Wat is het toch een heerlijk kindquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij kan alles t/m tien, maar hij heeft daar nooit echt zin in, dus dan slaat hij maar heel veel over
![]()
Gister vroeg ik: hoeveel ogen heb jij? Hij: Eén......negen!
Muck kan zelf heel goed pannenkoeken bakken hoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef Toekito het volgende:
Pannekoeken![]()
Wie belt muck met het recept?
succes vanavond dan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:43 schreef Koen66 het volgende:
hmmm op dit moment ligt de vrouw op de pijnbank om een kies te laten trekken
die is geheid narrig vanavond
Ik zei toch dat ze vage combinaties hebben daar, en snertpannenkoek niet eens zo vreemd hoeft te zijnquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij kan alles t/m tien, maar hij heeft daar nooit echt zin in, dus dan slaat hij maar heel veel over
![]()
Ziet er knus uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is het
En over de combinatie pannenkoek en snert gesproken.
http://www.pannenkoekenhuisdeduinrand.nl/Nieuws.html
Koen kan eindelijk tot 3 tellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Of bij Ootje Konkelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
Oooooh, ik wil zo graag een keer weer eten op het pannenkoekenschip
Pics.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
damn heb hem gelijk in m'n hoofd zitten zelfs zonder aan te klikkenquote:
welke?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
Het piratenschip?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
Nu heb ik het de hele dagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn heb hem gelijk in m'n hoofd zitten zelfs zonder aan te klikken
Een soortgelijke vraag stelde ik mijn docent Nederlands ooit, toen we een luistertoets kregen over het inslapen van huisdieren.... een dag eerder was mijn kat overledenquote:
ah Zwolle heeft er ook 1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://www.pannenkoekschipzwolle.nl/schip/index.php
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://www.pannenkoekschipzwolle.nl/schip/index.php
time fliesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
ohhhh sjees wat gaat de tijd hard ... ik moet zo Koen alweer ophalen
Thijs kan het dan wel zeggen, het tellen gaat nog niet zo goed dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen kan eindelijk tot 3 tellenen zijn eigen jas aandoen (erg fijn)
[..]
Of bij Ootje Konkel![]()
Zo trekt Koen zijn jas aan:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs kan het dan wel zeggen, het tellen gaat nog niet zo goed dus![]()
En zijn jas aan lukt echt nog niet, maar uit wel
die cd heb ikquote:
quote:
dat kon hij al voordat hij zijn jas aan kon doen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geweldig
volgende stap is ophangen aan de kapstok![]()
dat duurt ook nog even
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:55 schreef Barretje80 het volgende:
Rotterdam heeft ook een pannenkoeken boot!
pannenkoeken meet??![]()
quote:
dat heb ik ook maar het schijnt zo moeilijk te zijn om je jas daarheen te brengenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kon hij al voordat hij zijn jas aan kon doen...
langleve kinderkapstok op hoogte
waarom weet ik dat nog niet uit ervaringquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck kan zelf heel goed pannenkoeken bakken hoor!.
myraelaquote:
wij hebben alles hierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:55 schreef Barretje80 het volgende:
Rotterdam heeft ook een pannenkoeken boot!
pannenkoeken meet??![]()
Je mag hem houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
myraela![]()
ik heb hem gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |