Mooi zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:04 schreef omearos het volgende:
[..]
het is vooral een goede stok achter de deur, er wordt ineens gecontroleerd of je wel traint.
En daarnaast krijg je goede tips om je looptechniek te verbeteren
Ja wel gestuurd niks gehoordquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Kal, jij nog wat van JJH gehoord, of had je niet gewhatsapped?
Nog even en we horen ook niets meer van jou.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Kal, jij nog wat van JJH gehoord, of had je niet gewhatsapped?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nog even en we horen ook niets meer van jou.
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nog even en we horen ook niets meer van jou.
vriendjes van mijn zoon wel ja, wat een kutkindquote:
Samen schommelen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Na school heb ik met LL bij de schommel afgesproken. Hij gaat ERAAN!
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Samen schommelen?
Ik denk dat Ll wel van jou wint eigenlijk
Heb jij het van de Wiki of van Dutchcharts, als het dan laatste is ga je faaaaaaaaaaalenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Na school heb ik met LL bij de schommel afgesproken. Hij gaat ERAAN!
wikiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij het van de Wiki of van Dutchcharts, als het dan laatste is ga je faaaaaaaaaaalen
Onderschat mijn schommelkunsten niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Samen schommelen?
Ik denk dat Ll wel van jou wint eigenlijk
Maar met meer gewicht (sorry Llquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onderschat mijn schommelkunsten niet.
Dat is niet sorry naar Ll, Bart weegt 3 kilo ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar met meer gewicht (sorry Ll) kom je hoger
vanochtend was het nog een leuk ventje..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:53 schreef Kally het volgende:
[..]
vriendjes van mijn zoon wel ja, wat een kutkind
Ja toen nog wel ja, maar nu maak ik hem echt meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vanochtend was het nog een leuk ventje..
wut?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet sorry naar Ll, Bart weegt 3 kilo ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |