Ja, max 1,5quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je ligt om de 2 weken daar in je blote flamoes
Je moet het toch laten groeien tot een halve centimeter?
Dat heb ik gelukkig niet. Ik sport veel en pak in de zomer de fiets. Wandel elke dag een uur met de hond. Komt goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, die viel af in sneltreinvaart en was daarnaa weer gedubbeldekkerd![]()
Ze deed het echt goed dat dieetMaar na een tijdje hing ze weer voor de bank, pc met zakken chips en andere lekkere dingen. Ze houdt ook niet echt van bewegen, pakt voor alles de auto dus dan heb je dat al snel.
Dagelijks.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet. Ik sport veel en pak in de zomer de fiets. Wandel elke dag een uur met de hond. Komt goed.
De mensen die ik ken, eten weer normaal, drinken gewoon bier en wijn, en zijn na 1,5 jaar nog steeds op streef![]()
En ik wil nooooit meer zo zijn. Tenzij ik een dikke buik krijg door een wondertje
Maar jullie zijn liefdie bezorgdheid
Kapotquote:
Shopze! Wat ga je kopen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:08 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik ga shoppen in het Eindje, later
Hahaha snel opruimenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kapotnu huis opruimen, rob komt vannacht thuis en in die 5 dagen heb ik echt een rotzooi gemaakt
Ik ga accessorize leeg plunderen.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ga accessorize leeg plunderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |