Als het echt is. goed zo danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik hossel altijd en overal, soms gaat het zelfs onbewust. Dus ja ik hossel elk meisje die ik tegenkom.
Oh, oke.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je mij zo graagt wilt 'inschatten'.
Nee een 1 erachterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:44 schreef fyah het volgende:
[..]
Zomaar een 1 voor je IQ zettenongehoord en laag bij de grondt
oh jawel hoor, ik heb geen problemen met mijn opleidingsniveau. jou zit het kennelijk niet zo lekker. precies zo dat je het aan kaart brengt om mij zodanig de grond in te stampen dat ik rage omdat het mij iets zou moeten doen. you. have. failed.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef Brioni het volgende:
[..]
Kun je het niet hebben? Koetsjie-koetsjie.
Best goed van PV dat hij dit topic gelijk had geopend dusquote:
moet je petsen hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef fyah het volgende:
Of Otis was de ts, weet ik veel wie de fuck jullie allemaal zijn man.
At least you have boobsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh jawel hoor, ik heb geen problemen met mijn opleidingsniveau. jou zit het kennelijk niet zo lekker. precies zo dat je het aan kaart brengt om mij zodanig de grond in te stampen dat ik rage omdat het mij iets zou moeten doen. you. have. failed.
haha wat een kkleier laatst ook bij de super was die boy met zn adidasjes weer dus ik pak zijne winkelkar af en ik zeg gewoon WAT jnogequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef S.Seagal het volgende:
Dus ik zeg zo tegen die gast....![]()
![]()
Ik zeg zo toch tegen die gast....![]()
![]()
Duss....Hahahaha![]()
![]()
Aghhh.....![]()
![]()
![]()
Wat?....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|