbaggeren is niet tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelijke monniken, gelijke kappen, toch? Stuart in V&A, ik hierLijkt me leuk, een soort uitwisselingsprogramma
Zou wel erg makkelijk zijn tochquote:
Oh dear, wat een paniek om een paar berichtenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag ik nog wat mensen inruilen? Tombola erbij lijkt me ook wel tof.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik nog wat mensen inruilen? Tombola erbij lijkt me ook wel tof.
Komt goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou best aan je willen denken, maar ik ben met andere dingen bezig.
Maar maak gerust een adoratie-topic, schrijf een kaart, een gedichtje of een liedje.
en wie naar V&A danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik nog wat mensen inruilen? Tombola erbij lijkt me ook wel tof.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet hoor, echt niet!quote:
Voor jou kom ik in elk topic waar je maar wiltquote:
Nou preciesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear, wat een paniek om een paar berichten
Nee hoor, Tombo is nicequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet hoor, echt niet!
[..]
Voor jou kom ik in elk topic waar je maar wilt
Ja, of je respecteert dat gewoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou preciesik snap die knul ook echt niet
eerst dagen jubelen dat wij hem bijna letterlijk te SMEKEN op te houden over z'n mokkel, en nu is het ineens off-limits.
Snap jij het nog?
Waar jij gaat zal ik volgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet hoor, echt niet!
[..]
Voor jou kom ik in elk topic waar je maar wilt
Ik heb geen zin om ergens op te reageren als ik niet weet waar het over gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
eerst dagen jubelen dat wij hem bijna letterlijk te SMEKEN op te houden over z'n mokkel, en nu is het ineens off-limits.
Snap jij het nog?
Jij bent nog nooit verliefd geweest?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snap jij het nog?
En als je hier echt alleen maar bent om te baggeren en pgr te bashen, zijn je posts zo verdwenen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snap jij het nog?
Go get them Tigerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je hier echt alleen maar bent om te baggeren en pgr te bashen, zijn je posts zo verdwenen.
Roep anders Sym er bij, ik wil lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je hier echt alleen maar bent om te baggeren en pgr te bashen, zijn je posts zo verdwenen.
Ik snap echt echt echt niet waarom hij nu boos is, echt niet. Ik zei dat PGR al een vriendinnetje heeft, waarop Ll zei dat ie volgens hem al in de friendzone zit. That's it. En daarna was het gesprek heel ergens anders over, en dan ineens chagrijnig binnen komen zetten is redelijk apartquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, of je respecteert dat gewoonEn het is geen mokkel het is een meisje
Geniet van je douchequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen
[..]
Go get them Tiger
Ik heb er hier nog 2 voor je, V&A weet je te vinden verder?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het daar wel even vol baggeren hoor
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
bedoel je deze?
[SC] #207 je eigen naam in de titel zetten is zo 2001 :D
Nou ja, we mogen onszelf verdedigen toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het voor jullie niets voorstelt, waarom kom je hier dan tekst en uitleg geven?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap echt echt echt niet waarom hij nu boos is, echt niet. Ik zei dat PGR al een vriendinnetje heeft, waarop Ll zei dat ie volgens hem al in de friendzone zit. That's it. En daarna was het gesprek heel ergens anders over, en dan ineens chagrijnig binnen komen zetten is redelijk apart
Ja, maar dat is nu wel klaar. Laten we het gewoon gezellig houden hier.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, we mogen onszelf verdedigen toch?
Nou ja dat dus, en het is werkelijk niet gelogen dat hij eerst altijd liep te jubelen over dat hij zo'n leuk meisje kent. Hartstikke leuk, écht. Maar dan is het ineens schijnbaar klaar, en als iemand dan wat zegt of vraagt erover dan is hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap echt echt echt niet waarom hij nu boos is, echt niet. Ik zei dat PGR al een vriendinnetje heeft, waarop Ll zei dat ie volgens hem al in de friendzone zit. That's it. En daarna was het gesprek heel ergens anders over, en dan ineens chagrijnig binnen komen zetten is redelijk apart
Ik vind je zielig om over 2 posts hier te komen huilenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog 2 voor je, V&A weet je te vinden verder?
[..]
[..]
[..]
Om mezelf te verdedigen, ik hou niet van dat gezeur om niksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het voor jullie niets voorstelt, waarom kom je hier dan tekst en uitleg geven?
Ehh gast, wie kwam er nou eerst 'de boel wel ff volbaggeren in V&A'quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het voor jullie niets voorstelt, waarom kom je hier dan tekst en uitleg geven?
Het is wel duidelijk dat je mij als user niet kent. Ga je lekker om belangrijkere dingen druk makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog 2 voor je, V&A weet je te vinden verder?
Ik neem het mee naar achterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind je zielig om over 2 posts hier te komen huilen
Dan moet je hem daar op aanspreken, daarvoor hoef je niet bij mij te zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of wind je er gewoon niet zo over opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat dus, en het is werkelijk niet gelogen dat hij eerst altijd liep te jubelen over dat hij zo'n leuk meisje kent. Hartstikke leuk, écht. Maar dan is het ineens schijnbaar klaar, en als iemand dan wat zegt of vraagt erover dan is heten
en
en hebben wíj het ineens allemaal gedaan. En als dit nou de eerste keer was dat het zo gaat
Vraag anders even in TAL naar het meisje met de M
Oh puhlease, nu moeten WIJ ons om belangrijke dingen druk maken dan deze hele boohoo actie van PGR en consorten híer? Ik wordt hier met naam en toenaam genoemd als de grote boehoehoeohoeman, dus ik kom het ff toelichtenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je mij als user niet kent. Ga je lekker om belangrijkere dingen druk maken
En loveless erbij?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar jij gaat zal ik volgen.One luv.
Zag je ook dat ik zei dat je lief was?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh puhlease, nu moeten WIJ ons om belangrijke dingen druk maken dan deze hele boohoo actie van PGR en consorten híer? Ik wordt hier met naam en toenaam genoemd als de grote boehoehoeohoeman, dus ik kom het ff toelichten
Ja, dat heb ik ook daadwerkelijk gedaan he?! Leer eens tellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehh gast, wie kwam er nou eerst 'de boel wel ff volbaggeren in V&A'
Slijmbalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zag je ook dat ik zei dat je lief was?
ik vind je UI maar raarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
zucht, 3 zucht, waarom zijn SC's de laatste tijd steeds net als het leven
En je maakt het bijna ook nog waarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh puhlease, nu moeten WIJ ons om belangrijke dingen druk maken dan deze hele boohoo actie van PGR en consorten híer? Ik wordt hier met naam en toenaam genoemd als de grote boehoehoeohoeman, dus ik kom het ff toelichten
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zag je ook dat ik zei dat je lief was?
OMG we zijn mensenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
zucht, 3 zucht, waarom zijn SC's de laatste tijd steeds net als het leven
Okay, nou, leuke uitleg en je bent verder een user die wat mij betreft niets toevoegdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik leg het alleen uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je hem daar op aanspreken, daarvoor hoef je niet bij mij te zijnIk weet niet eens wat er gebeurd is, maar als ie het nu ergens niet over wil hebben dan wil ie het er niet over hebben en blijkbaar ligt het nu dusdanig gevoelig dat het niet zo handig is om er over door te gaan
laten we het daar over hebbenquote:
Die is wel heel flauwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn moeder en haar domme mailtjes: Een houten vloer in een moskee: islaminaat
Nou echt fantastischquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, nou, leuke uitleg en je bent verder een user die wat mij betreft niets toevoegd
Zijn UI is nie raar die heb ik uitgezochtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we het daar over hebben
Ff de aandacht afleiden......
Ik heb dat hele TAL PGR gebeuren niet gevolgd, volgens mij was ik TAL toen even zat. Maar dat hij een meisje had klinkt wel bekend. Was dat met die naam die niet uitgesproken mocht worden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaEn zeg ze ajb dat dit gewoon een grote deja vu is van in TAL met dat andere grietje. Echt hoor
prima als hij pissig is, maar dan meot hij niet ergens anders gaan ouwehoeren alsof wij alles gedaan hebben
![]()
Hij moet eens leren niet zo hoog van de toren te blazen over iets, want dan komen er nu eenmaal vragen over. Als hij eerst zo in luv is en dat duizend keer per dag meld dan is het logisch dat mensen zich afvragen hoe het nu zit. Vervelend voor hem dat die vragen pijnlijk zijn, mjah... das het gevolg van er meteen zo open over zijn
Een kerstbal kon ook echt niet meer iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn UI is nie raar die heb ik uitgezocht
Ik vind hem raarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn UI is nie raar die heb ik uitgezocht
Dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik leg het alleen uitEn natuurlijk, als hij gewoon zegt dat hij het er niet over wil hebben respecteer ik dat. Maar als ik geinteresseerd vraag hoe het is met zijn meisje omdat ze in het ziekenhuis lag en ik krijg meteen "
je leest maar terug
" dan houdt het op voor mij
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat hele TAL PGR gebeuren niet gevolgd, volgens mij was ik TAL toen even zat. Maar dat hij een meisje had klinkt wel bekend. Was dat met die naam die niet uitgesproken mocht worden?
He, anders ga je hier even dingen bespreken (roddelen eigenlijk) die niet relevant zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat hele TAL PGR gebeuren niet gevolgd, volgens mij was ik TAL toen even zat. Maar dat hij een meisje had klinkt wel bekend. Was dat met die naam die niet uitgesproken mocht worden?
Ja dat ja, en nu zelfde verhaal. Er worden welgeteld 4 posts op 300 aan PGR besteed, en dat is écht schandelijk en dan moet en zal het volgebaggerd moeten worden (uhuh, want als een topic dicht is bestaat het niet meer)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij? Jullie komen je verhaal doen, dat is gebeurd, nou klaar dusquote:
Nou ja niks eigenlijk...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij? Jullie komen je verhaal doen, dat is gebeurd, nou klaar dus
Wat wil je nog meer
Wij begonnen het drama niet hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik ook welMaar dat is dan toch niet iets om zo'n drama over te maken
Kom we gaan het nu weer over leuke dingen hebben okee? Je hebt je toelichting gegeven en ik gok dat het gewoon op een misverstand berust
Dus pais en vree en kusjekroel please
DAT DUSquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik ook welMaar dat is dan toch niet iets om zo'n drama over te maken
Kom we gaan het nu weer over leuke dingen hebben okee? Je hebt je toelichting gegeven en ik gok dat het gewoon op een misverstand berust
Dus pais en vree en kusjekroel please
Niet relevant? Voor zover ik begrijp gaat dit hele gebeuren er juist over.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, anders ga je hier even dingen bespreken (roddelen eigenlijk) die niet relevant zijn
Kusjekroel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |