ik doe met je meequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
re-do woensdag.
* wel.o.k gaat achterover zitten en doet niks meer
al ben ik natuurlijk al een helder lichtquote:
Zo licht dat je wegwaait als iemand kuchtquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
al ben ik natuurlijk al een helder licht
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:20 schreef Panda72 het volgende:
Als konijnen tekeer door Marieke van Essen
RIJSWIJK - Een hitsig mannetjeskonijn heeft tussen kerst en oud en nieuw de tijd van zn leven gehad, nadat zijn baasje hem stiekem had achtergelaten bij vijf vrouwtjes van de Haagse stadsboerderij Op den Dijk.
Foto: Peter van Zetten De verzorgers zitten echter met de gebakken peren, want voor zo veel kleine konijntjes is er op de boerderij helemaal geen plaats.
De pluizige Don Juan, die inmiddels is opgevangen door konijnen- en knaagdierenopvang Het Knaaghof in Rijswijk, werd op nieuwjaarsdag ontdekt. Vermoedelijk is de hangoor, die niet gecastreerd bleek te zijn, op een onbewaakt moment naar binnen gesmokkeld. Wat er vervolgens is gebeurd, valt niet moeilijk te raden.
Een viriel mannetje combinatie met vijf vruchtbare vrouwtjes is natuurlijk een groot feest, zegt een woordvoerster van de stadsboerderij. Wij houden de komende maand dan ook ons hart vast, want een konijn kan zo zes jonkies krijgen.
Schattig of niet, de stadsboerderij heeft geen goed woord over voor mensen die zomaar hun dier dumpen. Dit is toch hondsbrutaal! En dan te bedenken dat we zelf niet eens fokken.
Ook Het Knaaghof is niet blij met de komst van onbekende konijnen als Don Juan. Als wij deze dieren via de Dierenambulance binnenkrijgen, weten we niets van hun geschiedenis. Daarom is het zo belangrijk dat mensen die van hun dieren af willen naar de reguliere opvang gaan, ook al kost dat 25 euro, zegt beheerder Marleen Welbergen.
Ondanks alles is de bruine hangoor, die getuige zijn oorwond vermoedelijk iets te enthousiast in de weer is geweest, liefdevol opgevangen. Maar niet nadat de Rijswijkse opvang, die met tachtig konijnen momenteel behoorlijk vol zit, Don Juan eerst nog even een knipje heeft gegeven
Don Juan was ontzettend blij dat hij met kerstmis niet het haasje was. Ze hadden hem tenslotte ook kunnen opeten.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck gooit koffie over de pc van wok
allemaal... ben je weer even bezigquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
welke van de 3?
niet mijn laptop met fok hoor
*proestquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:30 schreef DaMart het volgende:
Nuttige functie bij Windows server 2003... dan wil je inloggen en krijg je de vraag 'Waarom is de server onverwacht afgesloten?'
Ja, als ik dat wist, was het ook niet onverwacht he.
Maar ja, ik moest iets invullen, dus mijn antwoord: 'Geen idee!'.
hmm, dan heb jij best veel rechten op die machinequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:30 schreef DaMart het volgende:
Nuttige functie bij Windows server 2003... dan wil je inloggen en krijg je de vraag 'Waarom is de server onverwacht afgesloten?'
Ja, als ik dat wist, was het ook niet onverwacht he.
* wel.o.k verhuist van bureauquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
allemaal... ben je weer even bezig
Ik log gewoon in als administrator.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, dan heb jij best veel rechten op die machine
vergeet je laptop nietquote:
vandaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik log gewoon in als administrator.
quote:
Ah, lekker uitgeslapenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef suikertaartje het volgende:
Pff.
Ik werd om 08:16 wakker..toen had ik al een kwartier op mijn werk moeten zijn
Ik ben de contactpersoon voor de externe systeembeheerder hier, dus ik ben zelf inmiddels een halve systeembeheerder... dan krijg je dat dusquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef suikertaartje het volgende:
Pff.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef suikertaartje het volgende:
Pff.
suikertjequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef suikertaartje het volgende:
Pff.
quote:
even de koffie eraf vegenquote:
ik heb hem al schoon gelikt maar ik zoek nog een rietje om het tussen de toetsen vandaan te kunnen zuigenquote:
op zijn kop houden boven een kopjequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb hem al schoon gelikt maar ik zoek nog een rietje om het tussen de toetsen vandaan te kunnen zuigen
* suikertaartje gooit koffie over zichzelf heen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb hem al schoon gelikt maar ik zoek nog een rietje om het tussen de toetsen vandaan te kunnen zuigen
* MPG komt eraanquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje gooit koffie over zichzelf heen...
* goldfinger1963 pakt brandwondenzalfquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* wel.o.k likt suikertaartje schoon van top tot teenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar veel te laatquote:
verzachtende likjes werken beterquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 pakt brandwondenzalf![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k likt suikertaartje schoon van top tot teen
filmpjequote:
ligt eraan hoe heet de koffie isquote:
ik ben heterquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe heet de koffie is
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k likt suikertaartje schoon van top tot teen
het was ook voor jou bedoeldquote:maar veel te laat
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
het was ook voor jou bedoeld
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:30 schreef DaMart het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo licht dat je wegwaait als iemand kucht.
geen idee, ik parkeer tegenwoordig onder het pand dus ik kom pas buiten als ik vanmiddag bij mijn andere klus benquote:
Valt reuze mee... het vriest niet eens meer...quote:
Maar... Maar... Maar....quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
het was ook voor jou bedoeld
* wel.o.k wijst naar de koffie automaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar... Maar... Maar....
En... En... En ik dan![]()
?
Jij maakte niet vlak daarvoor een opmerking over iets schoon likkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar... Maar... Maar....
En... En... En ik dan![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |