KPN jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm hier op de zaak en thuis (Ziggo) geen last gehad.
Alleeen KPN oid
Nieuwe combinatiequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk, ammaal poplootes! Geeel, bluin, olanje, blaaaaaaauw..tellen! Eén, twee, zes. negen, tien!
Thijs gaat kleurenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk, ammaal poplootes! Geeel, bluin, olanje, blaaaaaaauw..tellen! Eén, twee, zes. negen, tien!
Anale potlodenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
welk pannekoekeneethuis in welke duinenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
KPN ja.
[..]
Nieuwe combinatie.
Maar anders gaan we theedrinken bij het pannenkoekenrestaurant bij de duinen hier, daar hebben ze wel meer vage pannenkoekcombinaties.
Ja, of je hebt gewoon griepquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoest nog steeds, en heb nu een beetje last van mijn buik, dus zal wel wat verkeerd gegeten of gedronken hebben.
En internet doet het nu weer even, vanochtend wel weer eruit geknald, maar dat schijnt een landelijk probleem te zijn, begreep ik.
En hoe is het met jou dan?.
kijk de volgorde gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
Heeeeeerlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker he?en het is relatief best wel goedkoop
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoest me nog steeds te pletter, maar verder gaat het hier okee, met Thijs ook
Fijn om te horen dat het beter gaat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of je hebt gewoon griep![]()
Hmm..dus je kunt wel een beetje werken?
Ik hoest me nog steeds te pletter, maar verder gaat het hier okee, met Thijs ook
hmhm, en na tien komt weer negen, want dan weet hij het niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijk de volgorde gaat de goede kant op
De Duinrand bij de Zandvoortse duinenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welk pannekoekeneethuis in welke duinen
Denk het niet, maar houd het in de gaten. Ik heb wel het idee dat de hoest begint los te komen, dus om meteen de huisarts te bellen om maandagochtend daar weer te zitten, lijkt me wat voorbarigquote:
Ja hoor, en anders verzin ik wel wat waar ik geen internet voor nodig hebquote:Hmm..dus je kunt wel een beetje werken?
Beterschap voor het laatste restje ziekzijnquote:Ik hoest me nog steeds te pletter, maar verder gaat het hier okee, met Thijs ook
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm hier op de zaak en thuis (Ziggo) geen last gehad.
Alleeen KPN oid
hahaha vind dit al knapquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, en na tien komt weer negen, want dan weet hij het niet meer![]()
behalve twintig, soms.
dus bijna de oudequote:
Ja, eindelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het beter gaat.
Hmmm ken ik niet, ik ken de zuidelijkere kuststrook beter (Hoek van Holland - Noordwijk)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Duinrand bij de Zandvoortse duinen.
jaa lekker invriezen en huppaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HeeeeeerlijkEn je kunt er na het maken zo fijn nog heel vaak van eten
quote:
hier in de duinen hebben ze ook een pannenkoekenhuisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
KPN ja.
[..]
Nieuwe combinatie.
Maar anders gaan we theedrinken bij het pannenkoekenrestaurant bij de duinen hier, daar hebben ze wel meer vage pannenkoekcombinaties.
Goed hoor ik ben niet ziek gelukkig. En het is vrijdag dus bijna weekendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus bijna de oude
[..]
Ja, eindelijk![]()
Hoe gaat het eigenlijk met jou, snoet?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij kan alles t/m tien, maar hij heeft daar nooit echt zin in, dus dan slaat hij maar heel veel over
![]()
Gister vroeg ik: hoeveel ogen heb jij? Hij: Eén......negen!
Noordwijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm ken ik niet, ik ken de zuidelijkere kuststrook beter (Hoek van Holland - Noordwijk)
Dit is hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm ken ik niet, ik ken de zuidelijkere kuststrook beter (Hoek van Holland - Noordwijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |