Haha ja dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow bah
Ik heb wel eens dat ik wakker wordt en denk dat mn droom echt was ofzo, en dan word ik helemaal sneu als ik erachter kom dat het niet zo is
Neequote:
Ja ik ook wel eensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow bah
Ik heb wel eens dat ik wakker wordt en denk dat mn droom echt was ofzo, en dan word ik helemaal sneu als ik erachter kom dat het niet zo is
Miauwi Hawaii.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de jackpot gewonnen en zit nu ergens op Maui
Mjah, dan kan je toch wel een berichtje sturen... ik vind het beetje sneu worden voor Zwabber nu...quote:
Ik droomde vannacht dat ik op een rij 10 hoog in een stadion zat met allemaal fijne voetballersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow bah
Zwabber was zijn Santa?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, dan kan je toch wel een berichtje sturen... ik vind het beetje sneu worden voor Zwabber nu...
Jup, en heeft flink zitten knutselenquote:
Met ontbloot bovenlijf zeker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik op een rij 10 hoog in een stadion zat met allemaal fijne voetballers, maar de enige die ik herkende was Daniel de Ridder
We weten het niet, even afwachten nogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, dan kan je toch wel een berichtje sturen... ik vind het beetje sneu worden voor Zwabber nu...
Santa?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik op een rij 10 hoog in een stadion zat met allemaal fijne voetballers, maar de enige die ik herkende was Daniel de Ridder
Leuke jongen. Qua persoonlijkheidquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met ontbloot bovenlijf zeker.Mijn zusje had ooit een sleutelhanger gekocht met zijn beeltenis erin.
Maar heeft iemand J. al gebeld dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, en heeft flink zitten knutselenMaar nu is het pakketje zoek (kan gebeuren) en JJH zou het uit laten zoeken, maar daarna niks meer vernomen.
Ik snap het niet helemaal?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, en heeft flink zitten knutselenMaar nu is het pakketje zoek (kan gebeuren) en JJH zou het uit laten zoeken, maar daarna niks meer vernomen.
Nee niet ontbloot lijfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met ontbloot bovenlijf zeker.Mijn zusje had ooit een sleutelhanger gekocht met zijn beeltenis erin.
Diverse mensen hebben hem gesmst/whatsappt. En hij was net dus ff online op feesboek. Als dat gaat dan ben je niet zo ziek dat je niet ff een sms kan beantwoordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar heeft iemand J. al gebeld dan?
Nou dat iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Diverse mensen hebben hem gesmst/whatsappt. En hij was net dus ff online op feesboek. Als dat gaat dan ben je niet zo ziek dat je niet ff een sms kan beantwoorden
Whatsappt doet het wel eens niet. Wie weet is z'n mobiel kaduukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Diverse mensen hebben hem gesmst/whatsappt. En hij was net dus ff online op feesboek. Als dat gaat dan ben je niet zo ziek dat je niet ff een sms kan beantwoorden
Zit ik net niet genoeg voor in de showbizzhoek. Ik hoop het niet voor hem. Hij voetbalt nu in Tel Aviv.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet ontbloot lijf
Ja wel een mooie jongenVriendje van Tatum toch?
Ja dat is iets minder, maar hoe groot is de kans dat je pakketje gevonden wordt, vaak is weg gewoon echt wegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou dat idd
En hij zat niet echt achter de TNT aan eigenlijk... Was meer chagrijnig dat wij zeiden dat ie misschien eens moest bellen
quote:
Nee, het wil ook nog wel eens gebeuren dat de postbode te lui is om een briefje te schrijven en dan ligt ie gewoon bij 1 van je buren of het postkantoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is iets minder, maar hoe groot is de kans dat je pakketje gevonden wordt, vaak is weg gewoon echt weg
Hij staat op de track&trace als zijnde afgeleverd, dat is het gekke... En TNT zeiden dat ze erachter aan gingen, als je dan af en toe belt doen ze vaak net iets beter hun bestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is iets minder, maar hoe groot is de kans dat je pakketje gevonden wordt, vaak is weg gewoon echt weg
Als je mobiel kaduuk is krijg je geen sms of whatsapp.quote:
Wist ik nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een aparte match, dat wel ja
Als het werkt helemaal mooi natuurlijk. Maar ik zie het echt niet matchen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een aparte match, dat wel ja
2 jaar al dacht ikquote:
Ja, bij mij ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het wil ook nog wel eens gebeuren dat de postbode te lui is om een briefje te schrijven en dan ligt ie gewoon bij 1 van je buren of het postkantoorIs mij ook al meermalen overkomen...
Dan nog, hij kan toch gewoon ff op FOK! wat posten? Alsof hij anders weleens 5 dagen niet online is en niks op z'n Twitter zetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je mobiel kaduuk is krijg je geen sms of whatsapp.
Geef me dat nummer, dan bel ik hem wel
OMGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook![]()
Ik had al geklaagd bij het bedrijf en het bedrijf had geklaagd bij TNT en de postcode kwam bij mij verhaal halen"Ja, wat..ik heb het toch afgeleverd!"
Ja, bij de buren dus, eikel.
Ik wil hem best bellen heurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog, hij kan toch gewoon ff op FOK! wat posten? Alsof hij anders weleens 5 dagen niet online is en niks op z'n Twitter zet
Nieuwe penvriendin erbij, maar dan anders.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG![]()
Mijn postbode heeft wel 20 keer sorry gezegd
En schaamde zich kapot
En daarna gingen we heel vaak kletsen als ze weer een pakje voor me had
![]()
Als ik iets krijg wat voor de buren bestemd is breng ik het meteen langs, maar J. is niet zo vaak thuis natuurlijk...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook![]()
Ik had al geklaagd bij het bedrijf en het bedrijf had geklaagd bij TNT en de postcode kwam bij mij verhaal halen"Ja, wat..ik heb het toch afgeleverd!"
Ja, bij de buren dus, eikel.
Nee, maar ik ging alleen als het in Tilburg zou zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef tombolafan het volgende:
Pisces, heb je gezien dat er nieuws is over de NSF-kaartjes?
Oh dat is wel tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG![]()
Mijn postbode heeft wel 20 keer sorry gezegd
En schaamde zich kapot
En daarna gingen we heel vaak kletsen als ze weer een pakje voor me had
![]()
Mooien stat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ging alleen als het in Tilburg zou zijn
Veel te ver weg nu
Nee maar ik heb sowieso zijn nummer niet. En als z'n tel dus kapot is (jouw woorden) dan heeft bellen ook weinig nutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil hem best bellen heur, maar waarom doet niemand dat die persoonlijk het nummer van hem gekregen heeft? Zijn we nou allemaal ineens autist geworden
Scherpquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb sowieso zijn nummer niet. En als z'n tel dus kapot is (jouw woorden) dan heeft bellen ook weinig nut
Als de telefoon niet kapot is kun je vragen waarom hij niet even op de sms/'whatsapp gereageerd heeftquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb sowieso zijn nummer niet. En als z'n tel dus kapot is (jouw woorden) dan heeft bellen ook weinig nut
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb z'n nummer niet, dus ik doe helemaal NIETSquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als de telefoon niet kapot is kun je vragen waarom hij niet even op de sms/'whatsapp gereageerd heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |