quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schoonheid?
* LovelyLady kijkt links.... naar rechts, wie?
mukkiequote:
ik moet tot laat vandaagquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou das dan weer jammer he
Koffie dan maar ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Het is nog vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goed ideequote:Op woensdag 5 januari 2011 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
Nou das dan weer jammer he
Koffie dan maar ?
straks na upc en gemeente maar fittingen kopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:25 schreef Muck het volgende:
Het is nog te donker om te klussen
Eerst de blog updaten en de eetkamertafel maar in elkaar zetten dan
Schilderen kun je het beste bij daglichtquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
straks na upc en gemeente maar fittingen kopen
Dank je! Deze was beter te vangenquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gooit 2de kop koffie naar duck
jij..quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schoonheid?
* LovelyLady kijkt links.... naar rechts, wie?
whut?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je! Deze was beter te vangen
[..]
jij..
quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut?welneeeeeeeeeeeeeeee
Ik mag zo weer rijden
Ik geloof nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geloof het nou gewoon eens...
Succes! lekker slippen
is uberhaupt handig om licht te hebben tochquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Schilderen kun je het beste bij daglicht
Nu is de tijd om te gaan geloven... ik zeg het je!quote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
is uberhaupt handig om licht te hebben toch
symp toch zin gekregenquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut?welneeeeeeeeeeeeeeee
Ik mag zo weer rijden
quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
is uberhaupt handig om licht te hebben toch
stelletje jehova'squote:Op woensdag 5 januari 2011 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nu is de tijd om te gaan geloven... ik zeg het je!
quote:
wokquote:
succes lovelyquote:
Tot straksquote:
succesquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:53 schreef Panda72 het volgende:
Collega's die je zo laten schrikken dat je van schrikken je koffie over de net ingebonden en gekopieerde rapporten laat vallen. Zodat je weer opnieuw kunt beginnen en bedankt he LULLO![]()
pandaquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:53 schreef Panda72 het volgende:
Collega's die je zo laten schrikken dat je van schrikken je koffie over de net ingebonden en gekopieerde rapporten laat vallen. Zodat je weer opnieuw kunt beginnen en bedankt he LULLO![]()
Printer is nu weer bezig met nieuwe uitdraaien laten wij zeggen weer 45 minuten werk. En dan moet ik hem nog in elkaar beuken *oh nee toch maar niet wat hij is groterder dan ik*. Maar echt hoor wanneer hij het minst verwacht kill and attackquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
panda![]()
weet je iig wel al hoe lang je werk hebt
geef hem koffie met zoutquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Printer is nu weer bezig met nieuwe uitdraaien laten wij zeggen weer 45 minuten werk. En dan moet ik hem nog in elkaar beuken *oh nee toch maar niet wat hij is groterder dan ik*. Maar echt hoor wanneer hij het minst verwacht kill and attack
Nee dat is te soft.quote:
sluipmoordenaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Printer is nu weer bezig met nieuwe uitdraaien laten wij zeggen weer 45 minuten werk. En dan moet ik hem nog in elkaar beuken *oh nee toch maar niet wat hij is groterder dan ik*. Maar echt hoor wanneer hij het minst verwacht kill and attack
Ja dat is beterquote:
En daarbij steken wij onze handjes in de lucht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:03 schreef Muck het volgende:
Zingen we even mee?
Het geeft niet dat je mij het liefste
nu verrot zou slaan
Als dat je wat kalmeert
laat ik jou je gang wel gaan
Het geeft niet dat je liever nog
verrekte van de pijn
dan nog één seconde in mijn buurt
te moeten zijn
Vuistjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En daarbij steken wij onze handjes in de lucht.
dat is het begin van de meest pijnlijke dag voor hemquote:
Ah, het is weer re-do woensdagquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:07 schreef Muck het volgende:
Ahhhh
stinkendehoerentyfusinternet hier
Net een eind getypt voor de klus-blog, fotootjes geupload, vliegt de verbinding eruit
Mja, dan komt het vanavond welquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, het is weer re-do woensdag
maar dat is balen...
dat is idd zwaar kutquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:07 schreef Muck het volgende:
Ahhhh
stinkendehoerentyfusinternet hier
Net een eind getypt voor de klus-blog, fotootjes geupload, vliegt de verbinding eruit
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, het is weer re-do woensdag
maar dat is balen...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
re-do woensdag.
* wel.o.k gaat achterover zitten en doet niks meer
* MaleDuck gooit koffie over de pc van wokquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
re-do woensdag.
* wel.o.k gaat achterover zitten en doet niks meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |