quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik doe m'n burkini wel aan dan ..
ik kom toch ook niet in mijn surfpakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd m'n kleren wel gewoon aan
DaMart weet niets, Toek heeft zijn internet gemold.quote:
heb jij een surfpak?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik kom toch ook niet in mijn surfpak
Ja ze kunnen heel gezellig doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind van niet, zeker omdat je er twee hebt en die nou eenmaal erg 'gezellig' tegen elkaar kunnen gaan doen af en toe, want dat doen kinderen nou eenmaal. Zo is het voor iedereen duidelijk, toch?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
DaMart weet niets, Toek heeft zijn internet gemold.
Nou, precies. En dat hebben ze nodig. Dus doe je het heel goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ze kunnen heel gezellig doenmaar ook heel 'gezellig'
![]()
Maar er zijn grenzen en ik ben daar gewoon heel consequent in ... (over het algemeen)
Oh okee, dat maakt het misschien anders en op zich ook wel liefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, het was al een oude boot, met veel onderhoudskosten en hij had hem samen met Pim en ze hadden hem zelf ook gekregen he..
Dus ze wilden een traditie in ere houden en hem dan weer weggeven. Zoveel hadden ze er niet voor gekregen hoor
Nee, zo bedoelde ik het ook helemaal nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil dan ook geen EHBO kindjes.... En zo streng ben ik nou ook weer niettoch?
hmmm plannen op korte termijn gaat het bij mij nooit worden I'm afraid, beste paar weken vantevoren, anders stress in huisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VisdagDat is lekker traditioneel toch?
[..]
Zondag een minimeet (al zou ik het niet eens zo willen noemen, het is gewoon gezellig) En verder weet ik niet wat er afgesproken is...
Ja, dan hadden ze misschien 100 euro kunnen verdelen ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh okee, dat maakt het misschien anders en op zich ook wel liefMaar toch
Dan kook ik zelf welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan ook de snert meenemen naar jou toe. Moeten we hem ff opwarmen alleen
En als ik je nou vertel dat ik geil op rubberpakken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik kom toch ook niet in mijn surfpak
En je deed wat niet mochtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh okee, dat maakt het misschien anders en op zich ook wel liefMaar toch
[..]
Nee, zo bedoelde ik het ook helemaal nietEn duidelijkheid is goed bij kids
Mijn moeder was best streng, maar dat was juist fijn, ik wist precies wat mocht en wat niet mocht
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kook ik zelf wel
[..]
En als ik je nou vertel dat ik geil op rubberpakken?![]()
Je mag ook zelf een datum en locatie voorstellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm plannen op korte termijn gaat het bij mij nooit worden I'm afraid, beste paar weken vantevoren, anders stress in huis
En zondag familieverjaardag jongste zoon ook
Dan doen we voor jou een keer een vrijdagavondmeet met oude filmsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm plannen op korte termijn gaat het bij mij nooit worden I'm afraid, beste paar weken vantevoren, anders stress in huis
En zondag familieverjaardag jongste zoon ook
Denk dat ik een lekker vissie ga nemenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VisdagDat is lekker traditioneel toch?
[..]
Zondag een minimeet (al zou ik het niet eens zo willen noemen, het is gewoon gezellig) En verder weet ik niet wat er afgesproken is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |