Ligt er aan hoe je er op terecht komtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:39 schreef summer2bird het volgende:
he weet iemand of het normaal is om een zwelling op je pols te hebben nadat je bent gevallen?
Eindelijk koffie?quote:
Nee had bij de kapper ook een bakkiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Eindelijk koffie?
Goedemorgen, trouwens. Lekker geslapen?
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee had bij de kapper ook een bakkie
Heeeeeerlijk geslapen... alleen er weer niet uit te branden vanmorgen
En jij?
Ja de kapper was wel ff fijn.... bleek dat ik dus al iets van 3 maanden niet geweest wasquote:
Dan weet je iig dat je goed je best hebt gedaan en dat je je weekend 'verdiend' hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef Toekito het volgende:
Het is weer vrijdag dus druk want alle systemen kraken weer......................
Ben je boos?quote:
Ik merk hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef Toekito het volgende:
Het is weer vrijdag dus druk want alle systemen kraken weer......................
beertjequote:
Drie maandenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja de kapper was wel ff fijn.... bleek dat ik dus al iets van 3 maanden niet geweest was![]()
![]()
![]()
Erg he? gister was het echt heel erg vandaag iets minder. Komt ook omdat de wake-up light nu weer bij J. aan zijn kant staat
[..]
Dan weet je iig dat je goed je best hebt gedaan en dat je je weekend 'verdiend' hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |