Je zin klopt niet helemaal ben ik bang. Waarom ragen als het je niks doet? Ik kan worden wat ik wil met mijn opleiding, dus mij hoor je er niet over.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh jawel hoor, ik heb geen problemen met mijn opleidingsniveau. jou zit het kennelijk niet zo lekker. precies zo dat je het aan kaart brengt om mij zodanig de grond in te stampen dat ik rage omdat het mij iets zou moeten doen. you. have. failed.
Wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef fyah het volgende:
[..]
haha wat een kkleier laatst ook bij de super was die boy met zn adidasjes weer dus ik pak zijne winkelkar af en ik zeg gewoon WAT jnogetfoe
2 á 3 maanden, maar sympathiek dat je wel degelijk erkend dat ik geen maagd meer benquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij ook alweer geen seks gehad? 18 maanden was het toch?
jij klopt ook niet helemaalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Brioni het volgende:
[..]
Je zin klopt niet helemaal ben ik bang. Waarom ragen als het je niks doet? Ik kan worden wat ik wil met mijn opleiding, dus mij hoor je er niet over.
khad t over je avatarquote:
Druk jij een clit altijd in?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:50 schreef fyah het volgende:
DOE GEWOON RUUUUSTIG MAN ik blyf op die update knop schuren alsof het een clit is
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef fyah het volgende:
als dit topic een wolvendagen was dan had ze nu al like 3 keer klaargecoma
quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Druk jij een clit altijd in?
Lord have mercy on his girl.
Schuren staat er.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Druk jij een clit altijd in?
Lord have mercy on his girl.
gyl togquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:50 schreef fyah het volgende:
DOE GEWOON RUUUUSTIG MAN ik blyf op die update knop schuren alsof het een clit is
ik wil je niet uit je waan halen, maar ally is mijn dushi en fyah is mijn kroeghomo.quote:
Whahah zo SCHATTIG!!! van die koosnaampjes op internet.quote:
Come at me.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Whahah zo SCHATTIG!!! van die koosnaampjes op internet.
WAAAAAAaaaaT lief. TRUTJE!!!
Alsof je elkaar in het echt kent en alsof je vette vrienden bent!!!
WAT LIEF!!!!!
Fok is de nieuwe breezerbarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
. Nog zo'n smoothboy. De sc trekt ze wel aan zeg
we pingen elke dag. ik stuur ally pics van mijn boobs.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
WAT LIEF!!!!!
hahahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
WAT LIEF!!!!!
weer terug?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
. Nog zo'n smoothboy. De sc trekt ze wel aan zeg
woooh:D iemand gaat n goeie vakantie krijgenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef reetveter het volgende:
Ik kwam even melden dat ik in de zomer naar Krakau - Belgrado - Budapest en een Porec/Navalja ga
Ben je al eens een Praag geweest? Ik ga deze zomervakantie ook alleen weekendjes wegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef reetveter het volgende:
Ik kwam even melden dat ik in de zomer naar Krakau - Belgrado - Budapest en een Porec/Navalja ga
wat de fuck moet ik in een kroegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wil je niet uit je waan halen, maar ally is mijn dushi en fyah is mijn kroeghomo.
Dan moet proberen de refresh knop in te drukken, misschien dat ie dan ook echt refresht.quote:
wow ik kom wel heel verkeerd over.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wil je niet uit je waan halen, maar ally is mijn dushi en fyah is mijn kroeghomo.
Ik ga geen weekendjes. Wij gaan 2 weken ofzo. En dan uitgaan ind e steden omdat dat bruter is dan lloret ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:53 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ben je al eens een Praag geweest? Ik ga deze zomervakantie ook alleen weekendjes weg.
Misschien zit hij wel op een telefoon. Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan moet proberen de refresh knop in te drukken, misschien dat ie dan ook echt refresht.
Doe niet bijdehand wil je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |