Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 289 goldfinger1963
02. 222 Trevland
03. 176 Stuart
04. 137 MPG
05. 121 DaMart
06. 118 pgrferrari
07. 107 suikertaartje
08. 093 LovelyLady
09. 092 wel.o.k
10. 080 TheFamousMan
11. 071 DR34M3R
12. 070 Symphonic
13. 065 Marijkezwolle
14. 064 Toekito
15. 061 Koen66
16. 061 PeZu
17. 058 Barretje80
18. 054 john-frusciante
19. 049 Dr_Flash
20. 044 Myraela
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van dinsdag 4 januari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 535 goldfinger1963
08. 239 Stuart
10. 225 Trevland
12. 209 Symphonic
17. 191 pgrferrari
29. 137 MPG
33. 130 TheFamousMan
37. 124 DaMart
44. 115 Koen66
51. 108 suikertaartje
57. 099 LovelyLady
59. 098 Myraela
63. 093 Marijkezwolle
67. 092 wel.o.k
78. 085 Bos81
92. 077 Toekito
waarom doe je dat dan nietquote:
ik ben een nachtmens helaasquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom doe je dat dan niet
ik ookquote:
ik maak het vandaag ook geen latertje van ga om een uur of 3 me bed in moet straks weer gaan werkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:21 schreef Symphonic het volgende:
Als dit biertje leeg ik ga ik wel slapen.
De wekker gaat weer om kwart voor zes
slaap ze symquote:
Productieve dag gisterenquote:
Gelukkig telt achter de schermen niet mee voor deze cijfersquote:
wok!quote:
Barretje is een mooie vrouw!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat kan toek je morgen vertellen...
quote:
snoeperd...quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom maar, details enzo. blond, groene ogen, niet zo heel groot.....
Mogguh panda!quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:29 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes en minderlieve fokkertjes *nee hoor jullie zijn allemaal even lief*
pandaquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:29 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes en minderlieve fokkertjes *nee hoor jullie zijn allemaal even lief*
dank dankquote:
wellicht slimmer als je zelf even langs gaat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom maar, details enzo. blond, groene ogen, niet zo heel groot.....
mooie damequote:Op woensdag 5 januari 2011 07:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dank dank
alles je huis ingekregen??
goedemorgen Panda...quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:29 schreef Panda72 het volgende:
bang dat je verkeerde dingen zegt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
wellicht slimmer als je zelf even langs gaat?
heheh.. nu wordt ik verlegen hoor!quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dank dank
alles je huis ingekregen??
nee hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bang dat je verkeerde dingen zegt?
jah dacht ik ook wel.. is best een grote kast!quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja hoorDie ene kast moest wel uit elkaar, was net te breed om in zijn geheel de knik te maken.
Muck mag zo fijn de Klippan van nieuwe hoes voorzien
en de waarheid mag gezegd worden, toch?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. nu wordt ik verlegen hoor!![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
en de waarheid mag gezegd worden, toch?
maar wel een handige kast!quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah dacht ik ook wel.. is best een grote kast!
Dat zoekt Muck maar uitquote:de klippan had al een hoes, de andere bank moet nog een hoes krijgeneen klippan hoes past ook wel.. ongeveer
heb ik ook jaren gehad.. was alleen die hoes kwijt
quote:
Goedemorgen schoonheid!quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
mogguh! Koffie!
* LovelyLady mompelt iets met niet wakker kunnen worden.....
* wel.o.k gooit 2de kop koffie naar duckquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een beetje koffie gooien... kan ik me weer gaan omkleden... doe er nog maar 1
maar....bedankt
schoonheid?quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goedemorgen schoonheid!
Lekker geslapen... hier een bakkie
quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schoonheid?
* LovelyLady kijkt links.... naar rechts, wie?
mukkiequote:
ik moet tot laat vandaagquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou das dan weer jammer he
Koffie dan maar ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Het is nog vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goed ideequote:Op woensdag 5 januari 2011 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
Nou das dan weer jammer he
Koffie dan maar ?
straks na upc en gemeente maar fittingen kopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:25 schreef Muck het volgende:
Het is nog te donker om te klussen
Eerst de blog updaten en de eetkamertafel maar in elkaar zetten dan
Schilderen kun je het beste bij daglichtquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
straks na upc en gemeente maar fittingen kopen
Dank je! Deze was beter te vangenquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gooit 2de kop koffie naar duck
jij..quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schoonheid?
* LovelyLady kijkt links.... naar rechts, wie?
whut?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je! Deze was beter te vangen
[..]
jij..
quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut?welneeeeeeeeeeeeeeee
Ik mag zo weer rijden
Ik geloof nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geloof het nou gewoon eens...
Succes! lekker slippen
is uberhaupt handig om licht te hebben tochquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Schilderen kun je het beste bij daglicht
Nu is de tijd om te gaan geloven... ik zeg het je!quote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
is uberhaupt handig om licht te hebben toch
symp toch zin gekregenquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut?welneeeeeeeeeeeeeeee
Ik mag zo weer rijden
quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
is uberhaupt handig om licht te hebben toch
stelletje jehova'squote:Op woensdag 5 januari 2011 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nu is de tijd om te gaan geloven... ik zeg het je!
quote:
wokquote:
succes lovelyquote:
Tot straksquote:
succesquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:53 schreef Panda72 het volgende:
Collega's die je zo laten schrikken dat je van schrikken je koffie over de net ingebonden en gekopieerde rapporten laat vallen. Zodat je weer opnieuw kunt beginnen en bedankt he LULLO![]()
pandaquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:53 schreef Panda72 het volgende:
Collega's die je zo laten schrikken dat je van schrikken je koffie over de net ingebonden en gekopieerde rapporten laat vallen. Zodat je weer opnieuw kunt beginnen en bedankt he LULLO![]()
Printer is nu weer bezig met nieuwe uitdraaien laten wij zeggen weer 45 minuten werk. En dan moet ik hem nog in elkaar beuken *oh nee toch maar niet wat hij is groterder dan ik*. Maar echt hoor wanneer hij het minst verwacht kill and attackquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
panda![]()
weet je iig wel al hoe lang je werk hebt
geef hem koffie met zoutquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Printer is nu weer bezig met nieuwe uitdraaien laten wij zeggen weer 45 minuten werk. En dan moet ik hem nog in elkaar beuken *oh nee toch maar niet wat hij is groterder dan ik*. Maar echt hoor wanneer hij het minst verwacht kill and attack
Nee dat is te soft.quote:
sluipmoordenaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Printer is nu weer bezig met nieuwe uitdraaien laten wij zeggen weer 45 minuten werk. En dan moet ik hem nog in elkaar beuken *oh nee toch maar niet wat hij is groterder dan ik*. Maar echt hoor wanneer hij het minst verwacht kill and attack
Ja dat is beterquote:
En daarbij steken wij onze handjes in de lucht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:03 schreef Muck het volgende:
Zingen we even mee?
Het geeft niet dat je mij het liefste
nu verrot zou slaan
Als dat je wat kalmeert
laat ik jou je gang wel gaan
Het geeft niet dat je liever nog
verrekte van de pijn
dan nog één seconde in mijn buurt
te moeten zijn
Vuistjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En daarbij steken wij onze handjes in de lucht.
dat is het begin van de meest pijnlijke dag voor hemquote:
Ah, het is weer re-do woensdagquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:07 schreef Muck het volgende:
Ahhhh
stinkendehoerentyfusinternet hier
Net een eind getypt voor de klus-blog, fotootjes geupload, vliegt de verbinding eruit
Mja, dan komt het vanavond welquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, het is weer re-do woensdag
maar dat is balen...
dat is idd zwaar kutquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:07 schreef Muck het volgende:
Ahhhh
stinkendehoerentyfusinternet hier
Net een eind getypt voor de klus-blog, fotootjes geupload, vliegt de verbinding eruit
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, het is weer re-do woensdag
maar dat is balen...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
re-do woensdag.
* wel.o.k gaat achterover zitten en doet niks meer
* MaleDuck gooit koffie over de pc van wokquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
re-do woensdag.
ik doe met je meequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
re-do woensdag.
al ben ik natuurlijk al een helder lichtquote:
Zo licht dat je wegwaait als iemand kuchtquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
al ben ik natuurlijk al een helder licht
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:20 schreef Panda72 het volgende:
Als konijnen tekeer door Marieke van Essen
RIJSWIJK - Een hitsig mannetjeskonijn heeft tussen kerst en oud en nieuw de tijd van zn leven gehad, nadat zijn baasje hem stiekem had achtergelaten bij vijf vrouwtjes van de Haagse stadsboerderij Op den Dijk.
Foto: Peter van Zetten De verzorgers zitten echter met de gebakken peren, want voor zo veel kleine konijntjes is er op de boerderij helemaal geen plaats.
De pluizige Don Juan, die inmiddels is opgevangen door konijnen- en knaagdierenopvang Het Knaaghof in Rijswijk, werd op nieuwjaarsdag ontdekt. Vermoedelijk is de hangoor, die niet gecastreerd bleek te zijn, op een onbewaakt moment naar binnen gesmokkeld. Wat er vervolgens is gebeurd, valt niet moeilijk te raden.
Een viriel mannetje combinatie met vijf vruchtbare vrouwtjes is natuurlijk een groot feest, zegt een woordvoerster van de stadsboerderij. Wij houden de komende maand dan ook ons hart vast, want een konijn kan zo zes jonkies krijgen.
Schattig of niet, de stadsboerderij heeft geen goed woord over voor mensen die zomaar hun dier dumpen. Dit is toch hondsbrutaal! En dan te bedenken dat we zelf niet eens fokken.
Ook Het Knaaghof is niet blij met de komst van onbekende konijnen als Don Juan. Als wij deze dieren via de Dierenambulance binnenkrijgen, weten we niets van hun geschiedenis. Daarom is het zo belangrijk dat mensen die van hun dieren af willen naar de reguliere opvang gaan, ook al kost dat 25 euro, zegt beheerder Marleen Welbergen.
Ondanks alles is de bruine hangoor, die getuige zijn oorwond vermoedelijk iets te enthousiast in de weer is geweest, liefdevol opgevangen. Maar niet nadat de Rijswijkse opvang, die met tachtig konijnen momenteel behoorlijk vol zit, Don Juan eerst nog even een knipje heeft gegeven
Don Juan was ontzettend blij dat hij met kerstmis niet het haasje was. Ze hadden hem tenslotte ook kunnen opeten.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck gooit koffie over de pc van wok
allemaal... ben je weer even bezigquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
welke van de 3?
niet mijn laptop met fok hoor
*proestquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:30 schreef DaMart het volgende:
Nuttige functie bij Windows server 2003... dan wil je inloggen en krijg je de vraag 'Waarom is de server onverwacht afgesloten?'
Ja, als ik dat wist, was het ook niet onverwacht he.
Maar ja, ik moest iets invullen, dus mijn antwoord: 'Geen idee!'.
hmm, dan heb jij best veel rechten op die machinequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:30 schreef DaMart het volgende:
Nuttige functie bij Windows server 2003... dan wil je inloggen en krijg je de vraag 'Waarom is de server onverwacht afgesloten?'
Ja, als ik dat wist, was het ook niet onverwacht he.
* wel.o.k verhuist van bureauquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
allemaal... ben je weer even bezig
Ik log gewoon in als administrator.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, dan heb jij best veel rechten op die machine
vergeet je laptop nietquote:
vandaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik log gewoon in als administrator.
quote:
Ah, lekker uitgeslapenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef suikertaartje het volgende:
Pff.
Ik werd om 08:16 wakker..toen had ik al een kwartier op mijn werk moeten zijn
Ik ben de contactpersoon voor de externe systeembeheerder hier, dus ik ben zelf inmiddels een halve systeembeheerder... dan krijg je dat dusquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef suikertaartje het volgende:
Pff.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef suikertaartje het volgende:
Pff.
suikertjequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef suikertaartje het volgende:
Pff.
quote:
even de koffie eraf vegenquote:
ik heb hem al schoon gelikt maar ik zoek nog een rietje om het tussen de toetsen vandaan te kunnen zuigenquote:
op zijn kop houden boven een kopjequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb hem al schoon gelikt maar ik zoek nog een rietje om het tussen de toetsen vandaan te kunnen zuigen
* suikertaartje gooit koffie over zichzelf heen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb hem al schoon gelikt maar ik zoek nog een rietje om het tussen de toetsen vandaan te kunnen zuigen
* MPG komt eraanquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje gooit koffie over zichzelf heen...
* goldfinger1963 pakt brandwondenzalfquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* wel.o.k likt suikertaartje schoon van top tot teenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar veel te laatquote:
verzachtende likjes werken beterquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 pakt brandwondenzalf![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k likt suikertaartje schoon van top tot teen
filmpjequote:
ligt eraan hoe heet de koffie isquote:
ik ben heterquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe heet de koffie is
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k likt suikertaartje schoon van top tot teen
het was ook voor jou bedoeldquote:maar veel te laat
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
het was ook voor jou bedoeld
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:30 schreef DaMart het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo licht dat je wegwaait als iemand kucht.
geen idee, ik parkeer tegenwoordig onder het pand dus ik kom pas buiten als ik vanmiddag bij mijn andere klus benquote:
Valt reuze mee... het vriest niet eens meer...quote:
Maar... Maar... Maar....quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
het was ook voor jou bedoeld
* wel.o.k wijst naar de koffie automaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar... Maar... Maar....
En... En... En ik dan![]()
?
Jij maakte niet vlak daarvoor een opmerking over iets schoon likkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar... Maar... Maar....
En... En... En ik dan![]()
?
hier is het precies 0 gradenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Valt reuze mee... het vriest niet eens meer...
Euj GFquote:
Ook heyquote:
Slim, ik ga ook maar een kopje koffie zettenquote:
Hoiquote:
Hey gierquote:
giertjequote:
lonquote:
Zekersquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lon3
dat is een sterk bakkie
Lovelyquote:
flesquote:
flesquote:
ik zal voor je duimenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed![]()
![]()
het gaat echt echt niet lang meer duren
Waar moet je dat voor hebben?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:29 schreef Ladylike het volgende:
oh fuck, weer ochtendurine weggeplast
laatste loodjesquote:
om een zwangerschapstest te doenquote:
dat is niet slimquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:29 schreef Ladylike het volgende:
oh fuck, weer ochtendurine weggeplast
jah dat weet ik dus nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
om een zwangerschapstest te doen
WTF Ll ben je zwanger?
dat zal ze nog moeten laten testen denk ik zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WTF Ll ben je zwanger?
Ahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WTF Ll ben je zwanger?
nee, maar ik moest ineens HEEL erg plassenquote:
Die dikke tieten zeggen genoeg anders hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WTF Ll ben je zwanger?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dikke tieten zeggen genoeg anders hoor
Het was de eerste keer ook zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dikke tieten zeggen genoeg anders hoor
vermoed je dus wel?quote:
nog een keer gaan danquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, maar ik moest ineens HEEL erg plassen
Het is immers nog ochtendquote:
dikke tieten en een buikjequote:
Meestal doen vrouwen dat soort testjes als ze iets vermoedenquote:
preciesquote:
dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laatste loodjespuntjes op de i whaaaaaaaaa
hyper... ik wil zo graag afrijden
volgende week proef-examentje doen
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:34 schreef Ladylike het volgende:
Ads voor mn grote schaamlippen
okay wie heeft een cam in mn slaapkamer gezet?
Maar als je al overtijd bent dan kan je ook wel met een plasje later op de dag testen. Tegenwoordig zijn testen zo gevoelig voor hcgquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meestal doen vrouwen dat soort testjes als ze iets vermoeden
Oh ik doe ook weleens een zwangerschapstest hoor. Gewoon voor de gein, als ik er zin in hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meestal doen vrouwen dat soort testjes als ze iets vermoeden
Ja handig tot je kind ook naar de wc moet en zich afvraagt wat het isquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
leg die staafjes dan in de wc, kan je hem pakken als je zit en eronderhouden
jij spoort ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik doe ook weleens een zwangerschapstest hoor. Gewoon voor de gein, als ik er zin in heb
spannendquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JFquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:34 schreef Ladylike het volgende:
en ben je al zwanger geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik doe ook weleens een zwangerschapstest hoor. Gewoon voor de gein, als ik er zin in heb
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:34 schreef Ladylike het volgende:
hij juist welquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja handig tot je kind ook naar de wc moet en zich afvraagt wat het is![]()
[..]
jij spoort ook niet
roerbakgroenten uit de wokquote:
ik zou iets gaan wokkenquote:
Nee. Duur geintje wel, die testenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ben je al zwanger geweest
Ja, dat dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als je al overtijd bent dan kan je ook wel met een plasje later op de dag testen. Tegenwoordig zijn testen zo gevoelig voor hcg
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Duur geintje wel, die testen
ik ga naar de dokterquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
leg die staafjes dan in de wc, kan je hem pakken als je zit en eronderhouden
Dat dacht ik toch ook maar de assistente zei toch echt ochtendurinequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als je al overtijd bent dan kan je ook wel met een plasje later op de dag testen. Tegenwoordig zijn testen zo gevoelig voor hcg
Kip a la Ladylikequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets met kip... want dan heb ik ook een idee(had al kip uit de vriezer gehaald)
pizza pollo? of kipshoarma?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets met kip... want dan heb ik ook een idee(had al kip uit de vriezer gehaald)
sizzling wokquote:
ik maak het niet deze keerquote:
bij de kruidvat 2 voor 5 euroquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Duur geintje wel, die testen
wok restaurantquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pizza pollo? of kipshoarma?
[..]
sizzling wok
[..]
ik maak het niet deze keer![]()
buiten de deur eten
en als je er maar 1 nodig hebtquote:
ja, maar dat is standaard bij hun.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga naar de dokter
[..]
Dat dacht ik toch ook maar de assistente zei toch echt ochtendurine
[..]
Kip a la Ladylike
simpel maar lekker:
-kip in stukjes snijden
-aanbraden
-champignonsoep erbij
-bakje (goedkope) paturain iod erbij
-mengen
-eten
liefst met pasta of anders zijn frietjes ook lekker
1 voor jezelf en 1 voor je manquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en als je er maar 1 nodig hebt
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1 voor jezelf en 1 voor je man
onder het mom: samen alles doen
dan ga ik daar wel piesen straksquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, maar dat is standaard bij hun.
ik moest naar het oogziekenhuis en standaard vragen ze dan om een recente meting van je ogen, was ook niet nodig
goed recept![]()
maar ander keertje
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en als je er maar 1 nodig hebt
Datquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1 voor jezelf en 1 voor je man
onder het mom: samen alles doen
heeft u ochtend urine bij u?quote:
hihihiquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heeft u ochtend urine bij u?
ja hier (klopt op buik)
Heb nog speciaal een bakje gevraagd aan mn schoonmoederquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heeft u ochtend urine bij u?
ja hier (klopt op buik)
Succes meisquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:46 schreef Ladylike het volgende:
ik ga me eens aankleden, dan hoef ik dat niet meer als mn zus straks voor de deur staat
wel zo handigquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:46 schreef Ladylike het volgende:
ik ga me eens aankleden, dan hoef ik dat niet meer als mn zus straks voor de deur staat
ja man, met die buik is dat al niet meer te doenquote:
Ik uhm weet ik niet meerquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb mijn testje gewoon 's avonds gedaan hoor
ik mn eerste tussen de middag, op het werk (kon niet meer wachtenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb mijn testje gewoon 's avonds gedaan hoor
trevquote:
Niet eens een met liefde gezet kopje koffiequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wijst naar de koffie automaat
* LovelyLady zet een kopje koffie voor MoPG neerquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet eens een met liefde gezet kopje koffie...
Nou ik ken mijn plaats wel weer
Het zal wel fijn zittenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn boeffie is op tafel gaan zitten met zijn koekje...de ondeugd
picsquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
hoe oud is de jouwe eigenlijk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
blijkbaar
Ga hem er zo toch afhalen, aankleden en straks boodschappen doen
Spannendquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De jongste is 2,5 en de oudste is 6,5quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe oud is de jouwe eigenlijk?
De mijne is iedere dag een kruisje aan het zetten op zijn (speciaal voor hem gemaakte) verjaardags-aftel-kalender, de 20ste wordt ie 5 jaar
die heeft ie alquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je nu dus te laat mee, je moet ze hebben van er voor
die heb ik alquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je nu dus te laat mee, je moet ze hebben van er voor
GMTAquote:
tijd gaat veel te snel als je kids hebtquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De jongste is 2,5 en de oudste is 6,5
(godsamme wat gaat het hard)
Daarom... aangezien ik ook thuis werk wil ik er wel eens vaker wegquote:
ook zonder kids hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tijd gaat veel te snel als je kids hebt
Ja idd... en dan rammel ik ook nog eens gofferdoriequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tijd gaat veel te snel als je kids hebt
Zonder een eigen auto vind ik het anders vies tegen vallenquote:
The lucky bastardquote:
Waarom wil je dan nog foto's van met?quote:
* MPG gaat daar eens goed van genieten. Honderdduuzend keer beter dan die automatendrab van wokquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady zet een kopje koffie voor MoPG neer
Die auto is zo gekocht, het rijbewijs echter...quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom... aangezien ik ook thuis werk wil ik er wel eens vaker wegdan is een auto voor de deur best makkelijk
als mijn boef dat doet dan heeft ze oorlogquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
Rammel je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja idd... en dan rammel ik ook nog eens gofferdorie
Wanneer krijg ik mijn evoluatie gesprekquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat daar eens goed van genieten. Honderdduuzend keer beter dan die automatendrab van wok
De auto staat hier voor de deur.. sinds mijn vriend 4km verderop werkt staat de auto praktisch doordeweeks stil dus die ervaring kan ik wel gewoon meteen gebruikenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die auto is zo gekocht, het rijbewijs echter...
Mijn zus had haar rijbewijs wel gehaald (betaald door paps) maar reed niet, toen ik haar een paar jaar daarna een autotje gaf, besefte ze (nadat ze weer geleerd had hoe ze ook alweer moest rijden) hoe fijn het is om een autotje te hebben
Ze zegt nu nog: zonder jou had ik nu nog niet gereden..
zo zonde van een rijbewijs; als je niet rijdt...
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2011 10:59:32 ]
dat is kinkyquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
The lucky bastard
[..]
Waarom wil je dan nog foto's van met?
Ben ik het niet helemaal mee eens. Heb al ruim 5 jaar mijn rijbewijs en hopelijk nu binnen kort eindelijk een autoquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die auto is zo gekocht, het rijbewijs echter...
Mijn zus had haar rijbewijs wel gehaald (betaald door paps) maar reed niet, toen ik haar een paar jaar daarna een autotje gaf, besefte ze (nadat ze weer geleerd had hoe ze ook alweer moest rijden) hoe fijn het is om een autotje te hebben
Ze zegt nu nog: zonder jou had ik nu nog niet gereden..
zo zonde van een rijbewijs; als je niet rijdt...
Dit meen ik: als hier alles geregeld is en ik een andere tweedehandse auto koop, mag jij mn daihatsu gratis komen afhalenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zonder een eigen auto vind ik het anders vies tegen vallen
Doe ze dan ook eens delenquote:
Lief aangeboden maar ik hoop dat ik er een in de aankomende paar maanden kan kopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit meen ik: als hier alles geregeld is en ik een andere tweedehandse auto koop, mag jij mn daihatsu gratis komen afhalen
goedkoop autotje
onzin, auto is zo gekocht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Heb al ruim 5 jaar mijn rijbewijs en hopelijk nu binnen kort eindelijk een auto
zoals ik hierboven al zeg: ligt er natuurlijk wel aan wat je eisen zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe ze dan ook eens delen
[..]
Lief aangeboden maar ik hoop dat ik er een in de aankomende paar maanden kan kopen
auto koop je al voor 100 euro maar het duure is de onderhoud + verzekering + benzienequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onzin, auto is zo gekocht.
een auto die aan je status-eisen voldoet misschien niet, maar zomaar een auto wel hoor
ik heb voor 10 euro een kwart tank benzine waar ik 100 km ver mee kom, auto kost misschien 100 euro per jaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:01 schreef Lon3 het volgende:
[..]
auto koop je al voor 100 euro maar het duure is de onderhoud + verzekering + benziene
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onzin, auto is zo gekocht.
een auto die aan je status-eisen voldoet misschien niet, maar zomaar een auto wel hoor
Iets met dan moet je wel een beetje geld hebben en vaker hoe goedkoper de auto hoe meer aan onderhoudskostenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoals ik hierboven al zeg: ligt er natuurlijk wel aan wat je eisen zijn
en onderhoud is aan iedere auto.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb voor 10 euro een kwart tank benzine waar ik 100 km ver mee kom, auto kost misschien 100 euro per jaar
vertel mij wat.....quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Iets met dan moet je wel een beetje geld hebben en vaker hoe goedkoper de auto hoe meer aan onderhoudskostende aanschaf is helaas niet de enige kosten die je hebt
![]()
Wij ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en onderhoud is aan iedere auto.
En een nieuwe garandeert niet dat ie voorlopig onderhoudsvrij is
buurman van mn schoonma had een gloednieuwe peperdure audi gekocht, na een paar duizend km was de versnellingsbak al naar de klote
Nee oke, want veel jongens die ik dan ken hebben het eerste half jaar na dat ze hun rijbewijs hebben gehaald een auto en daarna niet meer want dan kunnen ze het niet meer betalenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vertel mij wat.....
leef met een automonteur
dat merken wij trouwens ook veel, mensen die opgelicht worden bij de apk..quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij ookna een jaar ook apk gekeurd maar wel effe 1200 euro lichter
Truequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee oke, want veel jongens die ik dan ken hebben het eerste half jaar na dat ze hun rijbewijs hebben gehaald een auto en daarna niet meer want dan kunnen ze het niet meer betalen
daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat merken wij trouwens ook veel, mensen die opgelicht worden bij de apk..
Klant van JF ging zelf ff.. hoppa 900 euro lichter
JF belde op, kreeg hoop smoesjes (over lagers die geperst moesten worden e.d.) toen hij zei dat dat bij die auto allemaal niet machinaal moest en hij zelfs de kostprijs van bijvoorbeeld een lager kon zeggen werd het stil aan de andere kant.
Je wordt echt vaak opgelicht
nee, bij jullie keuren ze auto's goed met vasthangende handremmen en slechte ruitenwissersquote:
dan ken ik jou ook al langquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe oud is de jouwe eigenlijk?
De mijne is iedere dag een kruisje aan het zetten op zijn (speciaal voor hem gemaakte) verjaardags-aftel-kalender, de 20ste wordt ie 5 jaar
als het maar werkt toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, bij jullie keuren ze auto's goed met vasthangende handremmen en slechte ruitenwissers
den trouwens ook nooit
Je ovulatiegesprekquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik mijn evoluatie gesprek![]()
tijdensquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ken ik jou ook al lang
want ik heb jou gezien voor tijdens en na de bevalling
wij kennen ons nog uit de funnyforums tijdquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ken ik jou ook al lang
want ik heb jou gezien voor tijdens en na de bevalling
echte kameraad hequote:
tijd gaat snelquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij kennen ons nog uit de funnyforums tijd
al meer dan 5 jaar jonguh![]()
ow ja, arcticaquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
tijd gaat snelen nee was niet van funny dak je kende maar van arctica forum dat was et eerste forum waar ik ooit op kwam
was altijd wel lachen daar iedereen die met elkaar overhoop lagen ik vond et wel bestquote:
Anders mijn radio lenen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
Ride the snake, ride the snake
To the lake, the ancient lake, baby
The snake, he's long, seven miles
Ride the snake, he's old, and his skin is cold
geen radio op deze lacatie dus mijn mp3 spelert mee genomen
ja dat was toen ik hoogzwanger een meeting had georganiseerd en er last minute ineens bijna niemand kwam opdagen (en jij notabene wel op je verjaardag!!)quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
was altijd wel lachen daar iedereen die met elkaar overhoop lagen ik vond et wel best
ben toen naar een meeting geweest in utrecht heb daar zelfs nog een paar fotos van
en toen dat jaar in december kwam ik voor et eerst bij jou toen met mijn verjaardag
preciesquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het maar werkt toch?
vage eisen aan de apk
quote:
mja was niet echt tof van de rest maar goed ik was er en we hebben ons prima vermaakt in ieder gevalquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja dat was toen ik hoogzwanger een meeting had georganiseerd en er last minute ineens bijna niemand kwam opdagen (en jij notabene wel op je verjaardag!!)
Dat doe ik dus ook nooooooooooooooit meer
Hoop kosten en moeite gehad
Ja en als je er een brandblusser en verbanddoos in hebt zitten kruisen ze nog "niet aanwezig" aan op het formulierquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja was niet echt tof van de rest maar goed ik was er en we hebben ons prima vermaakt in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |