Hai Mauwtje!quote:
Je lacht me uit, mijn hart wat doe je?quote:
Heb jij kinderen trouwens?quote:
Overdag gaat het redelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Mauwtje!Voel jij je al wat beter?
Oppaskindjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb jij kinderen trouwens?Ik dacht dat jij nog heel jong was
quote:
Niemand gaat dood van een beetje digitale rookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, wat?! In bijzijn van kleine kindjes zoals jacobus mag er niet gerookt worden
Mijn cavia is daaraan overleden jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niemand gaat dood van een beetje digitale rook
Sjeuquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
Pisces29?????
Ik ben net weer gaan wegen
En ik ben in 2 weekjes 3,2 kilo afgevallen, en dat met oliebollen en andere lekkere hapjes!
Ben nu 11,9 kilo kwijt
Haha jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee, leuk
Grappig is dat, hoe je je een beeld kunt vormen op eigenlijk niets
En dan verbaasd zijn als dat beeld niet klopt
Wat goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
Pisces29?????
En ik ben in 2 weekjes 3,2 kilo afgevallen, en dat met oliebollen en andere lekkere hapjes!
Ben nu 11,9 kilo kwijt
Oh goedzo C_Aquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
Pisces29?????
Ben nu 11,9 kilo kwijt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn cavia is daaraan overleden jaDus geen grapjes
In 8 wekenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja veel heEN dat in 8 weekjes
[..]
dank je wel
Is Pisces29 als geweest hier???
quote:
Het topic is net 10 seconden openquote:
Ja maar jij bent altijd zo bezorgd en geintresseerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Het topic is net 10 seconden open
Tot danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef jacobussss het volgende:
neemaar ik kom terug na 290 reacties of so
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Mijn collega is zelfs 16,5 kilo kwijt in 8 weken
Nou ik heb verschillende maten hier in huisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, snap ikHeb je al een nieuwe outfit?
Knap hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja veel heEN dat in 8 weekjes
[..]
dank je wel
Is Pisces29 als geweest hier???
Cambridgedieetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat doen jullie als ik vragen mag?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent altijd zo bezorgd en geintresseerdEn dat waardeer ik, dus ik moest het ook even aan jou kwijt
Ja doe ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Knap hoor
Maar wel goed voor jezelf zorgen he
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CambridgedieetWat HenkJan Smits ook doet/heeft gedaan
Niet zo heel erg bekend.... Maar de eerste week super moeilijk... maar daar moet je doorheen zetten. Daarna word het makkelijk, en krijg je meer energie enzo
Okequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja doe ik![]()
Ik krijg ook intensieve begeleiding enzo.... en het is medisch goed gekeurd in de medische wereldEn krijg alle vitamine en mineralen binnen, dus komt helemaal goed
Piscesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer staat die zak chili-chips op je te wachten C_A?Is dat bij een eindstreep?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Mijn collega is zelfs 16,5 kilo kwijt in 8 weken
Ik denk in februariquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer staat die zak chili-chips op je te wachten C_A?Is dat bij een eindstreep?
10 kilo zwaarder dan ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
maar die was dan vast echt veel te zwaar!
Als je daarna maar oplet op wat je eet, dat is het belangrijkste denk ik. Ik had verteld over mijn dubbeldekkervriendin hèquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja doe ik![]()
Ik krijg ook intensieve begeleiding enzo.... en het is medisch goed gekeurd in de medische wereldEn krijg alle vitamine en mineralen binnen, dus komt helemaal goed
Had ze het gister zelf overquote:
De eerste 2 weken, 2 liter water per dag. En 3 Shakes verdeeeld over de dag. Geen extra vitamine pillen etc. Alleen die 3 shakes. (of 3 shakes en 1 soep, of pap, shake en soep, mag je zelf indelen) Na 4 dagen ga je in ketose, dat betekend dat je geen honger meer hebt, en actiever word. Je lichaam wil verbranden. Eerste week, is echt moeilijk... maar je moet je er doorheen zetten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordKun je me beknopt vertellen hoe het werkt?
![]()
En echt nogmaals, super goed
geloof het of niet, ik zat in het rode vlak van de bmiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:03 schreef pgrferrari het volgende:
Maar wrm wil je eigenlijk afvallen c_a?
Oh ik hoop hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Had iemand van de WhatsApperts nog wat van JJH gehoord gister?
ja maar je gaat natuurlijk afbouwen en weer opbouwenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je daarna maar oplet op wat je eet, dat is het belangrijkste denk ik. Ik had verteld over mijn dubbeldekkervriendin hè
Oh nee, dan weet ik wel genoegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De eerste 2 weken, 2 liter water per dag. En 3 Shakes verdeeeld over de dag. Geen extra vitamine pillen etc. Alleen die 3 shakes. (of 3 shakes en 1 soep, of pap, shake en soep, mag je zelf indelen) Na 4 dagen ga je in ketose, dat betekend dat je geen honger meer hebt, en actiever word. Je lichaam wil verbranden. Eerste week, is echt moeilijk... maar je moet je er doorheen zetten.
Na 2 weken mag je 1 shake/soep/pap vervangen door een reep, iets meer calorien.
Na 3-6 weken moet je een eetweek doen. Je neemt de 3 produkten, maar je neemt ook nog een extra maaltijd erbij (waar weinig koolhydraten inzit). Dat zorgt ervoor dat je lichaam niet lui word, en dat je maag weer wat gaat uitzetten, waardoor je na de eetweek, weer flink af gaat vallen
Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel.... ik moet nu even een shake klaar geaan maken en dan ga ik richting de sportschool
Succes!quote:
Ja, dat weet ik wel maar je moet blijvend je eetpatroon veranderen en blijven sporten. Dat deed zij niet meer na haar streefgewicht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar je gaat natuurlijk afbouwen en weer opbouwen![]()
En dit allemaal inclusief begeleiding
Jezus, das toch gewoon uithongerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De eerste 2 weken, 2 liter water per dag. En 3 Shakes verdeeeld over de dag. Geen extra vitamine pillen etc. Alleen die 3 shakes. (of 3 shakes en 1 soep, of pap, shake en soep, mag je zelf indelen) Na 4 dagen ga je in ketose, dat betekend dat je geen honger meer hebt, en actiever word. Je lichaam wil verbranden. Eerste week, is echt moeilijk... maar je moet je er doorheen zetten.
Na 2 weken mag je 1 shake/soep/pap vervangen door een reep, iets meer calorien.
Na 3-6 weken moet je een eetweek doen. Je neemt de 3 produkten, maar je neemt ook nog een extra maaltijd erbij (waar weinig koolhydraten inzit). Dat zorgt ervoor dat je lichaam niet lui word, en dat je maag weer wat gaat uitzetten, waardoor je na de eetweek, weer flink af gaat vallen
Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel.... ik moet nu even een shake klaar geaan maken en dan ga ik richting de sportschool
Ik vind het ook eng, maar mensen willen kennelijk niet meer 'gewoon' eten en sporten, alles moet snel-snel-snelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jezus, das toch gewoon uithongeren![]()
Die was zeker in no time weer een dubbeldekker?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel maar je moet blijvend je eetpatroon veranderen en blijven sporten. Dat deed zij niet meer na haar streefgewicht.
Das vaak het gevaar denk ik, mensen zoeken hun heil in dat soort methodes en veranderen hun eetpatroon of levensstijl verder niet. Dus zodra ze streefgewicht hebben weer dagelijks vette hap en nooit es sporten... En dan vliegt het er zo weer aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel maar je moet blijvend je eetpatroon veranderen en blijven sporten. Dat deed zij niet meer na haar streefgewicht.
Ja, die viel af in sneltreinvaart en was daarnaa weer gedubbeldekkerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die was zeker in no time weer een dubbeldekker?
Ja, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das vaak het gevaar denk ik, mensen zoeken hun heil in dat soort methodes en veranderen hun eetpatroon of levensstijl verder niet. Dus zodra ze streefgewicht hebben weer dagelijks vette hap en nooit es sporten... En dan vliegt het er zo weer aan.
Maar knap dat je het kan C_AMaar ik vind het persoonlijk maar 'eng' klinken met zooo weinig eten
Cliché genoeg zijn dat vaak altijd wel de mensen met zwaar overgewichtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ze houdt ook niet echt van bewegen, pakt voor alles de auto dus dan heb je dat al snel.
Zij is wel heel erg lui hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cliché genoeg zijn dat vaak altijd wel de mensen met zwaar overgewicht
Daarom houd ik het wel bij gewoon eten waardoor ik gemiddeld een halve kilo per week afvalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook eng, maar mensen willen kennelijk niet meer 'gewoon' eten en sporten, alles moet snel-snel-snel
Het is goed dat dat gewicht eraf gaat, als ze zo in de rode cijfers van BMI zit, maar deze manier is wel extreem.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik vind het persoonlijk maar 'eng' klinken met zooo weinig eten
Dat werkt bij mij ook het best. 3 maal daags, gezonde tussendoortjes en genoeg bewegen. Al mag ik wel wat meer bewegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom houd ik het wel bij gewoon eten waardoor ik gemiddeld een halve kilo per week afvalNatuurlijk wil ik wel sneller, maar dat is voor mij een garantie tot jojo-en
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar het zal wel goed gaan allemaal als zij zich goed voelt
Werd ik ookquote:
Ja, iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voeltquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is goed dat dat gewicht eraf gaat, als ze zo in de rode cijfers van BMI zit, maar deze manier is wel extreem.
Maar het zal wel goed gaan allemaal als zij zich goed voelt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij ook het best. 3 maal daags, gezonde tussendoortjes en genoeg bewegen. Al mag ik wel wat meer bewegen![]()
Ik heb ook een keer zo'n repen-shaken-dieet gedaan, ik vond het niet te pruimen en op een gegeven moment was ik zo gefrustreerd dat ik in één keer 4 repen opat800 kc
en ik zat nog niet vol
Oh mooi zo!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt
[..]Oeps
Ik fiets nu veel meer nu en mijn auto overleden is en ik aan de andere kant van Zwolle werk
Het klopt beiden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je lacht me uit, mijn hart wat doe je?
Je Ladaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt
[..]Oeps
Ik fiets nu veel meer nu en mijn auto overleden is en ik aan de andere kant van Zwolle werk
Ik las het ook netquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-ding-flof-bips.html
Ik had hem een paar dagen terug op het nieuws gezien, ik vind hem wel leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-ding-flof-bips.html
Al die andere opties vind ik leuker eigenlijk![]()
Klopt ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had hem een paar dagen terug op het nieuws gezien, ik vind hem wel leuk
Al klinkt die oude grappiger
Nope.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Had iemand van de WhatsApperts nog wat van JJH gehoord gister?
quote:
Jaquote:
Ik had inderdaad gehoord dat ze een nieuwe gingen bedenkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had hem een paar dagen terug op het nieuws gezien, ik vind hem wel leuk
Al klinkt die oude grappiger
Fles in je bips?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
cd, gsm of fles in bips
Hoe kom je erop
Werd je dan niet heel verdrietig toen je erachter kwam dat het niet zo was?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaIk droomde vannacht dat ik een nieuwe had
Die je had laten zien?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaIk droomde vannacht dat ik een nieuwe had
Die kan ik beter onthouden dan deze denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
cd, gsm of fles in bips
Hoe kom je erop
Nee, want het ging in het tweede deel van m'n droom al misquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Werd je dan niet heel verdrietig toen je erachter kwam dat het niet zo was?
Dat heb ik altijd
Nee, een zwartequote:
En je moest duwen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want het ging in het tweede deel van m'n droom al mistoen was ie al weg en wist ik dat ik droomde
![]()
[..]
Nee, een zwarte
Hij was net heel kort online op Feesboek...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de jackpot gewonnen en zit nu ergens op Maui
Ow bahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want het ging in het tweede deel van m'n droom al mistoen was ie al weg en wist ik dat ik droomde
![]()
Misschien is hij ziekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij was net heel kort online op Feesboek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |