op zijn kop houden boven een kopjequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb hem al schoon gelikt maar ik zoek nog een rietje om het tussen de toetsen vandaan te kunnen zuigen
* suikertaartje gooit koffie over zichzelf heen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb hem al schoon gelikt maar ik zoek nog een rietje om het tussen de toetsen vandaan te kunnen zuigen
* MPG komt eraanquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje gooit koffie over zichzelf heen...
* goldfinger1963 pakt brandwondenzalfquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* wel.o.k likt suikertaartje schoon van top tot teenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar veel te laatquote:
verzachtende likjes werken beterquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 pakt brandwondenzalf![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k likt suikertaartje schoon van top tot teen
filmpjequote:
ligt eraan hoe heet de koffie isquote:
ik ben heterquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe heet de koffie is
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k likt suikertaartje schoon van top tot teen
het was ook voor jou bedoeldquote:maar veel te laat
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
het was ook voor jou bedoeld
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:30 schreef DaMart het volgende:
Maar ja, ik moest iets invullen, dus mijn antwoord: 'Geen idee!'.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo licht dat je wegwaait als iemand kucht.
geen idee, ik parkeer tegenwoordig onder het pand dus ik kom pas buiten als ik vanmiddag bij mijn andere klus benquote:
Valt reuze mee... het vriest niet eens meer...quote:
Maar... Maar... Maar....quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
het was ook voor jou bedoeld
* wel.o.k wijst naar de koffie automaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar... Maar... Maar....
En... En... En ik dan![]()
?
Jij maakte niet vlak daarvoor een opmerking over iets schoon likkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar... Maar... Maar....
En... En... En ik dan![]()
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |