snoeperd...quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom maar, details enzo. blond, groene ogen, niet zo heel groot.....
Mogguh panda!quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:29 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes en minderlieve fokkertjes *nee hoor jullie zijn allemaal even lief*
pandaquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:29 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes en minderlieve fokkertjes *nee hoor jullie zijn allemaal even lief*
dank dankquote:
wellicht slimmer als je zelf even langs gaat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom maar, details enzo. blond, groene ogen, niet zo heel groot.....
mooie damequote:Op woensdag 5 januari 2011 07:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dank dank
alles je huis ingekregen??
goedemorgen Panda...quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:29 schreef Panda72 het volgende:
bang dat je verkeerde dingen zegt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
wellicht slimmer als je zelf even langs gaat?
heheh.. nu wordt ik verlegen hoor!quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dank dank
alles je huis ingekregen??
nee hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bang dat je verkeerde dingen zegt?
jah dacht ik ook wel.. is best een grote kast!quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja hoorDie ene kast moest wel uit elkaar, was net te breed om in zijn geheel de knik te maken.
Muck mag zo fijn de Klippan van nieuwe hoes voorzien
en de waarheid mag gezegd worden, toch?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. nu wordt ik verlegen hoor!![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
en de waarheid mag gezegd worden, toch?
maar wel een handige kast!quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah dacht ik ook wel.. is best een grote kast!
Dat zoekt Muck maar uitquote:de klippan had al een hoes, de andere bank moet nog een hoes krijgeneen klippan hoes past ook wel.. ongeveer
heb ik ook jaren gehad.. was alleen die hoes kwijt
quote:
Goedemorgen schoonheid!quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
mogguh! Koffie!
* LovelyLady mompelt iets met niet wakker kunnen worden.....
* wel.o.k gooit 2de kop koffie naar duckquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een beetje koffie gooien... kan ik me weer gaan omkleden... doe er nog maar 1
maar....bedankt
schoonheid?quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goedemorgen schoonheid!
Lekker geslapen... hier een bakkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |