Mja. Dingen kosten geldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
KUTVAKANTIES
schoftige dure shizzles
zoenenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan kom ik helemaal even, kan ik je dit weekend toch nog zoenen
nee ik zet em klaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ik je dan zondag nog even een smsje sturen?
Pleasurequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:GXfpXjTU4ysm1M:http://i198.photobucket.c(...)o.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
wie nou weerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Achja, in v&a sc zitten ze nogal lullig over me te doen.
Gewoon negeren, dat soort mensen is het niet waard om je druk over te maken. Zolang je dat doet, hebben zij er plezier vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Helaas heb je dat somsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil het daar wel even vol baggeren hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe maar, ga je gang.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het daar wel even vol baggeren hoor
Laat hem tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Loveless85
En ook nog datgeen waar ik mee zit.
Druk eens op de 'stop volgen'-knop in die SC, sluit het venster en blijf lekker hier. Veel beter voor je gemoedsrust.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan daar echt slecht tegen hoor
Tot daar waar het begintquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zie het niet, hoe ver moet ik terug?
Ik wil ook op vakantie. Naar Australiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kap er mee (met die vakanties) kijk volgende week nog wel een keer ofzo
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil ook op vakantie. Naar Australie
Loveless is lievvvvvquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Loveless85
En ook nog datgeen waar ik mee zit.
Te laatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet zo snel op je pik getrapt zijn joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |