en dat eten is ook niet goed voor jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:20 schreef Koen66 het volgende:
ik zeg niet dat ik het ga doen
kan bruin niet trekken met 2 koters2002 voor het laatst gedaan
Pannenkoeken op een bootquote:
dan zou ik allang niet meer door de deur passenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van alleen denken kom je niet aan.![]()
Gelukkig.
ach als je het 1x per jaar doet loopt het wel losquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dat eten is ook niet goed voor je
heb jij een boot??quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van alleen denken kom je niet aan.![]()
Gelukkig.
mijn probleem is dan vooral dat ik ter plekke zal denken: ja, het is vakantie, ik ben er nu toch, het staat er, waarom ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach als je het 1x per jaar doet loopt het wel los
En dan met mate, anders kom je op een cruise zo 5 kg aan
tsja.. als jij ST mee krijgtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pannenkoeken op een boot![]()
Wanneer gaan we ?
niet naar die in Rotterdam neequote:
En anders maken we er een minimeet vanquote:
Goedemorgen Ferrariquote:
Woah, pannenkoeken eten op jouw rubberbootquote:
*steekt hand in de lucht*quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, pannenkoeken eten op jouw rubberboot![]()
ooooh, vroeger vaarde ik hele zomers bij ons achter op de sloot in mijn geel met blauwe rubberbootquote:
Had jij je eigen rubberboot?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooooh, vroeger vaarde ik hele zomers bij ons achter op de sloot in mijn geel met blauwe rubberboot
Dus je gaat toch meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, deze versie wil ik wel: http://www.pannenkoekenbo(...)ancake-cruise_3.html
Ik had toen ik er was maar een uur, dat vond ik echt te kort
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooooh, vroeger vaarde ik hele zomers bij ons achter op de sloot in mijn geel met blauwe rubberboot
wel stil zitten hoor, is maar een klein bootjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*steekt hand in de lucht*
ik ben voor!
Ja! Dat wij dan nooit gevaren hebben joh..ik ging altijd kikkervisjes vangen en naar koeien zwaaien en soms even aan de overkant de boomgaard inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had jij je eigen rubberboot?Ik moest het maar doen met de boot van een van de buurkinderen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |