lovelyquote:
miniquote:
friemelquote:
toekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef Toekito het volgende:
Het is weer vrijdag dus druk want alle systemen kraken weer......................
koenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:02 schreef Koen66 het volgende:
mijn 1e koffie op mn werk halen (kom ook pas net binnenvallen)
Ja 3 maandenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Drie maanden? Dan is het zeker weer fijn ja
.
En ja, verschrikkelijk. Werkt dat een beetje, zo'n wake up light?
GFquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
[..]
mini
[..]
friemel
mag morgen nog dag werkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
Dan weet je iig dat je goed je best hebt gedaan en dat je je weekend 'verdiend' hebt
al wakkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:07 schreef Symphonic het volgende:
Ben je al wakker of ben je nog waker GF?
Whehe, dat zijn wel van die mooie opmerkingen jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja 3 maanden![]()
ongeveer dan
Mja ze zei zelf al: De vorige keer had ik je toch ook al geknipt? Het is lang geworden.....
Ja daarom ga ik ook naar de kapper
Ik ben erg tevreden over de wakeuplight maar dan ben ik vooral blij dat hij niet aan mijn kant staat. Hij heeft dus deze week daar 3 keer gestaan en ik sliep dus NOG onrustiger....
Verder is het fijn als het licht aangaat en je langzaamaan wakker wordt. Wordt je niet wakker van het licht kan je de radio erbij aanzetten of vogeltjes of koeien of een relax zen-muziekje
hij heeft ook een usb aansluiting zodat je zelf een muziekje kan aangeven oid.
(oh en ik heb kortingsbonnen dus als iemand geinteresseerd is pm je adres en dan stuur ik er 1 op)
[..]
GF![]()
Samen met broermuck toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan Muck alleen laten klussen?
Of komt PaMuck dan timmeren?
van 129 voor 89 euriesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, dat zijn wel van die mooie opmerkingen ja
Misschien ook wel iets voor mij dan, maar vast veel te duur...
hoeveel van die kortingsbonnen heb je??quote:
genoegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoeveel van die kortingsbonnen heb je??
Wat is er PG zat je string te strakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet boos, maar het gaat weer wat minder.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
Gaat het nou nog steeds over snert?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat is er PG zat je string te strak
(bouw)lampje en timertje bij de bouwmarkt werkt hetzelfde voor veeeeeeel minder geld.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:14 schreef MPG het volgende:
Misschien ook wel iets voor mij dan, maar vast veel te duur...
quote:
zal ik een bakje aan Marijke meegevenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
Gaat het nou nog steeds over snert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |