Ohquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja natuurlijk, want ik vroeg gister ofzo nog of je ook wilde komen![]()
Het is geen bontjas hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Op weke jas lijkt de jouwe het meest stu?![]()
Ik draag nooit een sjaal maar heb er wel een maar heb ik geen foto vanquote:
maar het is ook wel eens winter hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik draag nooit een sjaal maar heb er wel een maar heb ik geen foto van
Het moet wel heeeeel koud zijn wil ik een sjaal dragenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar het is ook wel eens winter hoor
Ik wou al zeggen, het is niet mogelijk dat je er geen hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik draag nooit een sjaal maar heb er wel een maar heb ik geen foto van
Blijkbaar niet, hij draagt niet eens een sjaaaaaaaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer. Is het daar niet koud dan?
Wat een homoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, hij draagt niet eens een sjaaaaaaaal
Ja, hihi..lief.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon. Cijfertjes leren![]()
En Polelitie
![]()
Nee, meestal iets warmer dan in NL en in de tube is het altijd warmquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer. Is het daar niet koud dan?
Sacha weet ik niet, Marcel tegen 1 uur geloof ik en Trev tegen half 1 en met Thijs lijkt mij persoonlijk niet zo handig, maar mag welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja, eventjes, met Thijs dan wel![]()
Of misschien als hij slaapt.
Hoe laat komt iedereen eigenlijk?
Ja, heb het dus welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, het is niet mogelijk dat je er geen hebt
Ik heb ook Hunter welliesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ook
[..]
Ik kon het ook niet geloven dat je er geen had, want zelfs ik heb er eentje
Oh, komt Sacha ook?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sacha weet ik niet, Marcel tegen 1 uur geloof ik en Trev tegen half 1 en met Thijs lijkt mij persoonlijk niet zo handig, maar mag wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2011 22:18:31 ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
* Stuart vliegt vrijdagochtend 11 februari naar Amsterdam en vliegt zondagavond 13 februari weer terug
Komt Marijke morgen nog bij jou?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
ja ik kom ook en ik neem je beker mee sugarpie
No way manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die leggen het af tegen mijn Dunlop thermo laarzen
dan kom ik helemaal even, kan ik je dit weekend toch nog zoenenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
ja ik kom ook en ik neem je beker mee sugarpie
Dat is een week te laat!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
* Stuart vliegt vrijdagochtend 11 februari naar Amsterdam en vliegt zondagavond 13 februari weer terug
wanneer ben jij in godsnaam in -39?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar heb jij ook warme voeten bij -39?
Nope, niet eens bij -1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar heb jij ook warme voeten bij -39?
Geen idee maar dan zorg ik wel dat ik mijn laarzen aan hebquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wanneer ben jij in godsnaam in -39?
Zie je wel dat mijn laarzen beter zijnquote:
Geen idee joh, ik heb gewoon een merken tik en dan kijk ik nergens anders naarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee maar dan zorg ik wel dat ik mijn laarzen aan heb
[..]
Zie je wel dat mijn laarzen beter zijn
Dat blijktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee joh, ik heb gewoon een merken tik en dan kijk ik nergens anders naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |