quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
Omea heeft net seks gehad zo te zien
Die heeft toch al een meisje?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
PGR is bereid het hele land rond te rijden hoorMaakt niet uit hoe laat
Nee joh die is toch keihard gefriendzoned. Maar we gingen t niet meer over PGR's mokkels hebbenquote:
Oh ja... En ik dacht dat hij het er zelf niet meer over wilde hebben, hebben we hier voorschriften voor de onderwerpen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh die is toch keihard gefriendzoned. Maar we gingen t niet meer over PGR's mokkels hebben
Daar kom je nu achter?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja... En ik dacht dat hij het er zelf niet meer over wilde hebben, hebben we hier voorschriften voor de onderwerpen dan?
Ik doe aan recht op vrije meningsuiting, dus ik hou me er niet aanquote:
Nee, ik ook niet, maar je blijft altijd wat tegenliggers houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe aan recht op vrije meningsuiting, dus ik hou me er niet aan
Ow, desnoods praat ik in mezelf over dingen die niet genoemd mogen worden... Zo zeg ik ook zonder te blozen:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar je blijft altijd wat tegenliggers houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, desnoods praat ik in mezelf over dingen die niet genoemd mogen worden... Zo zeg ik ook zonder te blozen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Hoe durf je zijn naam ijdel te gebruiken.
!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Living on the edgequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Hoe durf je zijn naam ijdel te gebruiken.
!
Wiens naam?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Hoe durf je zijn naam ijdel te gebruiken.
!
De Heer van het Duisterquote:
Ja, shame on you!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |