sounds prettttyy gay to me.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Madridista het volgende:
Vandaag he...
Echt elke meisje keek naar me om.
Eentje bijv. kwam zo zeggen: 3 keer is trakteren![]()
Ik zo van:![]()
Zegt ze dat ze me op een drankje wil trakteren![]()
Echt tientallen meisjes trok ik aan en niet gelogen
Misschien komt het om wat ik droeg? : een rode V-nek truitje. witte sjaal. Zwarte jack. Donkere spijkerbroek en witte schoenen
Wat een baas voelde ik me vandaag.![]()
![]()
Die stuffi die er soms inzit als je opstaat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ogen met prut erin.. hebben katten/honden wel eens.
Ik heb dat elke dag, dat meisje naar me toe komen zwermen, is dat niet normaal dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Madridista het volgende:
Vandaag he...
Echt elke meisje keek naar me om.
Eentje bijv. kwam zo zeggen: 3 keer is trakteren![]()
Ik zo van:![]()
Zegt ze dat ze me op een drankje wil trakteren![]()
Echt tientallen meisjes trok ik aan en niet gelogen
Misschien komt het om wat ik droeg? : een rode V-nek truitje. witte sjaal. Zwarte jack. Donkere spijkerbroek en witte schoenen
Wat een baas voelde ik me vandaag.![]()
![]()
Het is niet voorstellen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het verschil tussen oordelen en inschatten? Het ene is menen te weten, het ander is je voorstellen hoe het wellicht zou kunnen zijn.
jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Brioni het volgende:
[..]
Die stuffi die er soms inzit als je opstaat?
twitter postquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
russell brand treedt op in een vrouwen legging.
Lekker verder trollen als men het al ongezellig noemt. Leuk man.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
haten op mijn ogenmijn ogen hebben meer swagger dan jouw hele gezin bij elkaar.
iieehquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
russell brand treedt op in een vrouwen legging.
deze man, eerlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Brioni het volgende:
[..]
Lekker verder trollen als men het al ongezellig noemt. Leuk man.
jij bent ieeehh. russell brand is God.quote:
jij trolld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Brioni het volgende:
[..]
Lekker verder trollen als men het al ongezellig noemt. Leuk man.
wtf call jij dibs.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef fyah het volgende:
waarom gaat de sc zo snel vandaaghoe meer ik het volg,hoe dommer ik wort
Omdat ik weer terug ben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef fyah het volgende:
waarom gaat de sc zo snel vandaaghoe meer ik het volg,hoe dommer ik wort
En dat laatste is niet hetzelfde als oordelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het verschil tussen oordelen en inschatten? Het ene is menen te weten, het ander is je voorstellen hoe het wellicht zou kunnen zijn.
wolvendagen on killstreakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij bent ieeehh. russell brand is God.
Uh nee? Ik denk niet te weten hoe jij bent hoor, dat zou namelijk oordelen zijn. Ik kan wel een gokje wagen. Lijkt me weinig mis mee?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En dat laatste is niet hetzelfde als oordelen?
Dat zal best.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb dat elke dag, dat meisje naar me toe komen zwermen, is dat niet normaal dan?
JE SCHRIJFT ZIJN NAAM VERKEERD G HET IS DUBBEL S DUBBEL Lquote:
Generaties geleden wel, ja. Waarom oude koeien uit de sloot halen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij denkt dat hij neger is toch?
quote:
.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij denkt dat hij neger is toch?
in een vrouwenleggingquote:
Schatten, is het vooraf beoordelen van iets of een situatiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Uh nee? Ik denk niet te weten hoe jij bent hoor, dat zou namelijk oordelen zijn. Ik kan wel een gokje wagen. Lijkt me weinig mis mee?
Waarom zeg je dan zoiets als je toch niet denkt te weten hoe ik ben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Uh nee? Ik denk niet te weten hoe jij bent hoor, dat zou namelijk oordelen zijn. Ik kan wel een gokje wagen. Lijkt me weinig mis mee?
Jij in een vrouwen legging ziet er nog erger uit, begin niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
in een vrouwenlegging![]()
don't forget the details
POPOPOPOPquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij in een vrouwen legging ziet er nog erger uit, begin niet.
Stuk of 25-30. Ligt er aan waar ik naar toega.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dat zal best.
Maar hoeveel zijn het er dan bij jou dan in een dag? Vast geen 20+
ik zat even met de handen in het HAARquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Brioni het volgende:
[..]
Generaties geleden wel, ja. Waarom oude koeien uit de sloot halen?
Omdat ik het leuk vind om een gokje te wagen. Ik snap niet zo goed hoe je daarmee kan zitten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan zoiets als je toch niet denkt te weten hoe ik ben.
Ik vind inschatten en oordelen niet hetzelfde, jij wel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Schatten, is het vooraf beoordelen van iets of een situatie
Gelukkig ben ik geen dame anders zou ik me afvragen wie je bedoCAW CAW CAW CAWquote:
deze man noemt elke kloon een generatie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Brioni het volgende:
[..]
Generaties geleden wel, ja. Waarom oude koeien uit de sloot halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |