Ik denk dat dat is omdat we niet meer vaarden toen we wel vriendinnetjes warenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! Dat wij dan nooit gevaren hebben joh..ik ging altijd kikkervisjes vangen en naar koeien zwaaien en soms even aan de overkant de boomgaard in(dat laatste deed mijn vader ook een keer, en toen kreeg hij een stier achter zich aan
)
Nee nee nee, in de woonkamerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef Koen66 het volgende:
in januari in een rubberboot pannekoeken eten
en dan omslaan
Wat wat wat wat?quote:
Thijs is een slimme jongenquote:
echt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik er nog zoeeen liggen ergens
Ja, dat zal het ook wel zijn geweest ja...maar toch!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk dat dat is omdat we niet meer vaarden toen we wel vriendinnetjes waren![]()
Maar woah klinkt echt cool
![]()
Wel joh! Jaaa, niet nu danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, in de woonkamerWe gaan toch niet varen met een rubberboot
die uit mijn kindertijd ligt ergens bij m'n ma, en wij hebben er jaren terug 1 voor weinig op Marktplaats gekochtquote:
Nackt im Gummiboot?quote:
oooh, dat ga ik ook doen zodra Thijs een beetje kan blijven zitten (en kan drijvenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die uit mijn kindertijd ligt ergens bij m'n ma, en wij hebben er jaren terug 1 voor weinig op Marktplaats gekocht
SNERT.quote:
hard sparen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef Koen66 het volgende:
als ik geld had kocht ik wel een echte boot
mja, geld he
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat zal het ook wel zijn geweest ja...maar toch!
Ik durf niet meer in een rubberbootquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nackt im Gummiboot?
Gebroeders Ko willen Duitsland veroveren
Geen idee waar het over gaat, maar ik ben voorquote:
ben ik al een stuk verder mee uiteraard, oudste heeft diploma, en jongste gaat ook al erg goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, dat ga ik ook doen zodra Thijs een beetje kan blijven zitten (en kan drijven)
Ohquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaWas wel een echte boy-magnet geweest, een eigen boot
![]()
[..]
Ik durf niet meer in een rubberboot![]()
Ik had vannacht nog gedroomd over botenEn over m'n oma, dat ik altijd bij haar mocht komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |