Breda.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Den Bosch ken ik inmiddels wel uit mijn duim.
zo sexistisch dit!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Otis2.0 het volgende:
ik regel dingen in dagen van stress. alsof dat arme meisje al die knopjes snapt.
Snap jij haar knopjes?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Otis2.0 het volgende:
ik regel dingen in dagen van stress. alsof dat arme meisje al die knopjes snapt.
Inderdaad, hij kent haar nog niet zo goed als jou. Wij weten dat haar lievelingskleur rood is en zo.quote:
als jijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef Brioni het volgende:
[..]
Inderdaad, hij kent haar nog niet zo goed als jou. Wij weten dat haar lievelingskleur rood is en zo.
echte gentelmengquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Otis2.0 het volgende:
ik werk al, kassameisje alles...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben jaloers op haar, doet gewoon uni. Was ik maar zo slim.
tliciouz zet anders je lopende rekening wel op zn kopquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
ik was al jarenlang op zoek naar de vrouw die mn wereld op zn kop zet <3.
HE MANUELA. ALLES GOED?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik werk al, kassameisje alles...
ik weet niet wat ze doet maarquote:
er is geen banger hart dan dat van otisquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:19 schreef Otis2.0 het volgende:
en de kluts raak ik kwijt, als ze even naar me kijkt <3
je hebt een abbonement op muquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:19 schreef fyah het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze doet maar
muh mijsje je doet me
doet diiingen
die ik niet kom voorzieeeeeen
tot je single bent, kom je hier elke dagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef reetveter het volgende:
Ik kick automatisch afIk vind de sc steeds minder leuk
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef reetveter het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef fyah het volgende:
[..]
tliciouz zet anders je lopende rekening wel op zn kop
Komt door die kankertaal die iedereen hier begint te praten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef reetveter het volgende:
ja ik ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef reetveter het volgende:
ik was bezigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
ik wist dat ze niks ging openen. ze dacht dat we daar lijstjes voo rhebben of zo
Dat zou mijn schoolprestaties ten goede komen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef Allure_ het volgende:
sc gaat sowieso wel dicht dit jaar. thank god.
Het is niet nodig om zoveel druk op de schouders van die jonge deerne te leggen :$.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Otis, jij had de lapo heul niet. Boefje!
Oke thanks, dan word het Maastricht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef ynuhh het volgende:
Maastricht vond ik erg leuk, ben er in 2009 met mijn vriend een weekend geweest.
Jij bent gewoon bang dit jaar nog meer posts te plaatsen dan afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef Allure_ het volgende:
Ze is bang dat je haar de titel 'KLB SC Princess' afpakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik was bezig
waarom mag jij mij niet?
Ik mag je omdat je geen kloon bent.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik was bezig
waarom mag jij mij niet?
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dit jaar nog meer posts te plaatsen dan afgelopen jaar.
als je vriend ooit niet kan dan wil ik je wel een tour gevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef ynuhh het volgende:
Maastricht vond ik erg leuk, ben er in 2009 met mijn vriend een weekend geweest.
ik hb me vrientjes al gemakt hier hor, kan niemand mer by :squote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik was bezig
waarom mag jij mij niet?
Gaat vanzelf wel weer open.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef Allure_ het volgende:
Nee hoor, nu niet eens meer elke dagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
tot je single bent, kom je hier elke dag
hihi ik met mijn computertalenten wist niet eens meer hoe je een topic moest openenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is niet nodig om zoveel druk op de schouders van die jonge deerne te leggen :$.
omdat je sukkel bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee hoor, nu niet eens meer elke dag. En waarom als ik single ben ineens niet meer?
Mwa na 2 keer een weekend er te zijn geweest heb ik het wel gezien daar.quote:
Omdat je ieder dag gaat sporten met een andere scharrel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee hoor, nu niet eens meer elke dag. En waarom als ik single ben ineens niet meer?
Je wilt haar, alleen besef je dat zelf nog nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je hebt Luur gevingerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef fyah het volgende:
Er komt een grote onthulling, ik heb een mailtje gestuurd
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ze is bang dat je haar de titel 'KLB SC Princess' afpakt.
Als ik de laatste persoon op aarde was zou ik me er ook niet voor schamen om lijken te neuken.quote:
Same.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef reetveter het volgende:
Noxxxxx.quote:
strugglesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Lamon het volgende:
Damn, ik moet voor morgen een tijd afspreken met een vrouw op een datingsite waarmee ik gewoon vriendschappelijk wat ga drinken, maar als ik online ben gaan die anderen weer tegen me praten. En op 2 na heb ik daar nu ff geen zin in.
Maar heel laat vanavond een off-line berichtje sturen, als er toch niemand meer op zit.
rustig maar chickiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik zweer jy krygt die titol niet
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Lamon het volgende:
Damn, ik moet voor morgen een tijd afspreken met een vrouw op een datingsite waarmee ik gewoon vriendschappelijk wat ga drinken, maar als ik online ben gaan die anderen weer tegen me praten. En op 2 na heb ik daar nu ff geen zin in.
Maar heel laat vanavond een off-line berichtje sturen, als er toch niemand meer op zit.
Geilheid is ook een gevoel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef Allure_ het volgende:
@ Chai:
Doe even normaal, ik heb ook gevoelens.
voor mij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef Allure_ het volgende:
@ Chai:
Doe even normaal, ik heb ook gevoelens.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
rustig maar chickie
ik wist niet eens dat dat bestond.
Je vergeet mij vriendje ik quote je ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef reetveter het volgende:
Ludo, Ynuhh, Ally zijn het al met me eens. De sc vernietigt zichzelf
Dit soort dingen zijn er onderdeel vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik zweer jy krygt die titol niet
We hebben een soort Jezus nodig om de groep verlichting te geven. Ik zie mezelf wel als een soort Jezusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef reetveter het volgende:
het noemt me chickie. in de 3 jaar dat ik hier zit ben ik nog nooit SERIEUS chickie genoemd. 17 jaar in Rotterdam en niemand heeft me ooit SERIEUS chickie genoemd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
rustig maar chickie
ik wist niet eens dat dat bestond.
Als ik last white man standing ben ga ik topics maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef reetveter het volgende:
Topicsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:26 schreef Brioni het volgende:
[..]
Als ik last white man standing ben ga ik topics maken.
Ik denk serieus dat Allure over een jaar of 15 ook dit soort dingen doet. Geen eens een troll.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Lamon het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn er onderdeel van. Niet dat omdat jij het doet maar iedereen die zo typt
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef Brioni het volgende:
[..]
Komt door die kankertaal die iedereen hier begint te praten.
ondredel vn wat? :squote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn er onderdeel van. Niet dat omdat jij het doet maar iedereen die zo typt
'het' whahahahaahahahahaa.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het noemt me chickie. in de 3 jaar dat ik hier zit ben ik nog nooit SERIEUS chickie genoemd. 17 jaar in Rotterdam en niemand heeft me ooit SERIEUS chickie genoemd.
omfggg i am laughing so hard
je hapt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:27 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
'het' whahahahaahahahahaa.
leuk om jou op de kast te jagen
nomnomnomquote:
Ik verhuur patenten op fok voor 15 000 EUR per 10 jaar. Bepaalde citaten krijgen dan een link naar jouw originele post.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:27 schreef Lamon het volgende:
Ik word trouwens weer veel te veel gequote, wie weet wil ik die vingeropmerking en lijkenopmerking nog een keer professioneel gebruiken.
Kun je patent op spreuken aanvragen?
Dat is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest schoonheid.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef Allure_ het volgende:
Dat kwetst me echt, Otis. Geen eens een grapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
'Ik was dronken.'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik verhuur patenten op fok voor 15 000 EUR per 10 jaar. Bepaalde citaten krijgen dan een link naar jouw originele post.
Niet op FOK!, ik bedoel gewoon patent op een spreuk in het algemeen, net als een geschreven nummer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik verhuur patenten op fok voor 15 000 EUR per 10 jaar. Bepaalde citaten krijgen dan een link naar jouw originele post.
voor 100 fobomoney beantwoord ik deze vraagjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet op FOK!, ik bedoel gewoon patent op een spreuk in het algemen, net als een geschreven nummer.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef reetveter het volgende:
He miss-bakvis. Je hebt mooie ogen![]()
jij dalijk niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij dalijk niet meer.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik meen het.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest schoonheid.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef reetveter het volgende:
He miss-bakvis. Je hebt mooie ogen![]()
hahaha hee die heb ik eerder gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks, jij bent goed met paint zag ik;)If you want to fly,
You got to give up the shit that weighs you down.
[Toni Morrisson]
Ik heb geen zin om nu een buck te gaan maken met FOK! erop, ik fotoshop het wel een andere keer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef fyah het volgende:
[..]
voor 100 fobomoney beantwoord ik deze vraagje
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij dalijk niet meer.![]()
![]()
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lachten bedoel ikdan..If you want to fly,
You got to give up the shit that weighs you down.
[Toni Morrisson]
Je kent me neit eens. Waarom oordelen dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, waarom zou ik jou willen kwetsen?
welke dibs?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
omfg mensen flirten met mijn dibs hier
gtfo
doei.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef reetveter het volgende:
Haha nee serieus ik vind het echt niet zo leuk meer. Ik ben weg nu.
Ik oordeel niet, ik schat in.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kent me neit eens. Waarom oordelen dan.
Gelijk heb je. Ik ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef reetveter het volgende:
Haha nee serieus ik vind het echt niet zo leuk meer. Ik ben weg nu.
I'm just the messenger.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij luistert liedjes over verkrachting? Ik dacht dat je een lief meisje was.
oh als dat alles is heb ik t nog getroffenquote:
Is Bragi heeeel toevallig nog op msn geweest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
I'm just the messenger.
De beat is wel erg vet.
soep met balletjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
oh als dat alles is heb ik t nog getroffen
Ja vast. Ze zijn bijna hetzelfde als die van jou alleen dan meer amandelachtig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ongeveer jouw ogen maar dan nog lelijker.
ogen met prut erin.. hebben katten/honden wel eens.quote:
Niet gezien, al moet ik toegeven dat ik steeds minder op msn zit. Facebook is taking over.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Is Bragi heeeel toevallig nog op msn geweest.
haten op mijn ogenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:34 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ja vast. Ze zijn bijna hetzelfde als die van jou alleen dan meer amandelachtig.
echt hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet gezien, al moet ik toegeven dat ik steeds minder op msn zit. Facebook is taking over.
Het verschil tussen oordelen en inschatten? Het ene is menen te weten, het ander is je voorstellen hoe het wellicht zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En wat is precies het verschil daar tussen?
sounds prettttyy gay to me.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Madridista het volgende:
Vandaag he...
Echt elke meisje keek naar me om.
Eentje bijv. kwam zo zeggen: 3 keer is trakteren![]()
Ik zo van:![]()
Zegt ze dat ze me op een drankje wil trakteren![]()
Echt tientallen meisjes trok ik aan en niet gelogen
Misschien komt het om wat ik droeg? : een rode V-nek truitje. witte sjaal. Zwarte jack. Donkere spijkerbroek en witte schoenen
Wat een baas voelde ik me vandaag.![]()
![]()
Die stuffi die er soms inzit als je opstaat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ogen met prut erin.. hebben katten/honden wel eens.
Ik heb dat elke dag, dat meisje naar me toe komen zwermen, is dat niet normaal dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Madridista het volgende:
Vandaag he...
Echt elke meisje keek naar me om.
Eentje bijv. kwam zo zeggen: 3 keer is trakteren![]()
Ik zo van:![]()
Zegt ze dat ze me op een drankje wil trakteren![]()
Echt tientallen meisjes trok ik aan en niet gelogen
Misschien komt het om wat ik droeg? : een rode V-nek truitje. witte sjaal. Zwarte jack. Donkere spijkerbroek en witte schoenen
Wat een baas voelde ik me vandaag.![]()
![]()
Het is niet voorstellen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het verschil tussen oordelen en inschatten? Het ene is menen te weten, het ander is je voorstellen hoe het wellicht zou kunnen zijn.
jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Brioni het volgende:
[..]
Die stuffi die er soms inzit als je opstaat?
twitter postquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
russell brand treedt op in een vrouwen legging.
Lekker verder trollen als men het al ongezellig noemt. Leuk man.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
haten op mijn ogenmijn ogen hebben meer swagger dan jouw hele gezin bij elkaar.
iieehquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
russell brand treedt op in een vrouwen legging.
deze man, eerlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Brioni het volgende:
[..]
Lekker verder trollen als men het al ongezellig noemt. Leuk man.
jij bent ieeehh. russell brand is God.quote:
jij trolld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Brioni het volgende:
[..]
Lekker verder trollen als men het al ongezellig noemt. Leuk man.
wtf call jij dibs.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef fyah het volgende:
waarom gaat de sc zo snel vandaaghoe meer ik het volg,hoe dommer ik wort
Omdat ik weer terug ben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef fyah het volgende:
waarom gaat de sc zo snel vandaaghoe meer ik het volg,hoe dommer ik wort
En dat laatste is niet hetzelfde als oordelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het verschil tussen oordelen en inschatten? Het ene is menen te weten, het ander is je voorstellen hoe het wellicht zou kunnen zijn.
wolvendagen on killstreakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij bent ieeehh. russell brand is God.
Uh nee? Ik denk niet te weten hoe jij bent hoor, dat zou namelijk oordelen zijn. Ik kan wel een gokje wagen. Lijkt me weinig mis mee?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En dat laatste is niet hetzelfde als oordelen?
Dat zal best.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb dat elke dag, dat meisje naar me toe komen zwermen, is dat niet normaal dan?
JE SCHRIJFT ZIJN NAAM VERKEERD G HET IS DUBBEL S DUBBEL Lquote:
Generaties geleden wel, ja. Waarom oude koeien uit de sloot halen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij denkt dat hij neger is toch?
quote:
.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij denkt dat hij neger is toch?
in een vrouwenleggingquote:
Schatten, is het vooraf beoordelen van iets of een situatiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Uh nee? Ik denk niet te weten hoe jij bent hoor, dat zou namelijk oordelen zijn. Ik kan wel een gokje wagen. Lijkt me weinig mis mee?
Waarom zeg je dan zoiets als je toch niet denkt te weten hoe ik ben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Uh nee? Ik denk niet te weten hoe jij bent hoor, dat zou namelijk oordelen zijn. Ik kan wel een gokje wagen. Lijkt me weinig mis mee?
Jij in een vrouwen legging ziet er nog erger uit, begin niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
in een vrouwenlegging![]()
don't forget the details
POPOPOPOPquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij in een vrouwen legging ziet er nog erger uit, begin niet.
Stuk of 25-30. Ligt er aan waar ik naar toega.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dat zal best.
Maar hoeveel zijn het er dan bij jou dan in een dag? Vast geen 20+
ik zat even met de handen in het HAARquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Brioni het volgende:
[..]
Generaties geleden wel, ja. Waarom oude koeien uit de sloot halen?
Omdat ik het leuk vind om een gokje te wagen. Ik snap niet zo goed hoe je daarmee kan zitten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan zoiets als je toch niet denkt te weten hoe ik ben.
Ik vind inschatten en oordelen niet hetzelfde, jij wel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Schatten, is het vooraf beoordelen van iets of een situatie
Gelukkig ben ik geen dame anders zou ik me afvragen wie je bedoCAW CAW CAW CAWquote:
deze man noemt elke kloon een generatie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Brioni het volgende:
[..]
Generaties geleden wel, ja. Waarom oude koeien uit de sloot halen?
Ik word.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:41 schreef S.Seagal het volgende:
Ik wordt hier echt kanker hard ge-
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:u7qxRLGiLO-WsM:http://www.robenbarbara.n(...)H.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
-d
Oh.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik zat even met de handen in het HAAR
hahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
deze man noemt elke kloon een generatie.
eerlijk, deze psychopaat.
omg... zoek een levenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij in een vrouwen legging ziet er nog erger uit, begin niet.
Oh sorry ik bedoelde Rudy Carrellquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JE SCHRIJFT ZIJN NAAM VERKEERD G HET IS DUBBEL S DUBBEL L
Ik snap niet zo goed waarom je mij zo graagt wilt 'inschatten'.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind om een gokje te wagen. Ik snap niet zo goed hoe je daarmee kan zitten.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:41 schreef fyah het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen dame anders zou ik me afvragen wie je bedoCAW CAW CAW CAW
ja.. eens!quote:
nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind inschatten en oordelen niet hetzelfde, jij wel?
Ik heb het niet over uitgaansgelegenheden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Stuk of 25-30. Ligt er aan waar ik naar toega.
zullen we allemaal ons IQ posten? ik had 130 op een internet IQ test dus het is waarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:42 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
omg... zoek een leven
of beter: een iq
Harde diss vanwege haar VMBO-Tquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:42 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
omg... zoek een leven
Oh shi- you just shot me right through the heart omgggg. this huuuuuuuuurts.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:42 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
omg... zoek een leven
Ik hossel altijd en overal, soms gaat het zelfs onbewust. Dus ja ik hossel elk meisje die ik tegenkom.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:42 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik heb het niet over uitgaansgelegenheden.
Ik heb het gewoon over straat of schoolplein.
Je gaat mij niet vertellen dat je elk meisje dat je op straat tegen komt hosselt
Ik plaats altijd fietsen als controle. Hij fietst -> Hij wordtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:42 schreef TwyLight het volgende:
Altijd leuk, mensen die gokken of het met d of met dt moet
ik lopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:43 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik plaats altijd fietsen als controle. Hij fietst -> Hij wordts-s-s-supertip
Als het echt is. goed zo danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik hossel altijd en overal, soms gaat het zelfs onbewust. Dus ja ik hossel elk meisje die ik tegenkom.
Oh, oke.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je mij zo graagt wilt 'inschatten'.
Nee een 1 erachterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:44 schreef fyah het volgende:
[..]
Zomaar een 1 voor je IQ zettenongehoord en laag bij de grondt
oh jawel hoor, ik heb geen problemen met mijn opleidingsniveau. jou zit het kennelijk niet zo lekker. precies zo dat je het aan kaart brengt om mij zodanig de grond in te stampen dat ik rage omdat het mij iets zou moeten doen. you. have. failed.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef Brioni het volgende:
[..]
Kun je het niet hebben? Koetsjie-koetsjie.
Best goed van PV dat hij dit topic gelijk had geopend dusquote:
moet je petsen hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef fyah het volgende:
Of Otis was de ts, weet ik veel wie de fuck jullie allemaal zijn man.
At least you have boobsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh jawel hoor, ik heb geen problemen met mijn opleidingsniveau. jou zit het kennelijk niet zo lekker. precies zo dat je het aan kaart brengt om mij zodanig de grond in te stampen dat ik rage omdat het mij iets zou moeten doen. you. have. failed.
haha wat een kkleier laatst ook bij de super was die boy met zn adidasjes weer dus ik pak zijne winkelkar af en ik zeg gewoon WAT jnogequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef S.Seagal het volgende:
Dus ik zeg zo tegen die gast....![]()
![]()
Ik zeg zo toch tegen die gast....![]()
![]()
Duss....Hahahaha![]()
![]()
Aghhh.....![]()
![]()
![]()
Wat?....![]()
Je zin klopt niet helemaal ben ik bang. Waarom ragen als het je niks doet? Ik kan worden wat ik wil met mijn opleiding, dus mij hoor je er niet over.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh jawel hoor, ik heb geen problemen met mijn opleidingsniveau. jou zit het kennelijk niet zo lekker. precies zo dat je het aan kaart brengt om mij zodanig de grond in te stampen dat ik rage omdat het mij iets zou moeten doen. you. have. failed.
Wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef fyah het volgende:
[..]
haha wat een kkleier laatst ook bij de super was die boy met zn adidasjes weer dus ik pak zijne winkelkar af en ik zeg gewoon WAT jnogetfoe
2 á 3 maanden, maar sympathiek dat je wel degelijk erkend dat ik geen maagd meer benquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij ook alweer geen seks gehad? 18 maanden was het toch?
jij klopt ook niet helemaalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Brioni het volgende:
[..]
Je zin klopt niet helemaal ben ik bang. Waarom ragen als het je niks doet? Ik kan worden wat ik wil met mijn opleiding, dus mij hoor je er niet over.
khad t over je avatarquote:
Druk jij een clit altijd in?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:50 schreef fyah het volgende:
DOE GEWOON RUUUUSTIG MAN ik blyf op die update knop schuren alsof het een clit is
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef fyah het volgende:
als dit topic een wolvendagen was dan had ze nu al like 3 keer klaargecoma
quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Druk jij een clit altijd in?
Lord have mercy on his girl.
Schuren staat er.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Druk jij een clit altijd in?
Lord have mercy on his girl.
gyl togquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:50 schreef fyah het volgende:
DOE GEWOON RUUUUSTIG MAN ik blyf op die update knop schuren alsof het een clit is
ik wil je niet uit je waan halen, maar ally is mijn dushi en fyah is mijn kroeghomo.quote:
Whahah zo SCHATTIG!!! van die koosnaampjes op internet.quote:
Come at me.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Whahah zo SCHATTIG!!! van die koosnaampjes op internet.
WAAAAAAaaaaT lief. TRUTJE!!!
Alsof je elkaar in het echt kent en alsof je vette vrienden bent!!!
WAT LIEF!!!!!
Fok is de nieuwe breezerbarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
. Nog zo'n smoothboy. De sc trekt ze wel aan zeg
we pingen elke dag. ik stuur ally pics van mijn boobs.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
WAT LIEF!!!!!
hahahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
WAT LIEF!!!!!
weer terug?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
. Nog zo'n smoothboy. De sc trekt ze wel aan zeg
woooh:D iemand gaat n goeie vakantie krijgenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef reetveter het volgende:
Ik kwam even melden dat ik in de zomer naar Krakau - Belgrado - Budapest en een Porec/Navalja ga
Ben je al eens een Praag geweest? Ik ga deze zomervakantie ook alleen weekendjes wegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef reetveter het volgende:
Ik kwam even melden dat ik in de zomer naar Krakau - Belgrado - Budapest en een Porec/Navalja ga
wat de fuck moet ik in een kroegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wil je niet uit je waan halen, maar ally is mijn dushi en fyah is mijn kroeghomo.
Dan moet proberen de refresh knop in te drukken, misschien dat ie dan ook echt refresht.quote:
wow ik kom wel heel verkeerd over.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wil je niet uit je waan halen, maar ally is mijn dushi en fyah is mijn kroeghomo.
Ik ga geen weekendjes. Wij gaan 2 weken ofzo. En dan uitgaan ind e steden omdat dat bruter is dan lloret ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:53 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ben je al eens een Praag geweest? Ik ga deze zomervakantie ook alleen weekendjes weg.
Misschien zit hij wel op een telefoon. Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan moet proberen de refresh knop in te drukken, misschien dat ie dan ook echt refresht.
Doe niet bijdehand wil je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |