Hai Mauwtje!quote:
Je lacht me uit, mijn hart wat doe je?quote:
Heb jij kinderen trouwens?quote:
Overdag gaat het redelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Mauwtje!Voel jij je al wat beter?
Oppaskindjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb jij kinderen trouwens?Ik dacht dat jij nog heel jong was
quote:
Niemand gaat dood van een beetje digitale rookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, wat?! In bijzijn van kleine kindjes zoals jacobus mag er niet gerookt worden
Mijn cavia is daaraan overleden jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niemand gaat dood van een beetje digitale rook
Sjeuquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
Pisces29?????
Ik ben net weer gaan wegen
En ik ben in 2 weekjes 3,2 kilo afgevallen, en dat met oliebollen en andere lekkere hapjes!
Ben nu 11,9 kilo kwijt
Haha jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee, leuk
Grappig is dat, hoe je je een beeld kunt vormen op eigenlijk niets
En dan verbaasd zijn als dat beeld niet klopt
Wat goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
Pisces29?????
En ik ben in 2 weekjes 3,2 kilo afgevallen, en dat met oliebollen en andere lekkere hapjes!
Ben nu 11,9 kilo kwijt
Oh goedzo C_Aquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
Pisces29?????
Ben nu 11,9 kilo kwijt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn cavia is daaraan overleden jaDus geen grapjes
In 8 wekenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja veel heEN dat in 8 weekjes
[..]
dank je wel
Is Pisces29 als geweest hier???
quote:
Het topic is net 10 seconden openquote:
Ja maar jij bent altijd zo bezorgd en geintresseerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Het topic is net 10 seconden open
Tot danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef jacobussss het volgende:
neemaar ik kom terug na 290 reacties of so
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Mijn collega is zelfs 16,5 kilo kwijt in 8 weken
Nou ik heb verschillende maten hier in huisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, snap ikHeb je al een nieuwe outfit?
Knap hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja veel heEN dat in 8 weekjes
[..]
dank je wel
Is Pisces29 als geweest hier???
Cambridgedieetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat doen jullie als ik vragen mag?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent altijd zo bezorgd en geintresseerdEn dat waardeer ik, dus ik moest het ook even aan jou kwijt
Ja doe ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Knap hoor
Maar wel goed voor jezelf zorgen he
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CambridgedieetWat HenkJan Smits ook doet/heeft gedaan
Niet zo heel erg bekend.... Maar de eerste week super moeilijk... maar daar moet je doorheen zetten. Daarna word het makkelijk, en krijg je meer energie enzo
Okequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja doe ik![]()
Ik krijg ook intensieve begeleiding enzo.... en het is medisch goed gekeurd in de medische wereldEn krijg alle vitamine en mineralen binnen, dus komt helemaal goed
Piscesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer staat die zak chili-chips op je te wachten C_A?Is dat bij een eindstreep?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Mijn collega is zelfs 16,5 kilo kwijt in 8 weken
Ik denk in februariquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer staat die zak chili-chips op je te wachten C_A?Is dat bij een eindstreep?
10 kilo zwaarder dan ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
maar die was dan vast echt veel te zwaar!
Als je daarna maar oplet op wat je eet, dat is het belangrijkste denk ik. Ik had verteld over mijn dubbeldekkervriendin hèquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja doe ik![]()
Ik krijg ook intensieve begeleiding enzo.... en het is medisch goed gekeurd in de medische wereldEn krijg alle vitamine en mineralen binnen, dus komt helemaal goed
Had ze het gister zelf overquote:
De eerste 2 weken, 2 liter water per dag. En 3 Shakes verdeeeld over de dag. Geen extra vitamine pillen etc. Alleen die 3 shakes. (of 3 shakes en 1 soep, of pap, shake en soep, mag je zelf indelen) Na 4 dagen ga je in ketose, dat betekend dat je geen honger meer hebt, en actiever word. Je lichaam wil verbranden. Eerste week, is echt moeilijk... maar je moet je er doorheen zetten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordKun je me beknopt vertellen hoe het werkt?
![]()
En echt nogmaals, super goed
geloof het of niet, ik zat in het rode vlak van de bmiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:03 schreef pgrferrari het volgende:
Maar wrm wil je eigenlijk afvallen c_a?
Oh ik hoop hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Had iemand van de WhatsApperts nog wat van JJH gehoord gister?
ja maar je gaat natuurlijk afbouwen en weer opbouwenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je daarna maar oplet op wat je eet, dat is het belangrijkste denk ik. Ik had verteld over mijn dubbeldekkervriendin hè
Oh nee, dan weet ik wel genoegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De eerste 2 weken, 2 liter water per dag. En 3 Shakes verdeeeld over de dag. Geen extra vitamine pillen etc. Alleen die 3 shakes. (of 3 shakes en 1 soep, of pap, shake en soep, mag je zelf indelen) Na 4 dagen ga je in ketose, dat betekend dat je geen honger meer hebt, en actiever word. Je lichaam wil verbranden. Eerste week, is echt moeilijk... maar je moet je er doorheen zetten.
Na 2 weken mag je 1 shake/soep/pap vervangen door een reep, iets meer calorien.
Na 3-6 weken moet je een eetweek doen. Je neemt de 3 produkten, maar je neemt ook nog een extra maaltijd erbij (waar weinig koolhydraten inzit). Dat zorgt ervoor dat je lichaam niet lui word, en dat je maag weer wat gaat uitzetten, waardoor je na de eetweek, weer flink af gaat vallen
Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel.... ik moet nu even een shake klaar geaan maken en dan ga ik richting de sportschool
Succes!quote:
Ja, dat weet ik wel maar je moet blijvend je eetpatroon veranderen en blijven sporten. Dat deed zij niet meer na haar streefgewicht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar je gaat natuurlijk afbouwen en weer opbouwen![]()
En dit allemaal inclusief begeleiding
Jezus, das toch gewoon uithongerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De eerste 2 weken, 2 liter water per dag. En 3 Shakes verdeeeld over de dag. Geen extra vitamine pillen etc. Alleen die 3 shakes. (of 3 shakes en 1 soep, of pap, shake en soep, mag je zelf indelen) Na 4 dagen ga je in ketose, dat betekend dat je geen honger meer hebt, en actiever word. Je lichaam wil verbranden. Eerste week, is echt moeilijk... maar je moet je er doorheen zetten.
Na 2 weken mag je 1 shake/soep/pap vervangen door een reep, iets meer calorien.
Na 3-6 weken moet je een eetweek doen. Je neemt de 3 produkten, maar je neemt ook nog een extra maaltijd erbij (waar weinig koolhydraten inzit). Dat zorgt ervoor dat je lichaam niet lui word, en dat je maag weer wat gaat uitzetten, waardoor je na de eetweek, weer flink af gaat vallen
Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel.... ik moet nu even een shake klaar geaan maken en dan ga ik richting de sportschool
Ik vind het ook eng, maar mensen willen kennelijk niet meer 'gewoon' eten en sporten, alles moet snel-snel-snelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jezus, das toch gewoon uithongeren![]()
Die was zeker in no time weer een dubbeldekker?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel maar je moet blijvend je eetpatroon veranderen en blijven sporten. Dat deed zij niet meer na haar streefgewicht.
Das vaak het gevaar denk ik, mensen zoeken hun heil in dat soort methodes en veranderen hun eetpatroon of levensstijl verder niet. Dus zodra ze streefgewicht hebben weer dagelijks vette hap en nooit es sporten... En dan vliegt het er zo weer aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel maar je moet blijvend je eetpatroon veranderen en blijven sporten. Dat deed zij niet meer na haar streefgewicht.
Ja, die viel af in sneltreinvaart en was daarnaa weer gedubbeldekkerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die was zeker in no time weer een dubbeldekker?
Ja, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das vaak het gevaar denk ik, mensen zoeken hun heil in dat soort methodes en veranderen hun eetpatroon of levensstijl verder niet. Dus zodra ze streefgewicht hebben weer dagelijks vette hap en nooit es sporten... En dan vliegt het er zo weer aan.
Maar knap dat je het kan C_AMaar ik vind het persoonlijk maar 'eng' klinken met zooo weinig eten
Cliché genoeg zijn dat vaak altijd wel de mensen met zwaar overgewichtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ze houdt ook niet echt van bewegen, pakt voor alles de auto dus dan heb je dat al snel.
Zij is wel heel erg lui hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cliché genoeg zijn dat vaak altijd wel de mensen met zwaar overgewicht
Daarom houd ik het wel bij gewoon eten waardoor ik gemiddeld een halve kilo per week afvalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook eng, maar mensen willen kennelijk niet meer 'gewoon' eten en sporten, alles moet snel-snel-snel
Het is goed dat dat gewicht eraf gaat, als ze zo in de rode cijfers van BMI zit, maar deze manier is wel extreem.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik vind het persoonlijk maar 'eng' klinken met zooo weinig eten
Dat werkt bij mij ook het best. 3 maal daags, gezonde tussendoortjes en genoeg bewegen. Al mag ik wel wat meer bewegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom houd ik het wel bij gewoon eten waardoor ik gemiddeld een halve kilo per week afvalNatuurlijk wil ik wel sneller, maar dat is voor mij een garantie tot jojo-en
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar het zal wel goed gaan allemaal als zij zich goed voelt
Werd ik ookquote:
Ja, iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voeltquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is goed dat dat gewicht eraf gaat, als ze zo in de rode cijfers van BMI zit, maar deze manier is wel extreem.
Maar het zal wel goed gaan allemaal als zij zich goed voelt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij ook het best. 3 maal daags, gezonde tussendoortjes en genoeg bewegen. Al mag ik wel wat meer bewegen![]()
Ik heb ook een keer zo'n repen-shaken-dieet gedaan, ik vond het niet te pruimen en op een gegeven moment was ik zo gefrustreerd dat ik in één keer 4 repen opat800 kc
en ik zat nog niet vol
Oh mooi zo!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt
[..]Oeps
Ik fiets nu veel meer nu en mijn auto overleden is en ik aan de andere kant van Zwolle werk
Het klopt beiden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je lacht me uit, mijn hart wat doe je?
Je Ladaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt
[..]Oeps
Ik fiets nu veel meer nu en mijn auto overleden is en ik aan de andere kant van Zwolle werk
Ik las het ook netquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-ding-flof-bips.html
Ik had hem een paar dagen terug op het nieuws gezien, ik vind hem wel leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-ding-flof-bips.html
Al die andere opties vind ik leuker eigenlijk![]()
Klopt ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had hem een paar dagen terug op het nieuws gezien, ik vind hem wel leuk
Al klinkt die oude grappiger
Nope.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Had iemand van de WhatsApperts nog wat van JJH gehoord gister?
quote:
Jaquote:
Ik had inderdaad gehoord dat ze een nieuwe gingen bedenkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had hem een paar dagen terug op het nieuws gezien, ik vind hem wel leuk
Al klinkt die oude grappiger
Fles in je bips?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
cd, gsm of fles in bips
Hoe kom je erop
Werd je dan niet heel verdrietig toen je erachter kwam dat het niet zo was?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaIk droomde vannacht dat ik een nieuwe had
Die je had laten zien?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaIk droomde vannacht dat ik een nieuwe had
Die kan ik beter onthouden dan deze denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
cd, gsm of fles in bips
Hoe kom je erop
Nee, want het ging in het tweede deel van m'n droom al misquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Werd je dan niet heel verdrietig toen je erachter kwam dat het niet zo was?
Dat heb ik altijd
Nee, een zwartequote:
En je moest duwen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want het ging in het tweede deel van m'n droom al mistoen was ie al weg en wist ik dat ik droomde
![]()
[..]
Nee, een zwarte
Hij was net heel kort online op Feesboek...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de jackpot gewonnen en zit nu ergens op Maui
Ow bahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want het ging in het tweede deel van m'n droom al mistoen was ie al weg en wist ik dat ik droomde
![]()
Misschien is hij ziekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij was net heel kort online op Feesboek...
Haha ja dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow bah
Ik heb wel eens dat ik wakker wordt en denk dat mn droom echt was ofzo, en dan word ik helemaal sneu als ik erachter kom dat het niet zo is
Neequote:
Ja ik ook wel eensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow bah
Ik heb wel eens dat ik wakker wordt en denk dat mn droom echt was ofzo, en dan word ik helemaal sneu als ik erachter kom dat het niet zo is
Miauwi Hawaii.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de jackpot gewonnen en zit nu ergens op Maui
Mjah, dan kan je toch wel een berichtje sturen... ik vind het beetje sneu worden voor Zwabber nu...quote:
Ik droomde vannacht dat ik op een rij 10 hoog in een stadion zat met allemaal fijne voetballersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow bah
Zwabber was zijn Santa?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, dan kan je toch wel een berichtje sturen... ik vind het beetje sneu worden voor Zwabber nu...
Jup, en heeft flink zitten knutselenquote:
Met ontbloot bovenlijf zeker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik op een rij 10 hoog in een stadion zat met allemaal fijne voetballers, maar de enige die ik herkende was Daniel de Ridder
We weten het niet, even afwachten nogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, dan kan je toch wel een berichtje sturen... ik vind het beetje sneu worden voor Zwabber nu...
Santa?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik op een rij 10 hoog in een stadion zat met allemaal fijne voetballers, maar de enige die ik herkende was Daniel de Ridder
Leuke jongen. Qua persoonlijkheidquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met ontbloot bovenlijf zeker.Mijn zusje had ooit een sleutelhanger gekocht met zijn beeltenis erin.
Maar heeft iemand J. al gebeld dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, en heeft flink zitten knutselenMaar nu is het pakketje zoek (kan gebeuren) en JJH zou het uit laten zoeken, maar daarna niks meer vernomen.
Ik snap het niet helemaal?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, en heeft flink zitten knutselenMaar nu is het pakketje zoek (kan gebeuren) en JJH zou het uit laten zoeken, maar daarna niks meer vernomen.
Nee niet ontbloot lijfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met ontbloot bovenlijf zeker.Mijn zusje had ooit een sleutelhanger gekocht met zijn beeltenis erin.
Diverse mensen hebben hem gesmst/whatsappt. En hij was net dus ff online op feesboek. Als dat gaat dan ben je niet zo ziek dat je niet ff een sms kan beantwoordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar heeft iemand J. al gebeld dan?
Nou dat iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Diverse mensen hebben hem gesmst/whatsappt. En hij was net dus ff online op feesboek. Als dat gaat dan ben je niet zo ziek dat je niet ff een sms kan beantwoorden
Whatsappt doet het wel eens niet. Wie weet is z'n mobiel kaduukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Diverse mensen hebben hem gesmst/whatsappt. En hij was net dus ff online op feesboek. Als dat gaat dan ben je niet zo ziek dat je niet ff een sms kan beantwoorden
Zit ik net niet genoeg voor in de showbizzhoek. Ik hoop het niet voor hem. Hij voetbalt nu in Tel Aviv.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet ontbloot lijf
Ja wel een mooie jongenVriendje van Tatum toch?
Ja dat is iets minder, maar hoe groot is de kans dat je pakketje gevonden wordt, vaak is weg gewoon echt wegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou dat idd
En hij zat niet echt achter de TNT aan eigenlijk... Was meer chagrijnig dat wij zeiden dat ie misschien eens moest bellen
quote:
Nee, het wil ook nog wel eens gebeuren dat de postbode te lui is om een briefje te schrijven en dan ligt ie gewoon bij 1 van je buren of het postkantoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is iets minder, maar hoe groot is de kans dat je pakketje gevonden wordt, vaak is weg gewoon echt weg
Hij staat op de track&trace als zijnde afgeleverd, dat is het gekke... En TNT zeiden dat ze erachter aan gingen, als je dan af en toe belt doen ze vaak net iets beter hun bestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is iets minder, maar hoe groot is de kans dat je pakketje gevonden wordt, vaak is weg gewoon echt weg
Als je mobiel kaduuk is krijg je geen sms of whatsapp.quote:
Wist ik nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een aparte match, dat wel ja
Als het werkt helemaal mooi natuurlijk. Maar ik zie het echt niet matchen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een aparte match, dat wel ja
2 jaar al dacht ikquote:
Ja, bij mij ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het wil ook nog wel eens gebeuren dat de postbode te lui is om een briefje te schrijven en dan ligt ie gewoon bij 1 van je buren of het postkantoorIs mij ook al meermalen overkomen...
Dan nog, hij kan toch gewoon ff op FOK! wat posten? Alsof hij anders weleens 5 dagen niet online is en niks op z'n Twitter zetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je mobiel kaduuk is krijg je geen sms of whatsapp.
Geef me dat nummer, dan bel ik hem wel
OMGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook![]()
Ik had al geklaagd bij het bedrijf en het bedrijf had geklaagd bij TNT en de postcode kwam bij mij verhaal halen"Ja, wat..ik heb het toch afgeleverd!"
Ja, bij de buren dus, eikel.
Ik wil hem best bellen heurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog, hij kan toch gewoon ff op FOK! wat posten? Alsof hij anders weleens 5 dagen niet online is en niks op z'n Twitter zet
Nieuwe penvriendin erbij, maar dan anders.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG![]()
Mijn postbode heeft wel 20 keer sorry gezegd
En schaamde zich kapot
En daarna gingen we heel vaak kletsen als ze weer een pakje voor me had
![]()
Als ik iets krijg wat voor de buren bestemd is breng ik het meteen langs, maar J. is niet zo vaak thuis natuurlijk...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook![]()
Ik had al geklaagd bij het bedrijf en het bedrijf had geklaagd bij TNT en de postcode kwam bij mij verhaal halen"Ja, wat..ik heb het toch afgeleverd!"
Ja, bij de buren dus, eikel.
Nee, maar ik ging alleen als het in Tilburg zou zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef tombolafan het volgende:
Pisces, heb je gezien dat er nieuws is over de NSF-kaartjes?
Oh dat is wel tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG![]()
Mijn postbode heeft wel 20 keer sorry gezegd
En schaamde zich kapot
En daarna gingen we heel vaak kletsen als ze weer een pakje voor me had
![]()
Mooien stat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ging alleen als het in Tilburg zou zijn
Veel te ver weg nu
Nee maar ik heb sowieso zijn nummer niet. En als z'n tel dus kapot is (jouw woorden) dan heeft bellen ook weinig nutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil hem best bellen heur, maar waarom doet niemand dat die persoonlijk het nummer van hem gekregen heeft? Zijn we nou allemaal ineens autist geworden
Scherpquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb sowieso zijn nummer niet. En als z'n tel dus kapot is (jouw woorden) dan heeft bellen ook weinig nut
Als de telefoon niet kapot is kun je vragen waarom hij niet even op de sms/'whatsapp gereageerd heeftquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb sowieso zijn nummer niet. En als z'n tel dus kapot is (jouw woorden) dan heeft bellen ook weinig nut
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb z'n nummer niet, dus ik doe helemaal NIETSquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als de telefoon niet kapot is kun je vragen waarom hij niet even op de sms/'whatsapp gereageerd heeft
wat is whatsapp?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als de telefoon niet kapot is kun je vragen waarom hij niet even op de sms/'whatsapp gereageerd heeft
You go gurrrrrlquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef omearos het volgende:
hoi!
Ik ben een paar jaar terug 20kg afgevallen, kreeg toen een vriendje die al dat gezonde gedoe en sporten maar niks vond, en heb bijna alle 20kg weer terughij dumpte me afgelopen voorjaar voor een ander, en ik zit nu motivatie te sprokkelen om weer gezond te gaan doen. Heb me al ingeschreven voor een hardloopgroep, ik liep toen ook 5km-wedstrijden en dat wil ik weer gaan doen
Verder nu eerst maar eens beter worden en dan ook op mijn voedsel weer gaan letten.
Of een telefoon van je werk waar je niets op mag installerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet nou dat jij een telefoon hebt die ouder is dan 2 jaar.
Stomme vriendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef omearos het volgende:
hoi!
Ik ben een paar jaar terug 20kg afgevallen, kreeg toen een vriendje die al dat gezonde gedoe en sporten maar niks vond, en heb bijna alle 20kg weer terughij dumpte me afgelopen voorjaar voor een ander, en ik zit nu motivatie te sprokkelen om weer gezond te gaan doen. Heb me al ingeschreven voor een hardloopgroep, ik liep toen ook 5km-wedstrijden en dat wil ik weer gaan doen
Verder nu eerst maar eens beter worden en dan ook op mijn voedsel weer gaan letten.
En over pakketjes. Ik had een zooi boeken laten opsturen, half november ofzo, kwam maar niet aan en had ook geen code (paste nog net door de brievenbus) Afzender diende een klacht in en kreeg uiteindelijk bericht dat ze het niet konden vinden en excuses. Maar diezelfde dag lag het pakket ineens bij de afzender in de busDie heeft het opnieuw gepost en 2 dagen later had ik mijn pakket
Heb het ff opgezocht, de boeken hebben er een maand en 1 dag over gedaan
ook maar net, kreeg hem in december 2008quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet nou dat jij een telefoon hebt die ouder is dan 2 jaar.
ik snap dat het moet staan voor what's up, maar dan weet ik nog niet wat het is. Ik gok een app voor je foon die weer anders werkt dan sms.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Tombo, die kattenalsof er een huilende kleuterklas in de tuin staat
Ja dat was waar je laatst over verteld hebt toch, toen we het met Miauw daarover hadden net voor kerstquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef omearos het volgende:
Heb me al ingeschreven voor een hardloopgroep, ik liep toen ook 5km-wedstrijden en dat wil ik weer gaan doenVerder nu eerst maar eens beter worden en dan ook op mijn voedsel weer gaan letten.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Tombo, die kattenalsof er een huilende kleuterklas in de tuin staat
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelukkig las ik niet per ongeluk rukker.
Altijd leuk je te zien hier.
Dank jequote:
Nu heb ik een schat van een vriend. Hij ziet me liever niet te dun, maar komt wel met praktische tips en aanwijzingen en wil ook echt helpen. Gelukkig is hij niet zo'n bourgondier als mijn ex, dat scheelt natuurlijk ook een hoop.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stomme vriendMaar je hebt nu weer een wel leuke vriend toch?
Gelukkigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:58 schreef omearos het volgende:
[..]![]()
blijheid!
[..]
Dank je
[..]
Nu heb ik een schat van een vriend. Hij ziet me liever niet te dun, maar komt wel met praktische tips en aanwijzingen en wil ook echt helpen. Gelukkig is hij niet zo'n bourgondier als mijn ex, dat scheelt natuurlijk ook een hoop.
Het begint morgen, maar heb gezegd dat ik dat met uitzieken te riskant vind, dus dat ik dinsdag aanhaak in de groep. Dat was gelukkig mogelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat was waar je laatst over verteld hebt toch, toen we het met Miauw daarover hadden net voor kerst
Goed dat je weer wilt beginnen
Oeh leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef omearos het volgende:
[..]
Het begint morgen, maar heb gezegd dat ik dat met uitzieken te riskant vind, dus dat ik dinsdag aanhaak in de groep. Dat was gelukkig mogelijkdus vanaf dinsdag 3x per week onder begeleiding hardlopen, weer een start maken en dan zelf verder
Oh en zo'n groep is een extra motivatie, of niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef omearos het volgende:
[..]
Het begint morgen, maar heb gezegd dat ik dat met uitzieken te riskant vind, dus dat ik dinsdag aanhaak in de groep. Dat was gelukkig mogelijkdus vanaf dinsdag 3x per week onder begeleiding hardlopen, weer een start maken en dan zelf verder
het is vooral een goede stok achter de deur, er wordt ineens gecontroleerd of je wel traint.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en zo'n groep is een extra motivatie, of niet?
Mooi zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:04 schreef omearos het volgende:
[..]
het is vooral een goede stok achter de deur, er wordt ineens gecontroleerd of je wel traint.
En daarnaast krijg je goede tips om je looptechniek te verbeteren
Ja wel gestuurd niks gehoordquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Kal, jij nog wat van JJH gehoord, of had je niet gewhatsapped?
Nog even en we horen ook niets meer van jou.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Kal, jij nog wat van JJH gehoord, of had je niet gewhatsapped?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nog even en we horen ook niets meer van jou.
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nog even en we horen ook niets meer van jou.
vriendjes van mijn zoon wel ja, wat een kutkindquote:
Samen schommelen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Na school heb ik met LL bij de schommel afgesproken. Hij gaat ERAAN!
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Samen schommelen?
Ik denk dat Ll wel van jou wint eigenlijk
Heb jij het van de Wiki of van Dutchcharts, als het dan laatste is ga je faaaaaaaaaaalenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Na school heb ik met LL bij de schommel afgesproken. Hij gaat ERAAN!
wikiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij het van de Wiki of van Dutchcharts, als het dan laatste is ga je faaaaaaaaaaalen
Onderschat mijn schommelkunsten niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Samen schommelen?
Ik denk dat Ll wel van jou wint eigenlijk
Maar met meer gewicht (sorry Llquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onderschat mijn schommelkunsten niet.
Dat is niet sorry naar Ll, Bart weegt 3 kilo ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar met meer gewicht (sorry Ll) kom je hoger
vanochtend was het nog een leuk ventje..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:53 schreef Kally het volgende:
[..]
vriendjes van mijn zoon wel ja, wat een kutkind
Ja toen nog wel ja, maar nu maak ik hem echt meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vanochtend was het nog een leuk ventje..
wut?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet sorry naar Ll, Bart weegt 3 kilo ofzo
Ow sorry 4 natuurlijkquote:
4 en half al?quote:
Niet, jij?quote:
quote:
Waarom denk je dat ik niet in zo'n pakkie wilquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jij eruit ziet in je spandexpakje
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:
quote:
Was The Blob eigenlijk een superheld?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet in zo'n pakkie wil
Pics van je hunebillen in spandexquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was The Blob eigenlijk een superheld?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was The Blob eigenlijk een superheld?
Pokon, Wax, make up your mind!quote:
Geen beweringen doen over zaken waar je geen verstand van hebt Lovelessquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beide, het een om iets te minderen, het ander om iets te meerderen
Jij smeert wax in je schaamstreek?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beide, het een om iets te minderen, het ander om iets te meerderen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen beweringen doen over zaken waar je geen verstand van hebt Loveless
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, op m'n borsthaar. Pokon in de schaamstreek, dan wordt het hopelijk nog wat
Ik geef je weinig kansquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga het laten doen iigquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics van je hunebillen in spandex
Je weet dat piem0ls niet groeien van Pokonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja oke maar wij zijn dames, ik zag Ll zelf al zo'n potje erop kwakken met alle gevolgen vandienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans
[..]
Ik ga het laten doen iig
Hij denkt dat borsten groeien van Pokon, dus ik denk niet dat hij dat weet neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je weet dat piem0ls niet groeien van Pokon
Er gaat ook een man heenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke maar wij zijn dames, ik zag Ll zelf al zo'n potje erop kwakken met alle gevolgen vandien
Wel van goeie hunebillen in spandexquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je weet dat piem0ls niet groeien van Pokon
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel van goeie hunebillen in spandex
Okee die is te ranzig hé?
Jaha ik zei ZELLUF DOEN, als in ik kwak het erop en het gaat finaal misquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij denkt dat borsten groeien van Pokon, dus ik denk niet dat hij dat weet nee
Het valt meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel van goeie hunebillen in spandex
Okee die is te ranzig hé?
Zelf er op kwakken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaha ik zei ZELLUF DOEN, als in ik kwak het erop en het gaat finaal mis
Ik zou het er nooit af durven trekken denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaha ik zei ZELLUF DOEN, als in ik kwak het erop en het gaat finaal mis
Ja originaliteit is niet m'n sterkste kantquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
Het valt meemaar het lag wel in de lijn der verwachting
Hoiquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het er nooit af durven trekken denk ik
Ik zag je msnberichtje net pas, ik had de laptop aan laten staan,quote:
Zelfs op mijn been durfde ik dat nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HAHA JIJ ZEI AF TREKKENquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een keer uren rondgelopen met een klomp was aan mijn kuitquote:
Ach ja, authentiek ben je welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja originaliteit is niet m'n sterkste kant
Ja, ja dat zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag je msnberichtje net pas, ik had de laptop aan laten staan,
Baby-olie schijnt te helpenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een keer uren rondgelopen met een klomp was aan mijn kuitIk durfde niet meer
Ik vind het niksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een keer uren rondgelopen met een klomp was aan mijn kuitIk durfde niet meer
Wodka is beter om de pijn te verzachten denk ik. Gewoon een paar ijsklontjes en downen die handelquote:
Ja, dat is wel de makkelijkste manier. Ik heb alleen zo'n hekel aan dat bijhouden en vooral in de zomer, dammitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het niks
1 x geprobeerd en nah ik hou het wel op scheren
Uhuquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef Bellatrix het volgende:
Het gaat weer over die Brazilian wax?
Om de wax los te weken bedoel ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wodka is beter om de pijn te verzachten denk ik. Gewoon een paar ijsklontjes en downen die handel
Dat heb ik ook jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de makkelijkste manier. Ik heb alleen zo'n hekel aan dat bijhouden en vooral in de zomer, dammiten op sommige plekken is mijn huid nogal gevoelig en dan wordt scheren echt vervelend.
Ik vind het een uitkomst, zo pijn doet het niet eens.quote:
Jij waxt? Jij waxt al? Brazilian?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het een uitkomst, zo pijn doet het niet eens.
Na het douchen op je natte huid baby olie smeren dat helpt echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de makkelijkste manier. Ik heb alleen zo'n hekel aan dat bijhouden en vooral in de zomer, dammiten op sommige plekken is mijn huid nogal gevoelig en dan wordt scheren echt vervelend.
OMGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
Maar Tombelle, dit lijkt me echt niets hoor:
[ afbeelding ]
Oh, misschien nog maar eens proberen danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Na het douchen op je natte huid baby olie smeren dat helpt echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Hmm straf geven is lastigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef Kally het volgende:
Oke ik ga even het vriendje van mijn zoon wat aandoen, wat een rotjong
Hij luistert niet pakt gewoon van alles en doet nu nog krassen maken op mijn vloer ook
Ik ga hem zo thuis afleveren en even duidelijk laten weten waaromquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm straf geven is lastigmaar kun je hem toch niet even op de gang zetten ofzo
Ja, duidelijke taalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga hem zo thuis afleveren en even duidelijk laten weten waarom
quote:
Je ligt om de 2 weken daar in je blote flamoesquote:
Niet om de 2 weken nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je ligt om de 2 weken daar in je blote flamoes
Je moet het toch laten groeien tot een halve centimeter?
Ja, max 1,5quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je ligt om de 2 weken daar in je blote flamoes
Je moet het toch laten groeien tot een halve centimeter?
Dat heb ik gelukkig niet. Ik sport veel en pak in de zomer de fiets. Wandel elke dag een uur met de hond. Komt goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, die viel af in sneltreinvaart en was daarnaa weer gedubbeldekkerd![]()
Ze deed het echt goed dat dieetMaar na een tijdje hing ze weer voor de bank, pc met zakken chips en andere lekkere dingen. Ze houdt ook niet echt van bewegen, pakt voor alles de auto dus dan heb je dat al snel.
Dagelijks.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet. Ik sport veel en pak in de zomer de fiets. Wandel elke dag een uur met de hond. Komt goed.
De mensen die ik ken, eten weer normaal, drinken gewoon bier en wijn, en zijn na 1,5 jaar nog steeds op streef![]()
En ik wil nooooit meer zo zijn. Tenzij ik een dikke buik krijg door een wondertje
Maar jullie zijn liefdie bezorgdheid
Kapotquote:
Shopze! Wat ga je kopen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:08 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik ga shoppen in het Eindje, later
Hahaha snel opruimenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kapotnu huis opruimen, rob komt vannacht thuis en in die 5 dagen heb ik echt een rotzooi gemaakt
Ik ga accessorize leeg plunderen.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ga accessorize leeg plunderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |