die heeft ie alquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je nu dus te laat mee, je moet ze hebben van er voor
die heb ik alquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je nu dus te laat mee, je moet ze hebben van er voor
GMTAquote:
tijd gaat veel te snel als je kids hebtquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De jongste is 2,5 en de oudste is 6,5
(godsamme wat gaat het hard)
Daarom... aangezien ik ook thuis werk wil ik er wel eens vaker wegquote:
ook zonder kids hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tijd gaat veel te snel als je kids hebt
Ja idd... en dan rammel ik ook nog eens gofferdoriequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tijd gaat veel te snel als je kids hebt
Zonder een eigen auto vind ik het anders vies tegen vallenquote:
The lucky bastardquote:
Waarom wil je dan nog foto's van met?quote:
* MPG gaat daar eens goed van genieten. Honderdduuzend keer beter dan die automatendrab van wokquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady zet een kopje koffie voor MoPG neer
Die auto is zo gekocht, het rijbewijs echter...quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom... aangezien ik ook thuis werk wil ik er wel eens vaker wegdan is een auto voor de deur best makkelijk
als mijn boef dat doet dan heeft ze oorlogquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn boeffie is op tafel gaan zitten met zijn koekje...de ondeugd
Rammel je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja idd... en dan rammel ik ook nog eens gofferdorie
Wanneer krijg ik mijn evoluatie gesprekquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat daar eens goed van genieten. Honderdduuzend keer beter dan die automatendrab van wok
De auto staat hier voor de deur.. sinds mijn vriend 4km verderop werkt staat de auto praktisch doordeweeks stil dus die ervaring kan ik wel gewoon meteen gebruikenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die auto is zo gekocht, het rijbewijs echter...
Mijn zus had haar rijbewijs wel gehaald (betaald door paps) maar reed niet, toen ik haar een paar jaar daarna een autotje gaf, besefte ze (nadat ze weer geleerd had hoe ze ook alweer moest rijden) hoe fijn het is om een autotje te hebben
Ze zegt nu nog: zonder jou had ik nu nog niet gereden..
zo zonde van een rijbewijs; als je niet rijdt...
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2011 10:59:32 ]
dat is kinkyquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
The lucky bastard
[..]
Waarom wil je dan nog foto's van met?
Ben ik het niet helemaal mee eens. Heb al ruim 5 jaar mijn rijbewijs en hopelijk nu binnen kort eindelijk een autoquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die auto is zo gekocht, het rijbewijs echter...
Mijn zus had haar rijbewijs wel gehaald (betaald door paps) maar reed niet, toen ik haar een paar jaar daarna een autotje gaf, besefte ze (nadat ze weer geleerd had hoe ze ook alweer moest rijden) hoe fijn het is om een autotje te hebben
Ze zegt nu nog: zonder jou had ik nu nog niet gereden..
zo zonde van een rijbewijs; als je niet rijdt...
Dit meen ik: als hier alles geregeld is en ik een andere tweedehandse auto koop, mag jij mn daihatsu gratis komen afhalenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zonder een eigen auto vind ik het anders vies tegen vallen
Doe ze dan ook eens delenquote:
Lief aangeboden maar ik hoop dat ik er een in de aankomende paar maanden kan kopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit meen ik: als hier alles geregeld is en ik een andere tweedehandse auto koop, mag jij mn daihatsu gratis komen afhalen
goedkoop autotje
onzin, auto is zo gekocht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Heb al ruim 5 jaar mijn rijbewijs en hopelijk nu binnen kort eindelijk een auto
zoals ik hierboven al zeg: ligt er natuurlijk wel aan wat je eisen zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe ze dan ook eens delen
[..]
Lief aangeboden maar ik hoop dat ik er een in de aankomende paar maanden kan kopen
auto koop je al voor 100 euro maar het duure is de onderhoud + verzekering + benzienequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onzin, auto is zo gekocht.
een auto die aan je status-eisen voldoet misschien niet, maar zomaar een auto wel hoor
ik heb voor 10 euro een kwart tank benzine waar ik 100 km ver mee kom, auto kost misschien 100 euro per jaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:01 schreef Lon3 het volgende:
[..]
auto koop je al voor 100 euro maar het duure is de onderhoud + verzekering + benziene
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onzin, auto is zo gekocht.
een auto die aan je status-eisen voldoet misschien niet, maar zomaar een auto wel hoor
Iets met dan moet je wel een beetje geld hebben en vaker hoe goedkoper de auto hoe meer aan onderhoudskostenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoals ik hierboven al zeg: ligt er natuurlijk wel aan wat je eisen zijn
en onderhoud is aan iedere auto.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb voor 10 euro een kwart tank benzine waar ik 100 km ver mee kom, auto kost misschien 100 euro per jaar
vertel mij wat.....quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Iets met dan moet je wel een beetje geld hebben en vaker hoe goedkoper de auto hoe meer aan onderhoudskostende aanschaf is helaas niet de enige kosten die je hebt
![]()
Wij ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en onderhoud is aan iedere auto.
En een nieuwe garandeert niet dat ie voorlopig onderhoudsvrij is
buurman van mn schoonma had een gloednieuwe peperdure audi gekocht, na een paar duizend km was de versnellingsbak al naar de klote
Nee oke, want veel jongens die ik dan ken hebben het eerste half jaar na dat ze hun rijbewijs hebben gehaald een auto en daarna niet meer want dan kunnen ze het niet meer betalenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vertel mij wat.....
leef met een automonteur
dat merken wij trouwens ook veel, mensen die opgelicht worden bij de apk..quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij ookna een jaar ook apk gekeurd maar wel effe 1200 euro lichter
Truequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee oke, want veel jongens die ik dan ken hebben het eerste half jaar na dat ze hun rijbewijs hebben gehaald een auto en daarna niet meer want dan kunnen ze het niet meer betalen
daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat merken wij trouwens ook veel, mensen die opgelicht worden bij de apk..
Klant van JF ging zelf ff.. hoppa 900 euro lichter
JF belde op, kreeg hoop smoesjes (over lagers die geperst moesten worden e.d.) toen hij zei dat dat bij die auto allemaal niet machinaal moest en hij zelfs de kostprijs van bijvoorbeeld een lager kon zeggen werd het stil aan de andere kant.
Je wordt echt vaak opgelicht
nee, bij jullie keuren ze auto's goed met vasthangende handremmen en slechte ruitenwissersquote:
dan ken ik jou ook al langquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe oud is de jouwe eigenlijk?
De mijne is iedere dag een kruisje aan het zetten op zijn (speciaal voor hem gemaakte) verjaardags-aftel-kalender, de 20ste wordt ie 5 jaar
als het maar werkt toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, bij jullie keuren ze auto's goed met vasthangende handremmen en slechte ruitenwissers
den trouwens ook nooit
Je ovulatiegesprekquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik mijn evoluatie gesprek![]()
tijdensquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ken ik jou ook al lang
want ik heb jou gezien voor tijdens en na de bevalling
wij kennen ons nog uit de funnyforums tijdquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ken ik jou ook al lang
want ik heb jou gezien voor tijdens en na de bevalling
echte kameraad hequote:
tijd gaat snelquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij kennen ons nog uit de funnyforums tijd
al meer dan 5 jaar jonguh![]()
ow ja, arcticaquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
tijd gaat snelen nee was niet van funny dak je kende maar van arctica forum dat was et eerste forum waar ik ooit op kwam
was altijd wel lachen daar iedereen die met elkaar overhoop lagen ik vond et wel bestquote:
Anders mijn radio lenen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
Ride the snake, ride the snake
To the lake, the ancient lake, baby
The snake, he's long, seven miles
Ride the snake, he's old, and his skin is cold
geen radio op deze lacatie dus mijn mp3 spelert mee genomen
ja dat was toen ik hoogzwanger een meeting had georganiseerd en er last minute ineens bijna niemand kwam opdagen (en jij notabene wel op je verjaardag!!)quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
was altijd wel lachen daar iedereen die met elkaar overhoop lagen ik vond et wel best
ben toen naar een meeting geweest in utrecht heb daar zelfs nog een paar fotos van
en toen dat jaar in december kwam ik voor et eerst bij jou toen met mijn verjaardag
preciesquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het maar werkt toch?
vage eisen aan de apk
quote:
mja was niet echt tof van de rest maar goed ik was er en we hebben ons prima vermaakt in ieder gevalquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja dat was toen ik hoogzwanger een meeting had georganiseerd en er last minute ineens bijna niemand kwam opdagen (en jij notabene wel op je verjaardag!!)
Dat doe ik dus ook nooooooooooooooit meer
Hoop kosten en moeite gehad
Ja en als je er een brandblusser en verbanddoos in hebt zitten kruisen ze nog "niet aanwezig" aan op het formulierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |