Heb nog speciaal een bakje gevraagd aan mn schoonmoederquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heeft u ochtend urine bij u?
ja hier (klopt op buik)
Succes meisquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:46 schreef Ladylike het volgende:
ik ga me eens aankleden, dan hoef ik dat niet meer als mn zus straks voor de deur staat
wel zo handigquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:46 schreef Ladylike het volgende:
ik ga me eens aankleden, dan hoef ik dat niet meer als mn zus straks voor de deur staat
ja man, met die buik is dat al niet meer te doenquote:
Ik uhm weet ik niet meerquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb mijn testje gewoon 's avonds gedaan hoor
ik mn eerste tussen de middag, op het werk (kon niet meer wachtenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb mijn testje gewoon 's avonds gedaan hoor
trevquote:
Niet eens een met liefde gezet kopje koffiequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wijst naar de koffie automaat
* LovelyLady zet een kopje koffie voor MoPG neerquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet eens een met liefde gezet kopje koffie...
Nou ik ken mijn plaats wel weer
Het zal wel fijn zittenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn boeffie is op tafel gaan zitten met zijn koekje...de ondeugd
picsquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn boeffie is op tafel gaan zitten met zijn koekje...de ondeugd
hoe oud is de jouwe eigenlijk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
blijkbaar
Ga hem er zo toch afhalen, aankleden en straks boodschappen doen
Spannendquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laatste loodjespuntjes op de i whaaaaaaaaa
hyper... ik wil zo graag afrijden
volgende week proef-examentje doen
De jongste is 2,5 en de oudste is 6,5quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe oud is de jouwe eigenlijk?
De mijne is iedere dag een kruisje aan het zetten op zijn (speciaal voor hem gemaakte) verjaardags-aftel-kalender, de 20ste wordt ie 5 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |