wat is whatsapp?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als de telefoon niet kapot is kun je vragen waarom hij niet even op de sms/'whatsapp gereageerd heeft
You go gurrrrrlquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef omearos het volgende:
hoi!
Ik ben een paar jaar terug 20kg afgevallen, kreeg toen een vriendje die al dat gezonde gedoe en sporten maar niks vond, en heb bijna alle 20kg weer terughij dumpte me afgelopen voorjaar voor een ander, en ik zit nu motivatie te sprokkelen om weer gezond te gaan doen. Heb me al ingeschreven voor een hardloopgroep, ik liep toen ook 5km-wedstrijden en dat wil ik weer gaan doen
Verder nu eerst maar eens beter worden en dan ook op mijn voedsel weer gaan letten.
Of een telefoon van je werk waar je niets op mag installerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet nou dat jij een telefoon hebt die ouder is dan 2 jaar.
Stomme vriendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef omearos het volgende:
hoi!
Ik ben een paar jaar terug 20kg afgevallen, kreeg toen een vriendje die al dat gezonde gedoe en sporten maar niks vond, en heb bijna alle 20kg weer terughij dumpte me afgelopen voorjaar voor een ander, en ik zit nu motivatie te sprokkelen om weer gezond te gaan doen. Heb me al ingeschreven voor een hardloopgroep, ik liep toen ook 5km-wedstrijden en dat wil ik weer gaan doen
Verder nu eerst maar eens beter worden en dan ook op mijn voedsel weer gaan letten.
En over pakketjes. Ik had een zooi boeken laten opsturen, half november ofzo, kwam maar niet aan en had ook geen code (paste nog net door de brievenbus) Afzender diende een klacht in en kreeg uiteindelijk bericht dat ze het niet konden vinden en excuses. Maar diezelfde dag lag het pakket ineens bij de afzender in de busDie heeft het opnieuw gepost en 2 dagen later had ik mijn pakket
Heb het ff opgezocht, de boeken hebben er een maand en 1 dag over gedaan
ook maar net, kreeg hem in december 2008quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet nou dat jij een telefoon hebt die ouder is dan 2 jaar.
ik snap dat het moet staan voor what's up, maar dan weet ik nog niet wat het is. Ik gok een app voor je foon die weer anders werkt dan sms.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Tombo, die kattenalsof er een huilende kleuterklas in de tuin staat
Ja dat was waar je laatst over verteld hebt toch, toen we het met Miauw daarover hadden net voor kerstquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef omearos het volgende:
Heb me al ingeschreven voor een hardloopgroep, ik liep toen ook 5km-wedstrijden en dat wil ik weer gaan doenVerder nu eerst maar eens beter worden en dan ook op mijn voedsel weer gaan letten.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Tombo, die kattenalsof er een huilende kleuterklas in de tuin staat
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelukkig las ik niet per ongeluk rukker.
Altijd leuk je te zien hier.
Dank jequote:
Nu heb ik een schat van een vriend. Hij ziet me liever niet te dun, maar komt wel met praktische tips en aanwijzingen en wil ook echt helpen. Gelukkig is hij niet zo'n bourgondier als mijn ex, dat scheelt natuurlijk ook een hoop.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stomme vriendMaar je hebt nu weer een wel leuke vriend toch?
Gelukkigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:58 schreef omearos het volgende:
[..]![]()
blijheid!
[..]
Dank je
[..]
Nu heb ik een schat van een vriend. Hij ziet me liever niet te dun, maar komt wel met praktische tips en aanwijzingen en wil ook echt helpen. Gelukkig is hij niet zo'n bourgondier als mijn ex, dat scheelt natuurlijk ook een hoop.
Het begint morgen, maar heb gezegd dat ik dat met uitzieken te riskant vind, dus dat ik dinsdag aanhaak in de groep. Dat was gelukkig mogelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat was waar je laatst over verteld hebt toch, toen we het met Miauw daarover hadden net voor kerst
Goed dat je weer wilt beginnen
Oeh leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef omearos het volgende:
[..]
Het begint morgen, maar heb gezegd dat ik dat met uitzieken te riskant vind, dus dat ik dinsdag aanhaak in de groep. Dat was gelukkig mogelijkdus vanaf dinsdag 3x per week onder begeleiding hardlopen, weer een start maken en dan zelf verder
Oh en zo'n groep is een extra motivatie, of niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef omearos het volgende:
[..]
Het begint morgen, maar heb gezegd dat ik dat met uitzieken te riskant vind, dus dat ik dinsdag aanhaak in de groep. Dat was gelukkig mogelijkdus vanaf dinsdag 3x per week onder begeleiding hardlopen, weer een start maken en dan zelf verder
het is vooral een goede stok achter de deur, er wordt ineens gecontroleerd of je wel traint.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en zo'n groep is een extra motivatie, of niet?
Mooi zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:04 schreef omearos het volgende:
[..]
het is vooral een goede stok achter de deur, er wordt ineens gecontroleerd of je wel traint.
En daarnaast krijg je goede tips om je looptechniek te verbeteren
Ja wel gestuurd niks gehoordquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Kal, jij nog wat van JJH gehoord, of had je niet gewhatsapped?
Nog even en we horen ook niets meer van jou.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Kal, jij nog wat van JJH gehoord, of had je niet gewhatsapped?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nog even en we horen ook niets meer van jou.
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nog even en we horen ook niets meer van jou.
vriendjes van mijn zoon wel ja, wat een kutkindquote:
Samen schommelen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Na school heb ik met LL bij de schommel afgesproken. Hij gaat ERAAN!
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Samen schommelen?
Ik denk dat Ll wel van jou wint eigenlijk
Heb jij het van de Wiki of van Dutchcharts, als het dan laatste is ga je faaaaaaaaaaalenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Na school heb ik met LL bij de schommel afgesproken. Hij gaat ERAAN!
wikiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij het van de Wiki of van Dutchcharts, als het dan laatste is ga je faaaaaaaaaaalen
Onderschat mijn schommelkunsten niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Samen schommelen?
Ik denk dat Ll wel van jou wint eigenlijk
Maar met meer gewicht (sorry Llquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onderschat mijn schommelkunsten niet.
Dat is niet sorry naar Ll, Bart weegt 3 kilo ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar met meer gewicht (sorry Ll) kom je hoger
vanochtend was het nog een leuk ventje..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:53 schreef Kally het volgende:
[..]
vriendjes van mijn zoon wel ja, wat een kutkind
Ja toen nog wel ja, maar nu maak ik hem echt meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vanochtend was het nog een leuk ventje..
wut?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet sorry naar Ll, Bart weegt 3 kilo ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |