Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar het zal wel goed gaan allemaal als zij zich goed voelt
Werd ik ookquote:
Ja, iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voeltquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is goed dat dat gewicht eraf gaat, als ze zo in de rode cijfers van BMI zit, maar deze manier is wel extreem.
Maar het zal wel goed gaan allemaal als zij zich goed voelt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij ook het best. 3 maal daags, gezonde tussendoortjes en genoeg bewegen. Al mag ik wel wat meer bewegen![]()
Ik heb ook een keer zo'n repen-shaken-dieet gedaan, ik vond het niet te pruimen en op een gegeven moment was ik zo gefrustreerd dat ik in één keer 4 repen opat800 kc
en ik zat nog niet vol
Oh mooi zo!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt
[..]Oeps
Ik fiets nu veel meer nu en mijn auto overleden is en ik aan de andere kant van Zwolle werk
Het klopt beiden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je lacht me uit, mijn hart wat doe je?
Je Ladaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt
[..]Oeps
Ik fiets nu veel meer nu en mijn auto overleden is en ik aan de andere kant van Zwolle werk
Ik las het ook netquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-ding-flof-bips.html
Ik had hem een paar dagen terug op het nieuws gezien, ik vind hem wel leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-ding-flof-bips.html
Al die andere opties vind ik leuker eigenlijk![]()
Klopt ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had hem een paar dagen terug op het nieuws gezien, ik vind hem wel leuk
Al klinkt die oude grappiger
Nope.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Had iemand van de WhatsApperts nog wat van JJH gehoord gister?
quote:
Jaquote:
Ik had inderdaad gehoord dat ze een nieuwe gingen bedenkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had hem een paar dagen terug op het nieuws gezien, ik vind hem wel leuk
Al klinkt die oude grappiger
Fles in je bips?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
cd, gsm of fles in bips
Hoe kom je erop
Werd je dan niet heel verdrietig toen je erachter kwam dat het niet zo was?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaIk droomde vannacht dat ik een nieuwe had
Die je had laten zien?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaIk droomde vannacht dat ik een nieuwe had
Die kan ik beter onthouden dan deze denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
cd, gsm of fles in bips
Hoe kom je erop
Nee, want het ging in het tweede deel van m'n droom al misquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Werd je dan niet heel verdrietig toen je erachter kwam dat het niet zo was?
Dat heb ik altijd
Nee, een zwartequote:
En je moest duwen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want het ging in het tweede deel van m'n droom al mistoen was ie al weg en wist ik dat ik droomde
![]()
[..]
Nee, een zwarte
Hij was net heel kort online op Feesboek...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de jackpot gewonnen en zit nu ergens op Maui
Ow bahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want het ging in het tweede deel van m'n droom al mistoen was ie al weg en wist ik dat ik droomde
![]()
Misschien is hij ziekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij was net heel kort online op Feesboek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |