Woohooquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik heb een echte merk-tent
Een echte Hottentottenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik heb een echte merk-tent
Hoe stop je volgen op mobiel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Druk eens op de 'stop volgen'-knop in die SC, sluit het venster en blijf lekker hier. Veel beter voor je gemoedsrust.
hahahaha..dat kan met de mijne nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo![]()
Ik zou geloof ik heel lui voor het gemak kiezen. Zo'n tentje dat je in de lucht gooit en dat dan staat
Geeft niets, komt allemaal goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahahaha..dat kan met de mijne niet
Why am I not surprised?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Loveless85
En ook nog datgeen waar ik mee zit.
O ja, dat is wat lastiger in de mobiele layout... dan blijft niet meer op het topic klikken over.quote:
Winterswijk is voor mij altijd heel ver zeg maar. Ik heb in NL altijd in NH gewoondquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt redelijk, ik weet alleen geen andere camping zaak hier in de buurt
Echt nietquote:
Is hier nog geen 15 km vandaan, heb je een beetje het idee waar ik woonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Winterswijk is voor mij altijd heel ver zeg maar. Ik heb in NL altijd in NH gewoond
Topic is vol inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
Topic is bijna vol, dan ben je gelijk klaar met volgen, vraari![]()
er zitten daar ook veel te veel vrouwen
Jawel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt niet
[..]
Is hier nog geen 15 km vandaan, heb je een beetje het idee waar ik woon
Stop er ook voorlopig mee, v&a.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, dat is wat lastiger in de mobiele layout... dan blijft niet meer op het topic klikken over.
Ik weet dat het vanaf de zijlijn makkelijk roepen is, maar negeren werkt vaak echt stukken beter dan je er enorm druk over te blijven maken.
Wow, ver weg dus van waar ik in NL meestal verblijfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt niet
[..]
Is hier nog geen 15 km vandaan, heb je een beetje het idee waar ik woon
goezzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stop er ook voorlopig mee, v&a.
Hou het wel hierbij
Je hebt gelijk ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stop er ook voorlopig mee, v&a.
Hou het wel hierbij
Het is even wennen maar dat komt goedquote:
Ja hoiquote:
Zijn maar een paar uurtjes per dag alleen ben ik dan hyperactiefquote:
Topgearquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
paar minuutjes topgear
kwartier reclame
paar minuutjes topgear
kwartier reclame
etc
Ik heb vandaag niet veel geFOK!t.quote:
Ik mis je nu alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet veel geFOK!t.En morgen avond ben ik sowieso weg, morgen middag ook even. En dan ben ik er zondag pas weer.
Mis me niet teveel he?
vast niet zo erg als bij VOH....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
paar minuutjes topgear
kwartier reclame
paar minuutjes topgear
kwartier reclame
etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |