Ach ja, authentiek ben je welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja originaliteit is niet m'n sterkste kant
Ja, ja dat zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag je msnberichtje net pas, ik had de laptop aan laten staan,
Baby-olie schijnt te helpenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een keer uren rondgelopen met een klomp was aan mijn kuitIk durfde niet meer
Ik vind het niksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een keer uren rondgelopen met een klomp was aan mijn kuitIk durfde niet meer
Wodka is beter om de pijn te verzachten denk ik. Gewoon een paar ijsklontjes en downen die handelquote:
Ja, dat is wel de makkelijkste manier. Ik heb alleen zo'n hekel aan dat bijhouden en vooral in de zomer, dammitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het niks
1 x geprobeerd en nah ik hou het wel op scheren
Uhuquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef Bellatrix het volgende:
Het gaat weer over die Brazilian wax?
Om de wax los te weken bedoel ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wodka is beter om de pijn te verzachten denk ik. Gewoon een paar ijsklontjes en downen die handel
Dat heb ik ook jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de makkelijkste manier. Ik heb alleen zo'n hekel aan dat bijhouden en vooral in de zomer, dammiten op sommige plekken is mijn huid nogal gevoelig en dan wordt scheren echt vervelend.
Ik vind het een uitkomst, zo pijn doet het niet eens.quote:
Jij waxt? Jij waxt al? Brazilian?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het een uitkomst, zo pijn doet het niet eens.
Na het douchen op je natte huid baby olie smeren dat helpt echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de makkelijkste manier. Ik heb alleen zo'n hekel aan dat bijhouden en vooral in de zomer, dammiten op sommige plekken is mijn huid nogal gevoelig en dan wordt scheren echt vervelend.
OMGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
Maar Tombelle, dit lijkt me echt niets hoor:
[ afbeelding ]
Oh, misschien nog maar eens proberen danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Na het douchen op je natte huid baby olie smeren dat helpt echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Hmm straf geven is lastigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef Kally het volgende:
Oke ik ga even het vriendje van mijn zoon wat aandoen, wat een rotjong
Hij luistert niet pakt gewoon van alles en doet nu nog krassen maken op mijn vloer ook
Ik ga hem zo thuis afleveren en even duidelijk laten weten waaromquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm straf geven is lastigmaar kun je hem toch niet even op de gang zetten ofzo
Ja, duidelijke taalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga hem zo thuis afleveren en even duidelijk laten weten waarom
quote:
Je ligt om de 2 weken daar in je blote flamoesquote:
Niet om de 2 weken nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je ligt om de 2 weken daar in je blote flamoes
Je moet het toch laten groeien tot een halve centimeter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |