Doe maar nietquote:
Dat het een gatre kuttyfushoerezender is met veel te veel reclamequote:
Soms wel jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat het een gatre kuttyfushoerezender is met veel te veel reclame
Incognitoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Koen? Nah. Ik had hem niet herkend
nieuw, niet zelf bedachtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Koen? Nah. Ik had hem niet herkend
Gelijke monniken, gelijke kappen, toch? Stuart in V&A, ik hierquote:
Ik zou best aan je willen denken, maar ik ben met andere dingen bezig.quote:
en ik ben overalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelijke monniken, gelijke kappen, toch? Stuart in V&A, ik hierLijkt me leuk, een soort uitwisselingsprogramma
Dat was niet mijn idee, en volbaggeren is niet tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelijke monniken, gelijke kappen, toch? Stuart in V&A, ik hierLijkt me leuk, een soort uitwisselingsprogramma
Zou wel erg makkelijk zijn tochquote:
Oh dear, wat een paniek om een paar berichtenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag ik nog wat mensen inruilen? Tombola erbij lijkt me ook wel tof.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik nog wat mensen inruilen? Tombola erbij lijkt me ook wel tof.
Komt goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou best aan je willen denken, maar ik ben met andere dingen bezig.
Maar maak gerust een adoratie-topic, schrijf een kaart, een gedichtje of een liedje.
en wie naar V&A danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik nog wat mensen inruilen? Tombola erbij lijkt me ook wel tof.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet hoor, echt niet!quote:
Voor jou kom ik in elk topic waar je maar wiltquote:
Nou preciesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear, wat een paniek om een paar berichten
Nee hoor, Tombo is nicequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet hoor, echt niet!
[..]
Voor jou kom ik in elk topic waar je maar wilt
Ja, of je respecteert dat gewoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou preciesik snap die knul ook echt niet
eerst dagen jubelen dat wij hem bijna letterlijk te SMEKEN op te houden over z'n mokkel, en nu is het ineens off-limits.
Snap jij het nog?
Waar jij gaat zal ik volgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet hoor, echt niet!
[..]
Voor jou kom ik in elk topic waar je maar wilt
Ik heb geen zin om ergens op te reageren als ik niet weet waar het over gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
eerst dagen jubelen dat wij hem bijna letterlijk te SMEKEN op te houden over z'n mokkel, en nu is het ineens off-limits.
Snap jij het nog?
Jij bent nog nooit verliefd geweest?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snap jij het nog?
En als je hier echt alleen maar bent om te baggeren en pgr te bashen, zijn je posts zo verdwenen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snap jij het nog?
Go get them Tigerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je hier echt alleen maar bent om te baggeren en pgr te bashen, zijn je posts zo verdwenen.
Roep anders Sym er bij, ik wil lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je hier echt alleen maar bent om te baggeren en pgr te bashen, zijn je posts zo verdwenen.
Ik snap echt echt echt niet waarom hij nu boos is, echt niet. Ik zei dat PGR al een vriendinnetje heeft, waarop Ll zei dat ie volgens hem al in de friendzone zit. That's it. En daarna was het gesprek heel ergens anders over, en dan ineens chagrijnig binnen komen zetten is redelijk apartquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, of je respecteert dat gewoonEn het is geen mokkel het is een meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |