Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Sweetiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
Gaat het nou nog steeds over snert?
meneer taart gaat dit weekend zelf ook maken, ook zo'n enorme panquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
zal ik een bakje aan Marijke meegeven
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet? Nou ben je boos, Pluk een Roos ....
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet boos, maar het gaat weer wat minder.
maak jij er eens pannenkokene van??quote:
Okéquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dan moeten we de TT laten aanpassen
Hee, hoest?quote:
Ik hoest nog steeds, en heb nu een beetje last van mijn buik, dus zal wel wat verkeerd gegeten of gedronken hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, hoest?
En met je internet?
giertjequote:
Hmmm hier op de zaak en thuis (Ziggo) geen last gehad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En internet doet het nu weer even, vanochtend wel weer eruit geknald, maar dat schijnt een landelijk probleem te zijn, begreep ik.
snert pannenkoeken?!?!quote:
lekker he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
meneer taart gaat dit weekend zelf ook maken, ook zo'n enorme pan![]()
maar lief aangeboden, ik heb er nu al zin in
KPN jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm hier op de zaak en thuis (Ziggo) geen last gehad.
Alleeen KPN oid
Nieuwe combinatiequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk, ammaal poplootes! Geeel, bluin, olanje, blaaaaaaauw..tellen! Eén, twee, zes. negen, tien!
Thijs gaat kleurenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk, ammaal poplootes! Geeel, bluin, olanje, blaaaaaaauw..tellen! Eén, twee, zes. negen, tien!
Anale potlodenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
welk pannekoekeneethuis in welke duinenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
KPN ja.
[..]
Nieuwe combinatie.
Maar anders gaan we theedrinken bij het pannenkoekenrestaurant bij de duinen hier, daar hebben ze wel meer vage pannenkoekcombinaties.
Ja, of je hebt gewoon griepquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoest nog steeds, en heb nu een beetje last van mijn buik, dus zal wel wat verkeerd gegeten of gedronken hebben.
En internet doet het nu weer even, vanochtend wel weer eruit geknald, maar dat schijnt een landelijk probleem te zijn, begreep ik.
En hoe is het met jou dan?.
kijk de volgorde gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
Heeeeeerlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker he?en het is relatief best wel goedkoop
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoest me nog steeds te pletter, maar verder gaat het hier okee, met Thijs ook
Fijn om te horen dat het beter gaat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of je hebt gewoon griep![]()
Hmm..dus je kunt wel een beetje werken?
Ik hoest me nog steeds te pletter, maar verder gaat het hier okee, met Thijs ook
hmhm, en na tien komt weer negen, want dan weet hij het niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijk de volgorde gaat de goede kant op
De Duinrand bij de Zandvoortse duinenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welk pannekoekeneethuis in welke duinen
Denk het niet, maar houd het in de gaten. Ik heb wel het idee dat de hoest begint los te komen, dus om meteen de huisarts te bellen om maandagochtend daar weer te zitten, lijkt me wat voorbarigquote:
Ja hoor, en anders verzin ik wel wat waar ik geen internet voor nodig hebquote:Hmm..dus je kunt wel een beetje werken?
Beterschap voor het laatste restje ziekzijnquote:Ik hoest me nog steeds te pletter, maar verder gaat het hier okee, met Thijs ook
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm hier op de zaak en thuis (Ziggo) geen last gehad.
Alleeen KPN oid
hahaha vind dit al knapquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, en na tien komt weer negen, want dan weet hij het niet meer![]()
behalve twintig, soms.
dus bijna de oudequote:
Ja, eindelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het beter gaat.
Hmmm ken ik niet, ik ken de zuidelijkere kuststrook beter (Hoek van Holland - Noordwijk)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Duinrand bij de Zandvoortse duinen.
jaa lekker invriezen en huppaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HeeeeeerlijkEn je kunt er na het maken zo fijn nog heel vaak van eten
quote:
hier in de duinen hebben ze ook een pannenkoekenhuisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
KPN ja.
[..]
Nieuwe combinatie.
Maar anders gaan we theedrinken bij het pannenkoekenrestaurant bij de duinen hier, daar hebben ze wel meer vage pannenkoekcombinaties.
Goed hoor ik ben niet ziek gelukkig. En het is vrijdag dus bijna weekendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus bijna de oude
[..]
Ja, eindelijk![]()
Hoe gaat het eigenlijk met jou, snoet?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij kan alles t/m tien, maar hij heeft daar nooit echt zin in, dus dan slaat hij maar heel veel over
![]()
Gister vroeg ik: hoeveel ogen heb jij? Hij: Eén......negen!
Noordwijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm ken ik niet, ik ken de zuidelijkere kuststrook beter (Hoek van Holland - Noordwijk)
Dit is hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm ken ik niet, ik ken de zuidelijkere kuststrook beter (Hoek van Holland - Noordwijk)
Wat is het toch een heerlijk kindquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij kan alles t/m tien, maar hij heeft daar nooit echt zin in, dus dan slaat hij maar heel veel over
![]()
Muck kan zelf heel goed pannenkoeken bakken hoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef Toekito het volgende:
Pannekoeken![]()
Wie belt muck met het recept?
succes vanavond dan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:43 schreef Koen66 het volgende:
hmmm op dit moment ligt de vrouw op de pijnbank om een kies te laten trekken
die is geheid narrig vanavond
Ik zei toch dat ze vage combinaties hebben daar, en snertpannenkoek niet eens zo vreemd hoeft te zijnquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Ziet er knus uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is het
En over de combinatie pannenkoek en snert gesproken.
http://www.pannenkoekenhuisdeduinrand.nl/Nieuws.html
Koen kan eindelijk tot 3 tellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Of bij Ootje Konkelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
Oooooh, ik wil zo graag een keer weer eten op het pannenkoekenschip
Pics.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
damn heb hem gelijk in m'n hoofd zitten zelfs zonder aan te klikkenquote:
welke?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
Het piratenschip?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
Nu heb ik het de hele dagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn heb hem gelijk in m'n hoofd zitten zelfs zonder aan te klikken
Een soortgelijke vraag stelde ik mijn docent Nederlands ooit, toen we een luistertoets kregen over het inslapen van huisdieren.... een dag eerder was mijn kat overledenquote:
ah Zwolle heeft er ook 1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://www.pannenkoekschipzwolle.nl/schip/index.php
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://www.pannenkoekschipzwolle.nl/schip/index.php
time fliesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
ohhhh sjees wat gaat de tijd hard ... ik moet zo Koen alweer ophalen
Thijs kan het dan wel zeggen, het tellen gaat nog niet zo goed dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen kan eindelijk tot 3 tellenen zijn eigen jas aandoen (erg fijn)
[..]
Of bij Ootje Konkel![]()
Zo trekt Koen zijn jas aan:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs kan het dan wel zeggen, het tellen gaat nog niet zo goed dus![]()
En zijn jas aan lukt echt nog niet, maar uit wel
die cd heb ikquote:
quote:
dat kon hij al voordat hij zijn jas aan kon doen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geweldig
volgende stap is ophangen aan de kapstok![]()
dat duurt ook nog even
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:55 schreef Barretje80 het volgende:
Rotterdam heeft ook een pannenkoeken boot!
pannenkoeken meet??![]()
quote:
dat heb ik ook maar het schijnt zo moeilijk te zijn om je jas daarheen te brengenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kon hij al voordat hij zijn jas aan kon doen...
langleve kinderkapstok op hoogte
waarom weet ik dat nog niet uit ervaringquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck kan zelf heel goed pannenkoeken bakken hoor!.
myraelaquote:
wij hebben alles hierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:55 schreef Barretje80 het volgende:
pannenkoeken meet??![]()
Je mag hem houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
myraela![]()
ik heb hem gevonden
quote:
eetse met kleine hapjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:01 schreef Myraela het volgende:
En goedemorgen allemaal.![]()
Even ontbijten.
quote:
smakelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:01 schreef Myraela het volgende:
En goedemorgen allemaal.![]()
Even ontbijten.
Als Thijs dat probeert dan lanceert hij zijn jas alleen maarquote:
Maar die vaart ook echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:55 schreef Barretje80 het volgende:
pannenkoeken meet??![]()
gadver, nu heb ik geen honger meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:03 schreef pgrferrari het volgende:
Wel goed herkauwen he myr.![]()
[ afbeelding ]
Weer een kilo kwijt, gaat goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
gadver, nu heb ik geen honger meer.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
gadver, nu heb ik geen honger meer.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
Neeheeee, je valt niet af van niet ontbijten
dan doe ik dat dus goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
Neeheeee, je valt niet af van niet ontbijten
quote:
Geen idee, maar ik weet het welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom weet ik dat nog niet uit ervaring
die in rotterdam inderdaad!!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:10 schreef Panda72 het volgende:
Ik houd niet van pannekoeken ben ik nu raar?
nee hoor..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:10 schreef Panda72 het volgende:
Nee, ik houd er ook niet van.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:10 schreef Panda72 het volgende:
Vreemd genoeg ken ik meer mensen met die rare smaakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:10 schreef Panda72 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:10 schreef Panda72 het volgende:
hou je niet van varen?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter, gebalanceerd eten met mate werkt het beste
ik hou enorm van varen, maar niet terwijl ik aan een all-you-can-eat-pannenkoekenmaal zitquote:
hmm.. ik vind eten toch altijd wel fijn voor m'n maag als ik in een (grote) boot zitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hou enorm van varen, maar niet terwijl ik aan een all-you-can-eat-pannenkoekenmaal zit
ja, maar dit is dus varen, zoveel pannenkoeken eten als je op kunt, aanleggen en oprotten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:13 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. ik vind eten toch altijd wel fijn voor m'n maag als ik in een (grote) boot zit
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hou enorm van varen, maar niet terwijl ik aan een all-you-can-eat-pannenkoekenmaal zit
Nee, poffertjes vind ik dan wel weer heel erg lekker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb overigens liever pannekoeken dan poffertjes.
klopt, met pannekoeken kan je meer....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb overigens liever pannekoeken dan poffertjes.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
varen.
maakt niet uit hoe, waar, wanneer, waarom.
dus eten ook geen probleem tijdens windkracht 6 in een bootje op de noordzee.
voor mijn maag dan, voor het interieur van de boot.....
Apart geval jijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, poffertjes vind ik dan wel weer heel erg lekker.
samen varen??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
varen.
maakt niet uit hoe, waar, wanneer, waarom.
dus eten ook geen probleem tijdens windkracht 6 in een bootje op de noordzee.
voor mijn maag dan, voor het interieur van de boot.....
maar met zo'n giga cruiseschip is het varen niet echt varen meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:18 schreef Koen66 het volgende:
op een lekkere decadente cruise met erg veel goed eten
neeeeee, foeiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:18 schreef Koen66 het volgende:
op een lekkere decadente cruise met erg veel goed eten
het leuke van een cruise vind ik elke dag ergens anders te zijn zonder er moeite voor te doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar met zo'n giga cruiseschip is het varen niet echt varen meer![]()
je moet het wel voelen
ik zeg niet dat ik het ga doenquote:
en dat eten is ook niet goed voor jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:20 schreef Koen66 het volgende:
ik zeg niet dat ik het ga doen
kan bruin niet trekken met 2 koters2002 voor het laatst gedaan
Pannenkoeken op een bootquote:
dan zou ik allang niet meer door de deur passenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van alleen denken kom je niet aan.![]()
Gelukkig.
ach als je het 1x per jaar doet loopt het wel losquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dat eten is ook niet goed voor je
heb jij een boot??quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van alleen denken kom je niet aan.![]()
Gelukkig.
mijn probleem is dan vooral dat ik ter plekke zal denken: ja, het is vakantie, ik ben er nu toch, het staat er, waarom ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach als je het 1x per jaar doet loopt het wel los
En dan met mate, anders kom je op een cruise zo 5 kg aan
tsja.. als jij ST mee krijgtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pannenkoeken op een boot![]()
Wanneer gaan we ?
niet naar die in Rotterdam neequote:
En anders maken we er een minimeet vanquote:
Goedemorgen Ferrariquote:
Woah, pannenkoeken eten op jouw rubberbootquote:
*steekt hand in de lucht*quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, pannenkoeken eten op jouw rubberboot![]()
ooooh, vroeger vaarde ik hele zomers bij ons achter op de sloot in mijn geel met blauwe rubberbootquote:
Had jij je eigen rubberboot?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooooh, vroeger vaarde ik hele zomers bij ons achter op de sloot in mijn geel met blauwe rubberboot
Dus je gaat toch meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, deze versie wil ik wel: http://www.pannenkoekenbo(...)ancake-cruise_3.html
Ik had toen ik er was maar een uur, dat vond ik echt te kort
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooooh, vroeger vaarde ik hele zomers bij ons achter op de sloot in mijn geel met blauwe rubberboot
wel stil zitten hoor, is maar een klein bootjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*steekt hand in de lucht*
ik ben voor!
Ja! Dat wij dan nooit gevaren hebben joh..ik ging altijd kikkervisjes vangen en naar koeien zwaaien en soms even aan de overkant de boomgaard inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had jij je eigen rubberboot?Ik moest het maar doen met de boot van een van de buurkinderen
![]()
Ik denk dat dat is omdat we niet meer vaarden toen we wel vriendinnetjes warenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! Dat wij dan nooit gevaren hebben joh..ik ging altijd kikkervisjes vangen en naar koeien zwaaien en soms even aan de overkant de boomgaard in(dat laatste deed mijn vader ook een keer, en toen kreeg hij een stier achter zich aan
)
Nee nee nee, in de woonkamerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef Koen66 het volgende:
in januari in een rubberboot pannekoeken eten
en dan omslaan
Wat wat wat wat?quote:
Thijs is een slimme jongenquote:
echt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik er nog zoeeen liggen ergens
Ja, dat zal het ook wel zijn geweest ja...maar toch!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk dat dat is omdat we niet meer vaarden toen we wel vriendinnetjes waren![]()
Maar woah klinkt echt cool
![]()
Wel joh! Jaaa, niet nu danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, in de woonkamerWe gaan toch niet varen met een rubberboot
die uit mijn kindertijd ligt ergens bij m'n ma, en wij hebben er jaren terug 1 voor weinig op Marktplaats gekochtquote:
Nackt im Gummiboot?quote:
oooh, dat ga ik ook doen zodra Thijs een beetje kan blijven zitten (en kan drijvenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die uit mijn kindertijd ligt ergens bij m'n ma, en wij hebben er jaren terug 1 voor weinig op Marktplaats gekocht
SNERT.quote:
hard sparen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef Koen66 het volgende:
als ik geld had kocht ik wel een echte boot
mja, geld he
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat zal het ook wel zijn geweest ja...maar toch!
Ik durf niet meer in een rubberbootquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nackt im Gummiboot?
Gebroeders Ko willen Duitsland veroveren
Geen idee waar het over gaat, maar ik ben voorquote:
ben ik al een stuk verder mee uiteraard, oudste heeft diploma, en jongste gaat ook al erg goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, dat ga ik ook doen zodra Thijs een beetje kan blijven zitten (en kan drijven)
Ohquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaWas wel een echte boy-magnet geweest, een eigen boot
![]()
[..]
Ik durf niet meer in een rubberboot![]()
Ik had vannacht nog gedroomd over botenEn over m'n oma, dat ik altijd bij haar mocht komen
Lucky bastardquote:
Weggegeven?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohen nou heeft Roel net de zeilboot weggegeven...
knap hoor, gelukkig bestaan er ook zwemvestenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:37 schreef Koen66 het volgende:
ben ik al een stuk verder mee uiteraard, oudste heeft diploma, en jongste gaat ook al erg goed
Kom je hier eten? ik trakteerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lucky bastard
Oh en Koen, een boot hoeft niet duur te zijnMet name zeilboten kunnen betaalbaar zijn
hihi dat is nou weer niet de bedoelingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als Thijs dat probeert dan lanceert hij zijn jas alleen maar
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohen nou heeft Roel net de zeilboot weggegeven...
WTFquote:
neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi dat is nou weer niet de bedoeling
Koen zit nu op de stoel in de hoek... straf
hij sloeg sander in zijn gezicht...quote:
Ja, als in: zorg je er goed voor? Ja? Mooi. Alsjeblieft!quote:
dat doe je toch nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als in: zorg je er goed voor? Ja? Mooi. Alsjeblieft!
quote:
Jij kijkt super nannyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij sloeg sander in zijn gezicht...
2 jaar = 2 minuten... en nu na anderhalve minuut gaat ie huilen
Beetje typisch van Roel, volgens mij had ie em beter kunnen verkopen, ik geloof dat ze het niet al te ruim hebben toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als in: zorg je er goed voor? Ja? Mooi. Alsjeblieft!
quote:
Visdagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:41 schreef Koen66 het volgende:
vrijdag is hier visdag meestal in de kantine
snert hebben ze zo af en toe ook
Zondag een minimeet (al zou ik het niet eens zo willen noemen, het is gewoon gezelligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:41 schreef Koen66 het volgende:
wanneer is er nu een meet eigenlijk? Wordt zoveel over gespreoken dat ik de draad kwijtraak
En badmeestersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
knap hoor, gelukkig bestaan er ook zwemvesten
Ik houd m'n kleren wel gewoon aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik doe m'n burkini wel aan dan ..
Nou, het was al een oude boot, met veel onderhoudskosten en hij had hem samen met Pim en ze hadden hem zelf ook gekregen he..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Beetje typisch van Roel, volgens mij had ie em beter kunnen verkopen, ik geloof dat ze het niet al te ruim hebben toch?
Katholieke traditie is datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VisdagDat is lekker traditioneel toch?
[..]
Zondag een minimeet (al zou ik het niet eens zo willen noemen, het is gewoon gezellig) En verder weet ik niet wat er afgesproken is...
Ik vind van niet, zeker omdat je er twee hebt en die nou eenmaal erg 'gezellig' tegen elkaar kunnen gaan doen af en toe, want dat doen kinderen nou eenmaal. Zo is het voor iedereen duidelijk, toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil dan ook geen EHBO kindjes.... En zo streng ben ik nou ook weer niettoch?
Ik kan ook de snert meenemen naar jou toequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat schiet toch niet op
Voor het geld dat ik kwijt ben aan treinkaartjes had ik 40 kommen soep kunnen kopen, minimaal
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik doe m'n burkini wel aan dan ..
ik kom toch ook niet in mijn surfpakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd m'n kleren wel gewoon aan
DaMart weet niets, Toek heeft zijn internet gemold.quote:
heb jij een surfpak?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik kom toch ook niet in mijn surfpak
Ja ze kunnen heel gezellig doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind van niet, zeker omdat je er twee hebt en die nou eenmaal erg 'gezellig' tegen elkaar kunnen gaan doen af en toe, want dat doen kinderen nou eenmaal. Zo is het voor iedereen duidelijk, toch?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
DaMart weet niets, Toek heeft zijn internet gemold.
Nou, precies. En dat hebben ze nodig. Dus doe je het heel goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ze kunnen heel gezellig doenmaar ook heel 'gezellig'
![]()
Maar er zijn grenzen en ik ben daar gewoon heel consequent in ... (over het algemeen)
Oh okee, dat maakt het misschien anders en op zich ook wel liefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, het was al een oude boot, met veel onderhoudskosten en hij had hem samen met Pim en ze hadden hem zelf ook gekregen he..
Dus ze wilden een traditie in ere houden en hem dan weer weggeven. Zoveel hadden ze er niet voor gekregen hoor
Nee, zo bedoelde ik het ook helemaal nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil dan ook geen EHBO kindjes.... En zo streng ben ik nou ook weer niettoch?
hmmm plannen op korte termijn gaat het bij mij nooit worden I'm afraid, beste paar weken vantevoren, anders stress in huisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Zondag een minimeet (al zou ik het niet eens zo willen noemen, het is gewoon gezellig) En verder weet ik niet wat er afgesproken is...
Ja, dan hadden ze misschien 100 euro kunnen verdelen ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh okee, dat maakt het misschien anders en op zich ook wel liefMaar toch
Dan kook ik zelf welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan ook de snert meenemen naar jou toe. Moeten we hem ff opwarmen alleen
En als ik je nou vertel dat ik geil op rubberpakken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik kom toch ook niet in mijn surfpak
En je deed wat niet mochtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh okee, dat maakt het misschien anders en op zich ook wel liefMaar toch
[..]
Nee, zo bedoelde ik het ook helemaal nietEn duidelijkheid is goed bij kids
Mijn moeder was best streng, maar dat was juist fijn, ik wist precies wat mocht en wat niet mocht
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kook ik zelf wel
[..]
En als ik je nou vertel dat ik geil op rubberpakken?![]()
Je mag ook zelf een datum en locatie voorstellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm plannen op korte termijn gaat het bij mij nooit worden I'm afraid, beste paar weken vantevoren, anders stress in huis
En zondag familieverjaardag jongste zoon ook
Dan doen we voor jou een keer een vrijdagavondmeet met oude filmsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm plannen op korte termijn gaat het bij mij nooit worden I'm afraid, beste paar weken vantevoren, anders stress in huis
En zondag familieverjaardag jongste zoon ook
Denk dat ik een lekker vissie ga nemenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het is me al wel duidelijk hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kook ik zelf wel
[..]
En als ik je nou vertel dat ik geil op rubberpakken?![]()
Gefeliciteerdquote:
Mja ik doe me bestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, precies. En dat hebben ze nodig. Dus doe je het heel goed![]()
Ja precies, kindjes die niet weten waar ze aan toe zijn worden alleen maar dwars....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, zo bedoelde ik het ook helemaal nietEn duidelijkheid is goed bij kids
Mijn moeder was best streng, maar dat was juist fijn, ik wist precies wat mocht en wat niet mocht
Gefeliciteerdquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Callcenter.![]()
Word ik een lotto mensen-stalk meisje.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan doen we voor jou een keer een vrijdagavondmeet met oude films
Ik heb een minibakje voor jequote:
Hihihihiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een minibakje voor jein de vriezer
als je wilt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:50 schreef friemelaar het volgende:
Zei hier nu iemand iets over varen ???????????????????????????
jaaaaa we hebben er 1 hoop dat ie een grote boot heeftquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JIJ HEBT EEN BOOT
iedereen naar friem
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JIJ HEBT EEN BOOT
iedereen naar friem
hmmm da's dan weer kut manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
en veel pijn. Gisteren voor t eerst sinds 3 weken weer naar fysio geweest
Hij heeft een bootquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JIJ HEBT EEN BOOT
iedereen naar friem
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Pannenkoeken eten bij Friemquote:
Ik als eter.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pannenkoeken eten bij Friem![]()
Ik bied me aan als bakker
Ja, maar ik zou dat niet kunnen beetje mensen gaan bellen voor de Lotto.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whut? Het betaald beter dan een V&D.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
dat kan jij goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze kookt zelf wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een minibakje voor jein de vriezer
als je wilt
Die houden we in de gaten, Ik kan (bij goed weer) toch wel een man of 10-12 kwijt op de dekkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
roep jij maar wanneer en waarquote:
Nou ja, nu even wat minder dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar heb je het idee dat er wel nog vooruitgang in zit, in je lijf enzo?
gaan we zeker doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
roep jij maar wanneer en waar
Ik doe alles voor geld. En dat klinkt fout.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dat niet kunnen beetje mensen gaan bellen voor de Lotto.![]()
Beetje tegen mijn principes zeg maar
oh oh oh..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
je moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe alles voor geld. En dat klinkt fout.
Maar ik vind callcenter werk nou eenmaal boeiender dan weer ergens in een winkel staan. En hopelijk beland ik ooit op inbound. Maar daarvoor vragen ze vaak outbound ervaring.
wat voor boot heb je??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die houden we in de gaten, Ik kan (bij goed weer) toch wel een man of 10-12 kwijt op de dekken
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die houden we in de gaten, Ik kan (bij goed weer) toch wel een man of 10-12 kwijt op de dekken
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gezelligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oh oh oh..
mag ik ook bakken??![]()
![]()
pannenkoken bakken super leuk!
het gaat al drukker worden op de bootquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oh oh oh..
mag ik ook bakken??![]()
![]()
T'is maar een 3 pits gasstelletje hoor , dus niet teveel koks in een keerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oh oh oh..
mag ik ook bakken??![]()
![]()
Succes dan maar flesjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, nu even wat minder dusMaar ik moet er gewoon mee doorgaan
allemaal koks, wie eet ze opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
T'is maar een 3 pits gasstelletje hoor , dus niet teveel koks in een keer
Jawel, een hoofd beslag en een hoofd bakkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
T'is maar een 3 pits gasstelletje hoor , dus niet teveel koks in een keer
Oh..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, een hoofd beslag en een hoofd bakken![]()
ik zie het al, is maar goed dat ik koks schreef en niet per ongeluck cocksquote:
En een hoofd boterquote:
Ik.quote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |