Ohquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja natuurlijk, want ik vroeg gister ofzo nog of je ook wilde komen![]()
Het is geen bontjas hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Op weke jas lijkt de jouwe het meest stu?![]()
Ik draag nooit een sjaal maar heb er wel een maar heb ik geen foto vanquote:
maar het is ook wel eens winter hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik draag nooit een sjaal maar heb er wel een maar heb ik geen foto van
Het moet wel heeeeel koud zijn wil ik een sjaal dragenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar het is ook wel eens winter hoor
Ik wou al zeggen, het is niet mogelijk dat je er geen hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik draag nooit een sjaal maar heb er wel een maar heb ik geen foto van
Blijkbaar niet, hij draagt niet eens een sjaaaaaaaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer. Is het daar niet koud dan?
Wat een homoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, hij draagt niet eens een sjaaaaaaaal
Ja, hihi..lief.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon. Cijfertjes leren![]()
En Polelitie
![]()
Nee, meestal iets warmer dan in NL en in de tube is het altijd warmquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer. Is het daar niet koud dan?
Sacha weet ik niet, Marcel tegen 1 uur geloof ik en Trev tegen half 1 en met Thijs lijkt mij persoonlijk niet zo handig, maar mag welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja, eventjes, met Thijs dan wel![]()
Of misschien als hij slaapt.
Hoe laat komt iedereen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |