Haha ja dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow bah
Ik heb wel eens dat ik wakker wordt en denk dat mn droom echt was ofzo, en dan word ik helemaal sneu als ik erachter kom dat het niet zo is
Neequote:
Ja ik ook wel eensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow bah
Ik heb wel eens dat ik wakker wordt en denk dat mn droom echt was ofzo, en dan word ik helemaal sneu als ik erachter kom dat het niet zo is
Miauwi Hawaii.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de jackpot gewonnen en zit nu ergens op Maui
Mjah, dan kan je toch wel een berichtje sturen... ik vind het beetje sneu worden voor Zwabber nu...quote:
Ik droomde vannacht dat ik op een rij 10 hoog in een stadion zat met allemaal fijne voetballersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow bah
Zwabber was zijn Santa?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, dan kan je toch wel een berichtje sturen... ik vind het beetje sneu worden voor Zwabber nu...
Jup, en heeft flink zitten knutselenquote:
Met ontbloot bovenlijf zeker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik op een rij 10 hoog in een stadion zat met allemaal fijne voetballers, maar de enige die ik herkende was Daniel de Ridder
We weten het niet, even afwachten nogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, dan kan je toch wel een berichtje sturen... ik vind het beetje sneu worden voor Zwabber nu...
Santa?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik op een rij 10 hoog in een stadion zat met allemaal fijne voetballers, maar de enige die ik herkende was Daniel de Ridder
Leuke jongen. Qua persoonlijkheidquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met ontbloot bovenlijf zeker.Mijn zusje had ooit een sleutelhanger gekocht met zijn beeltenis erin.
Maar heeft iemand J. al gebeld dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, en heeft flink zitten knutselenMaar nu is het pakketje zoek (kan gebeuren) en JJH zou het uit laten zoeken, maar daarna niks meer vernomen.
Ik snap het niet helemaal?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, en heeft flink zitten knutselenMaar nu is het pakketje zoek (kan gebeuren) en JJH zou het uit laten zoeken, maar daarna niks meer vernomen.
Nee niet ontbloot lijfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met ontbloot bovenlijf zeker.Mijn zusje had ooit een sleutelhanger gekocht met zijn beeltenis erin.
Diverse mensen hebben hem gesmst/whatsappt. En hij was net dus ff online op feesboek. Als dat gaat dan ben je niet zo ziek dat je niet ff een sms kan beantwoordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar heeft iemand J. al gebeld dan?
Nou dat iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Diverse mensen hebben hem gesmst/whatsappt. En hij was net dus ff online op feesboek. Als dat gaat dan ben je niet zo ziek dat je niet ff een sms kan beantwoorden
Whatsappt doet het wel eens niet. Wie weet is z'n mobiel kaduukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Diverse mensen hebben hem gesmst/whatsappt. En hij was net dus ff online op feesboek. Als dat gaat dan ben je niet zo ziek dat je niet ff een sms kan beantwoorden
Zit ik net niet genoeg voor in de showbizzhoek. Ik hoop het niet voor hem. Hij voetbalt nu in Tel Aviv.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet ontbloot lijf
Ja wel een mooie jongenVriendje van Tatum toch?
Ja dat is iets minder, maar hoe groot is de kans dat je pakketje gevonden wordt, vaak is weg gewoon echt wegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou dat idd
En hij zat niet echt achter de TNT aan eigenlijk... Was meer chagrijnig dat wij zeiden dat ie misschien eens moest bellen
quote:
Nee, het wil ook nog wel eens gebeuren dat de postbode te lui is om een briefje te schrijven en dan ligt ie gewoon bij 1 van je buren of het postkantoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is iets minder, maar hoe groot is de kans dat je pakketje gevonden wordt, vaak is weg gewoon echt weg
Hij staat op de track&trace als zijnde afgeleverd, dat is het gekke... En TNT zeiden dat ze erachter aan gingen, als je dan af en toe belt doen ze vaak net iets beter hun bestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is iets minder, maar hoe groot is de kans dat je pakketje gevonden wordt, vaak is weg gewoon echt weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |